Binck8 schreef:Kimberley_ schreef:Ik wilde wachten op bf maar heb nu al nieuwe skechers gescoord met 20% korting en 10 euro welkoms korting.
[ Afbeelding ]
Mooi, waar heb je die gevonden met de korting?
Ziengs
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Binck8 schreef:Kimberley_ schreef:Ik wilde wachten op bf maar heb nu al nieuwe skechers gescoord met 20% korting en 10 euro welkoms korting.
[ Afbeelding ]
Mooi, waar heb je die gevonden met de korting?
gonniee schreef:Weet iemand hier speelgoedwinkels die meedoen aan black friday? Mijn zoontje wil heel graag een magnetische knikkerbaan van connetix, en die zijn goed prijzig...
gr_roos schreef:Zertab schreef:Weet iemand of er ook kleding merken mee doen zoals Costes, Cotton club, etc?
Dat zal wel niet, ze hebben ook altijd een slechte sale en doen ook minimaal mee met shopping days. . Valt volgens mij allemaal onder The Sting.
gr_roos schreef:Zertab schreef:Weet iemand of er ook kleding merken mee doen zoals Costes, Cotton club, etc?
Dat zal wel niet, ze hebben ook altijd een slechte sale en doen ook minimaal mee met shopping days. . Valt volgens mij allemaal onder The Sting.
Ania schreef:Willen jullie met mij meekijken? Ik zoek:
- Een goedkoop curved beeldscherm (23-27 inch is al voldoende groot, iets groter mag maar niet veel groter)
- een (liefst lade) diepvries die ook blijft koelen in de schuur. De onze stopt zodra het te koud wordt buiten.
- een goedkope printer. Ik print ongeveer 1 A4 per week dus hoeven geen gekke specificaties aan te zitten. Bonus als de inkt ook goedkoop in aanschaf is.
Ania schreef:Willen jullie met mij meekijken? Ik zoek:
- Een goedkoop curved beeldscherm (23-27 inch is al voldoende groot, iets groter mag maar niet veel groter)
- een (liefst lade) diepvries die ook blijft koelen in de schuur. De onze stopt zodra het te koud wordt buiten.
- een goedkope printer. Ik print ongeveer 1 A4 per week dus hoeven geen gekke specificaties aan te zitten. Bonus als de inkt ook goedkoop in aanschaf is.
                                                         gonniee schreef:Weet iemand hier speelgoedwinkels die meedoen aan black friday? Mijn zoontje wil heel graag een magnetische knikkerbaan van connetix, en die zijn goed prijzig...
Texas02 schreef:Evercreek schreef:Weet iemand of Agradi mee doet met Black Friday?
Agradi verhoogt meestal eerst de prijzen (misschien zijn ze nu al verhoogd) en geven dan zogenaamd een korting.
 ben benieuwd wat voor korting dit nou echt wordt met BF.                                                         Bjarni schreef:gonniee schreef:Weet iemand hier speelgoedwinkels die meedoen aan black friday? Mijn zoontje wil heel graag een magnetische knikkerbaan van connetix, en die zijn goed prijzig...
Ik weet niet precies wat de prijsverschillen gewoonlijk zijn, maar ik heb vorig jaar van Gladi tiles 2 uitgebreide sets kunnen scoren met een leuke korting rond black friday. Geen idee of ze ook de knikkerbaan in de aanbieding gaan doen, maar wellicht de moeite van het vergelijken waard. Ik ben in ieder geval erg te spreken over de Gladi tiles en ze gaan ook goed samen met de "grote merken"