En dan bedoel ik het tegemoetkomende verkeer die mijn weghelft op kwam om fietsers in te halen in een onoverzichtelijke bocht. Ik moest meerdere keren bot op de rem en ver de berm in. Ik kookte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Ik zit bij imagine dragons, en ben ondertussen al wel 10x opgestaan om degene naast ons eruit te laten en weer terug naar hun stoel te laten gaan, en het voorpgramma is pas net klaar. Als ze tijdens het concert ook zo gaan doen blijf ik zitten hoor
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Ik zit bij imagine dragons, en ben ondertussen al wel 10x opgestaan om degene naast ons eruit te laten en weer terug naar hun stoel te laten gaan, en het voorpgramma is pas net klaar. Als ze tijdens het concert ook zo gaan doen blijf ik zitten hoor
Gezellig, ik ben er ook! Vak 405 en blijkt de perstribune te zijn, dus ik zit heerlijk op zachte stoelen
Polarize schreef:Ik zit bij imagine dragons, en ben ondertussen al wel 10x opgestaan om degene naast ons eruit te laten en weer terug naar hun stoel te laten gaan, en het voorpgramma is pas net klaar. Als ze tijdens het concert ook zo gaan doen blijf ik zitten hoor
Caira schreef:Achterlijke ouwe l*l die met zijn fiets bij het zebrapad aankomt en dan besluit dat fietsen op zebrapaden ook voorrang hebben waardoor ik bijna met mijn snuit tegen de voorruit geplakt zit en als ik hem aanspreek noemt hij mij een domme k*T die de verkeersregels niet kent want had absoluut voorrang op het zebrapad en niemand stopt meer tegenwoordig…
Mellow schreef:Caira schreef:Achterlijke ouwe l*l die met zijn fiets bij het zebrapad aankomt en dan besluit dat fietsen op zebrapaden ook voorrang hebben waardoor ik bijna met mijn snuit tegen de voorruit geplakt zit en als ik hem aanspreek noemt hij mij een domme k*T die de verkeersregels niet kent want had absoluut voorrang op het zebrapad en niemand stopt meer tegenwoordig…
Was hij aan het fietsen of had hij hem aan de hand? (Als hij hem aan de hand had had je idd moeten stoppen).
Of was dit er zo 1 die aan komt fietsen, vervolgens snel afstapt en zo de voorrang wil opeisen.
Mellow schreef:Caira schreef:Achterlijke ouwe l*l die met zijn fiets bij het zebrapad aankomt en dan besluit dat fietsen op zebrapaden ook voorrang hebben waardoor ik bijna met mijn snuit tegen de voorruit geplakt zit en als ik hem aanspreek noemt hij mij een domme k*T die de verkeersregels niet kent want had absoluut voorrang op het zebrapad en niemand stopt meer tegenwoordig…
Was hij aan het fietsen of had hij hem aan de hand? (Als hij hem aan de hand had had je idd moeten stoppen).
Of was dit er zo 1 die aan komt fietsen, vervolgens snel afstapt en zo de voorrang wil opeisen.
Polarize schreef:xPabloBokt schreef:
Gezellig, ik ben er ook! Vak 405 en blijkt de perstribune te zijn, dus ik zit heerlijk op zachte stoelen
Jeetje dan zit jij ook lekker hoog haha, ik zit in 119 dus bijna tegenover je!
Denk dat jij wel betere stoelen hebt dan ik, ik heb niet genoeg vet op mn kont om hier comfortabel te zitten
Mellow schreef:Caira schreef:De laatste idd, hij gooide echt zijn fietswiel zo het zebrapad op, echt bizar
Dat vermoedde ik al. Theoretisch gezien heeft hij gelijk natuurlijk.
Maar praktisch gezien is het gewoon een enorme zak hooi natuurlijk.
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:
Jeetje dan zit jij ook lekker hoog haha, ik zit in 119 dus bijna tegenover je!
Denk dat jij wel betere stoelen hebt dan ik, ik heb niet genoeg vet op mn kont om hier comfortabel te zitten
Ik heb een schreeuwend kind dat tegen mijn stoel zit te schoppen, denk dat jij het beter hebt