nevica schreef:Ik zag toch teveel leuke mensen hier, waaronder mijn super leuke lootje van vorig jaar, dus toch ook maar weer aangemeld.
Jaaaa, mede Marieliefhebber!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee schreef:Met deze kan ik mee gaan haha! Alleen worden hier ook haar elastiekjes gejat door de poes om ze vervolgens zo terug te vinden:
[ Afbeelding ]
cursebreaker schreef:Ohh hahaha ja, die box kan ik ook afvinken; kat die er met het haar elastiekje vandoor gaat![]()
![]()
En een lol dat ze ermee heeft ja.
Ik ben begonnen met het terugkijken van vorige topics en de pakketten en hints wat voorbij komen #voorbereiden
Tancreda4 schreef:Was zo leuk om voor jou en de diertjes iets samen te stellen, echt van genoten!En jij mijn super lieve santaLeuk dat je weer mee doet!
marleen_88 schreef:Woehoe!Jaaaa, mede Marieliefhebber!
Best lastig eigenlijk. Mag het seizoensgebonden zijn? Ik denk in de zomer een ochtendmens en in de winter een avondmens. In de zomer is de enige tijd dat ik nog iets kan doen de ochtend, en ik vind vroeg opstaan uberhaupt nooit erg. Ik kan ook, zoals vele hier zag ik gelukkig, echt niet uitslapen in het weekend. Half 8 is uitslapen.Citaat:Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?
Ineke2 schreef:Echt heel stom hoor, maar hoe app je jezelf?