WEEK 26 woensdag #SNUFFELSANTA schreef:In het kader van lootje trekken en verlanglijstjes:
Als jouw hond een verlanglijstje mocht maken, wat zou daar dan op staan?
(Als je geen rekening hoeft te houden met kosten, ruimte of andere beperkingen etc)
Een eigen villa op de Veluwe, compleet met groot bos om in te struinen. En dat zou er dan verder als volgt uit zien:
* Een persoonlijke koelkast vol snacks én een hondenijsjesvriezer die altijd gevuld is.
* Een heerlijk kussen van wolken, maar óók altijd een plekje op de bank naast ons.
* Eindeloos veel hondenvriendjes om mee te spelen en ravotten.
* Een speeltjeskist boordevol knisperende, piepende en zachte knuffels.
* Een zwembad maar ook een modderpoel om lekker vies in te worden.
* Eindeloos veel ijswinkels met pupcups, want mevrouw kan nooit genoeg ijsjes krijgen.
VillaNeusjes schreef:Op persoonlijke noot: ik gebruik de verlanglijst op lootjestrekken.nl als indicatie van categorieen soort
Producten die Hoax leuk vind(of ik voor hem). Dit betekend niet dat het perse het product zelf is want veel merken staan er ook niet op
Mijn lijstje is ook voor inspiratie
Producten die erop staan vind ik daadwerkelijk ook echt leuk, maar iets vergelijkbaars is helemaal prima!
VillaNeusjes schreef:Ik lees heel veel zwemvijvers op de #snuffelsanta lijstjes.

Blijkbaar veel zwemgrage types.
Hoax en ik zijn gisteravond voor het eerst bij de kynologenvereniging hier geweest. We gaan de cursus Gehoorzame Hond doen om te kunnen oefenen met andere honden. Ik heb nu een electrische rolstoel waarmee ik over het veld kan. Deze eerste les was theorie en duurde best lang dus na een dik uur begon Hoax te signaleren dat de koek op was en heb ik mij geexcuseerd mocht Hoax op hun uitnodiging wel op een veld even lekker rondrennen. Kon ik 't veld even uitproberen ook.
Vandaag doen we niets. Zowel hij als ik zijn compleet munt na 2 dagen flinke overprikkeling. Maar ik heb wel zin in de echte start van de cursus volgende week. Ik mis het wekelijks trainen wel echt. Dat deed ik met Aedan (vorige hulphond) wel tot ik in een rolstoel belandde. Toen deed ik GG (voorloper van Obedience zoals dat nu heet) na deze cursus hoop ik de fun cursus te doen dan doen ze elke keer een andere takt om te kijken wat Hoax en ik samen leuk vinden.
Zijn er hier mensen die ook een bepaalde sport of training beoefenen? En hoe ben je daar in beland?
(Das een vraag van mijzelf, niet van #snuffelsanta haha)
Wij hebben de gehoorzaamheidscursussen bij de kynologenclub gedaan, vanuit de funcursus nu een beetje doorgestroomd naar de Rally-O. En verder hebben we tweewekelijks nog een halfuurtje balans en coordinatietraining. Iets van speuren lijkt me ook nog wel leuk om te gaan doen