Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:02

nevica schreef:
Ik zag toch teveel leuke mensen hier, waaronder mijn super leuke lootje van vorig jaar, dus toch ook maar weer aangemeld. :D

Jaaaa, mede Marieliefhebber! *\o/*

Charaz

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:08

Ik schaar mezelf onder avondmens, maar ik leg mezelf gedwongen elke dag om 22.00 uur op bed omdat de wekker om 06.00 uur gaat, ik moet uiterlijk om 06.45 buiten zijn om de paarden hooi te geven en buiten te zetten anders ben ik niet optijd op mijn werk.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:18

Renee schreef:
Met deze kan ik mee gaan haha! Alleen worden hier ook haar elastiekjes gejat door de poes om ze vervolgens zo terug te vinden:

[ Afbeelding ]

Hahaha wat erg :'). Ik heb vorig jaar in mijn pakket elastiekjes gekregen en heb daar nog 75% van dus dat is top, maar blijft gewoon altijd handig!

cursebreaker schreef:
Ohh hahaha ja, die box kan ik ook afvinken; kat die er met het haar elastiekje vandoor gaat :') :j
En een lol dat ze ermee heeft ja.

Ik ben begonnen met het terugkijken van vorige topics en de pakketten en hints wat voorbij komen #voorbereiden

Dat heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik voor het eerst meedeed. Van de SS 23 en 24 alles bekeken vanaf het uitpakken en hoe alle hints verwerkt waren. Heel leuk, maar kostte veel tijd. Maar had toen een baan waar ik het plezier wat kwijt was, dus waar ik in motivatieloze momenten ging schollen en dan appte ik mezelf op welke pagina ik gebleven was :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:27

Echt heel stom hoor, maar hoe app je jezelf? :o?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:29

Tancreda4 schreef:
En jij mijn super lieve santa <3 Leuk dat je weer mee doet!
Was zo leuk om voor jou en de diertjes iets samen te stellen, echt van genoten! <3

marleen_88 schreef:
Jaaaa, mede Marieliefhebber! *\o/*
Woehoe! *\o/* Moet wel andere hints doen dit jaar dan die stickers denk ik. <<)

•••

Ik zal mezelf later even voorstellen. Wel even naar mijn posts van vorig jaar gekeken en wat niet verandert is is dat ik nog steeds geen tuin en geen bad heb, dus dingen voor die regio's zijn een flopje. :)

De weekvraag zal ik wel alvast beantwoorden.

Citaat:
Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?
Best lastig eigenlijk. Mag het seizoensgebonden zijn? Ik denk in de zomer een ochtendmens en in de winter een avondmens. In de zomer is de enige tijd dat ik nog iets kan doen de ochtend, en ik vind vroeg opstaan uberhaupt nooit erg. Ik kan ook, zoals vele hier zag ik gelukkig, echt niet uitslapen in het weekend. Half 8 is uitslapen. :') In de winter gedij ik heerlijk in de koude avond op de bank onder een dekentje, naar buiten kijkend met als het even kan sneeuw op de grond. <3 Maar ik kan dus altijd prima vroeg opstaan, maar ook laat opblijven. Zeker als ik aan het gamen ben dan vergeet ik nog wel eens de tijd. :Y)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:50

Ineke2 schreef:

Ik via messenger, mijn vriend gebruikt whatsapp :)

Elastiekjes heb ik in overvloed, en ik werk vlakbij een Action :')
Wel nog een top: een travel journal! Ik schrijf graag, en heb een stokoude Polaroid van 1999 die altijd mee op uitje/reis moet, dus ik zou hem wel kunnen vullen :D

Hier trouwens ook een tuin, waar ik dagelijks tijd spendeer, want kippen :') Ik vind hem ook gezellig, met een boel decoratie - à la kippenbeeldjes, een schattig fietsstuurtje met mandje en bloeme, lampionnen, op de kippenren staat een weerhaan, houten kratjes, vazen met bloemen (nep, ik heb ab-so-luut geen groene vingers!), mozaïek salamanders op het tuinhuis en een muur, ... Soit, hoe meer ik typ, hoe meer ik denk "misschien moet je gewoon eens een foto maken" haha. Ik hou van mijn tuin :D

Ik duik ook pas in vorige edities als ik mijn lootje heb :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:57

Oo nu ik eraan denk: Ik heb dus gezegd dat ik niet creatief ben, maar 1 uitzondering maak ik denk ik wel: Een foto en/of scrap boek maken van het eerste jaar van mijn pup <3

Ik woon in een appartement, dus geen tuin hier en alle planten verbranden hier vrij letterlijk met een balkon op het zuiden.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:09

Ineke2 schreef:

Als je een nieuw WhatsApp gesprek begint, staat als het goed is je eigen nr bovenaan!
En dan kun je een gesprek met jezelf beginnen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:12

Hier wel een tuin, en zo onwijs blij mee! Geen groene vingers maar m'n tuin doet het prima op zichzelf! De planten in de bakken, en die dus regelmatig water nodig hebben, hebben het zwaarder :o Maarrrr dit jaar wel weer wat tomaatjes. En een paprika plantje dat hard z'n best doet maar ik denk niet dat die tevreden genoeg is om nog wat paprika's te gaan geven. Ik ben al trots dat het plantje nog soort van leeft :))

Ontplofte tuin <3
Afbeelding
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:34

Ik (lees mijn ouders) hebben een ontzettend grote tuin. Ik doe er niets mee en heb totaal geen groene vingers.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 23:37

Voorstelrondje van mezelf:
Ik ben Cheyenne, bijna 35 jaar en samenwonend met mijn jeugdliefde en 2 honden in Rijssen. Er is ook al het een en ander te vinden in voorgaande edities waar ik mee heb gedaan, dus ik zal het kort houden :o

Afbeelding
Met de liefste Ukkie <3

We hebben een fokkerij Gelders paard waar ik druk mee ben(op Bokt kennen vele onze Ukkie inmiddels), daarnaast werk ik in de zorg, doelgroep mensen met dementie, als fulltime nachtdienstzuster.

Ik hou van crea bea bezig zijn, al heb ik daar de laatste paar jaar minder tijd voor. Maar bijvoorbeeld diamond painting, schilderen op nummer, puzzelen, bloemschikken, postcrossen, etc, combineer ik vaak ook met mijn maatjes.

Verder wonen we op een appartement , ik hou van tuinieren, maar moet me helaas beperken tot een balkonmoestuintje/planten :j

Ik ben niet zo van de tops/flops, ik vind alles leuk om te krijgen, 2e hands is ook altijd goed (ik hou van kringlooprondjes doen van tijd tot tijd en declutteren/dingen een 2e kans geven)

Oja lezen doe ik ook graag, vooral historische romans of biografieën/waargebeurde verhalen/alles omtrent werken met mensen met dementie/gedrag.

Verder genoeg te vinden over mij zo online en op Bokt denk ik voor mijn toekomstig lootje. Ik ga proberen jullie hier weer bij te houden, maar dat zal wel weer niet lukken :')

Antwoord op de weekvraag
Ochtend of avondmens?

Definitely een avondmens, daarom ook heeeeeerlijk dat ik alleen nachtdiensten werk *\o/* Nu kan ik prima om 06:00u opstaan , maar vooral dan niet teveel praten tegen me het eerste uur en al helemaal niet voor ik mijn 2 bakken koffie op heb :+ (is nog weleens een leuke challenge in de vakantie met een partner die direct poof aan staat zodra hij zijn bed uit rolt :D )

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 06:37

Cheytjuh ik vind Gelderse paarden zo sexy :~ heb even snel in het topic in je onderschrift gespiekt aan knappe dieren geen gebrek bij jullie!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 06:46

Renee schreef:
Cheytjuh ik vind Gelderse paarden zo sexy :~ heb even snel in het topic in je onderschrift gespiekt aan knappe dieren geen gebrek bij jullie!

Wat lief, dank je! We zijn inderdaad erg trots op ons gelders geweld <3

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:35

Ja als het goed is staat je eigen nummer in WhatsApp en anders kun je nog je nummer in je telefoon zetten als contact. Inmiddels heb ik nu ook een werktelefoon en zakelijke dingen die ik snel moet noteren die app ik weer naar mezelf. En dan verbaasd zijn als ik een appje binnenkrijg op mijn andere telefoon _O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:14

Ik gebruik Whatsapp ook om mezelf dingen te sturen hahaha. Vind het ideaal!

En leuk dat er nog mensen blijven binnendruppelen en soms voor mij ook 'bekenden'! :j

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:27

Inderdaad leuk om "oude bekenden" te zien.
Al schaar ik mezelf daar nog niet echt onder haha, ik doe geloof ik mee sinds 2018 of 2019?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:28

Dat is al best lang hoor Saul!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:34

Ja nu je het zegt... Voor mijn gevoel is 2018 2 jaar geleden ofzo :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:54

Voel met je mee, Saul. Ik dacht ook dat ik nog maar heel even mee doe, blijkt dat ‘heel even’ al vanaf 2019 te zijn.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 15:47

Mijn antwoord op de week vraag ben je een ochtend of avond mens:

Absoluut geen ochtendmens.. ik heb echt even tijd voor mezelf nodig voordat ik gezellig ben in de ochtend :')
Eerst was ik wel echt een avondmens.. tegenwoordig slaap ik voor 11 uur.
Ik zit er dus een beetje tussenin :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 17:36

Voor mij is het de eerste keer dat ik meedoe aan de Secret Santa Surprise. Zowel hier als in het algemeen. Ik zal de komende tijd de oude topics er eens op nalezen om een indruk te krijgen en inspiratie op te doen.

Sporadisch plaats ik berichten, maar verder ben ik vooral een stille meelezer op Bokt. Sorry voor wie mij als lootje heeft, maar ik ga mijn best doen wat meer informatie over mezelf te delen de komende tijd.

Om bij de basis te beginnen. Ik heet Lotte. Over twee weken word ik 39 jaar. Geboren en getogen Groningse, maar inmiddels al jaren woonachtig in Leiden. Hier woon ik samen met mijn vriend/partner/man (sinds we vorig jaar een geregistreerd partnerschap hebben afgesloten weet ik niet meer zo goed hoe ik aan hem moet refereren) en onze kat Mae in een huurappartement.

Ik ben afgestudeerd als geneesmiddelonderzoeker, maar heb helaas nooit een passende baan kunnen bemachtigen. In plaats daarvan werk ik al een jaar of 10 als ICT'er in de zorg.

Sinds vorig jaar juni lease ik een ontzettend leuk paard waar ik drie dagen in de week van mag genieten. Wedstrijdambities heb ik absoluut niet, dus we zijn lekker recreatief bezig. Grondwerk, (schrik)parcoursjes, rijden, buitenritten of gewoon lekker tutten en knuffelen. Een band kunnen opbouwen en samen groeien is voor mij eigenlijk het leukste/belangrijkste op dat vlak. Als voormalig manegeruiter probeer ik me daarnaast meer te verdiepen in alles wat met paarden te maken heeft.

Ook buiten stal om kom ik graag buiten. Vooral om te wandelen. Kortgeleden heb ik mijn eerste lange afstandswandeling uitgelopen, het Romeinse Limespad.

Verder lees ik graag. Het liefst wat serieuzer werk, maar de laatste tijd toch ook wat chicklit (bijv. Ali Hazelwood).
Een uitgaanstype ben ik niet. Nooit geweest, ook niet tijdens mijn studententijd. 's Avonds zit ik vaak met mijn vriend op de bank om een film of serie te kijken en we spelen graag spellen.

Als antwoord op de weekvraag, ik ben een ochtendmens. Geen 6 uur in de ochtend mens, maar dat altijd nog liever dan tot 2 uur 's nachts doorhalen. Met Oud & Nieuw blijf ik voor de vorm op, maar om 00.15u lig ik in bed.

Flops:
- Verzorgings- en beautyproducten. Vanwege mijn droge huid gebruik ik zo min mogelijk zeep;
- Sieraden;
- Vlees of zuivel, want ik probeer zoveel mogelijk plantaardig te eten;
- Kleding. Zag dit bij een aantal mensen voorbij komen, dus zet het er ook maar bij. Naast kledingmaat vind ik dit qua smaak ook te persoonlijk om van een ander te krijgen.

Tops:
- SmartGames IQ Mini of soortgelijke breinpuzzels;
- In het verlengde daarvan, puzzelboekjes zoals Logikwis;
- Informatieboeken over paarden. Gedrag, grondwerken, gezondheid, noem het maar op. Sinds ik mijn paardenhobby wat fanatieker heb opgepakt, wil ik me ook graag zo breed mogelijk verdiepen in alles wat er bij paarden komt kijken.
- Teksten. Humoristisch, met een dubbele betekenis of juist gevoelig. Als tegel of poster. Loesje kan ik bijvoorbeeld erg waarderen;
- Ansichtkaarten, maar dan niet de "Groeten uit..." variant. Wel van landschappen, kunstige tekeningen of getekende dieren. Ik creeër er graag een mooie wand mee in de kamer;
- Duurzaamheid. Zoals tweedehands spullen of producten als bijenwasdoek (puur als voorbeeld, want die heb ik al).

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 19:12

Hey! Dit is de eerste keer dat ik mee doe en het lijkt mij een onwijs leuk idee. Met name omdat ik vorig jaar uit elkaar ben gegaan na een relatie van 9 jaar en het ergens toch leuk is een beetje verrast te worden met zulke dagen door een ander :')
.
Ik ben Chantal, 35 jaar oud en ik woon sinds vorig jaar in Helmond. Ik reed vroeger paard maar sinds mijn 18er jarige gestopt denk ik. Overigens vind ik bokt een heel fijn forum dus ben hier veel te vinden voor ook van alles wat niet met paarden te maken heeft!

Ik ben moeder van zoontje Niek, hij is 5- bijna 6 jaar oud en heb co ouderschap.
Ik ben graag actief en ondernemend en hou wel van een uitdaging. Pas geleden parachuut gesprongen, maar kan enorm genieten ook van de kleine dingen. Zelf proberen zonnebloemen te zaaien en te planten, een kop thee met een dekentje op de bank!

Voorlopig richt ik mijn aandacht op mijn zoontje en de tijd die ik vrij ben, breng ik graag buiten door. De sup op het water gooien, lekker wandelen en fietsen. Ik ben graag met anderen maar ook op mezelf.
Ik lees graag, kan erg genieten van kaarsjes en geurtjes.

Ik ben geen zoete snoeperd, ik hou niet van zoet. Ik kan wel genieten van een rood wijntje, een lekker borrel plankje etc.

Ik probeer de balans te zoeken om op gewicht te blijven van al die lekkere dingen door te sporten :') . Volg momenteel vooral circuit training. Geen goals om een spier bundel te worden maar vooral om fit en gezond te blijven ter compensatie van m'n Bourgondische leefstijl.

Ik kook graag en hou van leuke keukens uitproberen al moet ik soms nog even oefenen.

Verder ben ik geen ochtend mens en geen avond mens.. haha maar mijn ritme is verstoord door die kleine aap. Uitslapen lukt niet meer. Dus hup eruit en zoveel mogelijk uit de dag halen en dan eventueel een lekker dutje doen in de middag :') .

Vriendinnen en familie zijn belangrijk. Momenteel heb ik als single en co ouderschap ineens iedere 2 weken veel vrije tijd. Ik hang dus tegenwoordig regelmatig weer in de kroeg feestje of op een festival. Kan enorm genieten van lekker dansen en muziek aan. Varieert van Nederlandstalig, techno, hardstyle tot de irish pub.

Waar je mij niet blij mee maakt is R&b, hip hop en salsa e.d.

Verder ben ik groot fan van 2ehands dingen zolang het allemaal ook gewoon in goede staat is. Vinted is mijn favoriet en speur daar graag af voor mijn zoontje, mezelf en accesoires. .

Ik werk sinds kort als WMO consulent bij de gemeente. Enorm naar mijn zin. Heb een SPH diploma en daarvoor op de vloer gestaan met gehandicapten en werkzaam geweest als coördinerend begeleider. Erg blij met de overstap.

Creatief ben ik niet, ik ben wel dol op spelletjes aan tafel met anderen.

Nou dat was het wel zo'n beetje!!

Groetjes Chantal Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 19:53

Wat leuk al die nieuwelingen en oud bekenden, welkom allemaal! {:)

Ik heb een hoop afwisselende antwoorden op de weekvraag gelezen, fijn dat jullie er enthousiast over zijn.

En verder, we zitten nog lang niet aan 100 aanmeldingen, dus meld je aan zou ik zeggen. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 20:25

Ja, erg leuk inderdaad als er zo week vragen tussendoor komen :j

Ik zit ondertussen met een kop koffie het weekend in te luiden door SSS 2024 topic verder door te bladeren. Zo leuk al die unboxings en inspiratie opdoen voor hints :j Ik kan me momenteel nergens echt goed op concentreren - normaal zou ik met een boek in handen zitten of aan't gamen zijn (met vrienden online) - dus dit is dan ook even prima zo hihi.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 21:58

Na mijn eerste keer meedoen vorig jaar heb ik mezelf ook weer aangemeld!

Ik ben Miranda, net 46 geworden en woon in Woubrugge, een dorpje in het Groene Hart met mijn vriend en mijn dochter van 9 jaar. Thuis heb ik alleen visjes, maar even verderop staat mijn Haflinger Sinne, waar ik lekker recreatief mee bezig ben. Op een 24/7 buiten doe-het-samen stal, waar ik wel de hoofdhuurder ben. Daar heb ik ook een leuke kat, Nala, aangenomen om muizen te vangen, kwam vanuit een zwerfkattenproject maar ook heel gezellig geworden.
In het dagelijks leven ben ik productontwikkelaar bij een levensmiddelenproducent. Daarnaast lees ik graag, vooral fantasy (maar heb kobo plus), rommel ik graag in huis en buiten en vind het ook leuk om creatief te zijn, al moet het niet te ingewikkeld worden. Ik hou van lekker eten maar let daarbij wel redelijk streng op de koolhydraten, en van een wijntje of lekkere thee. Mijn grootste passie zijn toch wel de paarden en ik vind het leuk om meer te leren en verdiepen.

Ik ben eigenlijk niet specifiek een ochtend- of avondmens, ik kan op beide momenten actief zijn, zo lang ik maar aan mijn slaap toe kom!