Marjo schreef:Ik dacht dat zulke grote pakketten opgehaald kunnen worden door bv UPS
Een fiets of een trailer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Maar hoe doe je dat dan? Want je kan verkoop online niet uitsluiten. Dus stel iemand koopt hem inclusief verzending?
Marjo schreef:Staat kan best heel goed zijn, maar als ze deze beschadigingen niet meld in de advertentie is ze niet juist bezig.
Konstantine schreef:Heeft ze er ook foto's van in de advertantie gezet? Zo niet dan zou ik rapporteren. Dit vind ik niet "wat haaltjes".
Mellow schreef:Zo had ik het niet bekeken inderdaad. Dan laat ik het maar zitten. Voelde mijzelf wat bedonderd wat natuurlijk ook zo is maar het staat er nu bij.
Mellow schreef:Marjo schreef:Staat kan best heel goed zijn, maar als ze deze beschadigingen niet meld in de advertentie is ze niet juist bezig.
Maar als ik zie: staat heel goed. Dan verwacht ik een jasje die er netjes uit ziet zonder beschadigingen. Of is de verwachting van mij dan te hoog?
Edit: ik heb de definitie even opgezocht maar dit valt mijn inziens niet onder gebruikerssporen.
Het zat echt op de voorkant. Maar hoor graag hoe een ander daarover denkt en hoe zij dat zien.