Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:08

Ik heb mij vandaag vreselijk geërgerd aan het verkeer op de Amerongse berg. :x
En dan bedoel ik het tegemoetkomende verkeer die mijn weghelft op kwam om fietsers in te halen in een onoverzichtelijke bocht. Ik moest meerdere keren bot op de rem en ver de berm in. Ik kookte. :=

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:23

Oh, de Bergweg, zo irritant inderdaad. Of mensen die achter je gaan zitten duwen omdat ze vinden dat je harder moet, terwijl je óf al 60 rijdt (wat daar maximaal mag) óf omdat ze vinden dat je in zo’n onoverzichtelijke bocht wielrenners moet gaan inhalen :evaw:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:30

Ik rij daar altijd te hard. :o Ik ben zo'n duwerd. :+
Idd, die wielrenners nu. :=

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:34

Automobilisten die 60 gaan rijden waar je 80 mag man geef verdorie gas

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:41

Ik zit bij imagine dragons, en ben ondertussen al wel 10x opgestaan om degene naast ons eruit te laten en weer terug naar hun stoel te laten gaan, en het voorpgramma is pas net klaar. Als ze tijdens het concert ook zo gaan doen blijf ik zitten hoor :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 20:48

Polarize schreef:
Ik zit bij imagine dragons, en ben ondertussen al wel 10x opgestaan om degene naast ons eruit te laten en weer terug naar hun stoel te laten gaan, en het voorpgramma is pas net klaar. Als ze tijdens het concert ook zo gaan doen blijf ik zitten hoor :')

Gezellig, ik ben er ook! Vak 405 en blijkt de perstribune te zijn, dus ik zit heerlijk op zachte stoelen :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:50

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Gezellig, ik ben er ook! Vak 405 en blijkt de perstribune te zijn, dus ik zit heerlijk op zachte stoelen :+

Jeetje dan zit jij ook lekker hoog haha, ik zit in 119 dus bijna tegenover je!
Denk dat jij wel betere stoelen hebt dan ik, ik heb niet genoeg vet op mn kont om hier comfortabel te zitten :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 20:51

Polarize schreef:

Dit had ik ook laatst bij Robbie Williams en vond het ook zwaar irritant.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:00

Froukje_J schreef:
Automobilisten die 60 gaan rijden waar je 80 mag man geef verdorie gas

Dit.
Op de bon slingeren. Zeker op wegen waar je niet in mag halen. Echt zo strontirritant. _-:(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:05

Achterlijke ouwe l*l die met zijn fiets bij het zebrapad aankomt en dan besluit dat fietsen op zebrapaden ook voorrang hebben waardoor ik bijna met mijn snuit tegen de voorruit geplakt zit en als ik hem aanspreek noemt hij mij een domme k*T die de verkeersregels niet kent want had absoluut voorrang op het zebrapad en niemand stopt meer tegenwoordig…

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:29

Caira schreef:
Achterlijke ouwe l*l die met zijn fiets bij het zebrapad aankomt en dan besluit dat fietsen op zebrapaden ook voorrang hebben waardoor ik bijna met mijn snuit tegen de voorruit geplakt zit en als ik hem aanspreek noemt hij mij een domme k*T die de verkeersregels niet kent want had absoluut voorrang op het zebrapad en niemand stopt meer tegenwoordig…

Was hij aan het fietsen of had hij hem aan de hand? (Als hij hem aan de hand had had je idd moeten stoppen).

Of was dit er zo 1 die aan komt fietsen, vervolgens snel afstapt en zo de voorrang wil opeisen.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:30

Nyaleti schreef:
Vriendin. die elke keer vergeet te reageren op appjes.

_O-

Vergeet ook zo vaak op appjes te reageren.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:32

Mellow schreef:
Caira schreef:

Was hij aan het fietsen of had hij hem aan de hand? (Als hij hem aan de hand had had je idd moeten stoppen).

Of was dit er zo 1 die aan komt fietsen, vervolgens snel afstapt en zo de voorrang wil opeisen.

Dat is wel zo bloedirritant idd. Soms doen ze dat ook zo snel dat je nauwelijks tijd hebt om te reageren.

Ik zat gisteren vast achter iemand die stilstond op een vrije snelwegbaan om op een gaatje te wachten in een volle afritstrook.
Het was net na een file, waar het op de doorgaande banen alweer doorreed en ik zag niet zo snel dat er 1 stilstond. En links naast me reden ze alweer hard achter elkaar aan en kon geen kant op.
Doodeng.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:34

Mellow schreef:
Caira schreef:

Oh die laatste zijn er hier zoveel. Terwijl er dan vlak naast een fietsers oversteek plek zit. En toch allemaal je laten schrikken en je vol in de ankers laten gaan door ineens af te slaan, af te stappen en zonder blikken en blozen over te steken

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:39

De laatste idd, hij gooide echt zijn fietswiel zo het zebrapad op, echt bizar

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:43

Caira schreef:

Dat vermoedde ik al. Theoretisch gezien heeft hij gelijk natuurlijk.
Maar praktisch gezien is het gewoon een enorme zak hooi natuurlijk.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 21:58

Luxeprobleem...
Ik heb vandaag een nieuwe(nouja 5 jaar oude) auto gekocht :D alleen moet ik weer om nieuwe dakdragers en een witte nummerplaat...
Had vorig jaar net dakdragers voor ons huidige auto gekocht := en omdat we van een open dakrails naar een dichte dakrails gaan past dat natuurlijk niet

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:01

Mag ik meeklagen? Vorige week online een telefoon besteld, na twee dagen nog geen bevestiging. Wel betaald, dus gebeld naar de klantenservice waar het bleef? Order onbekend…. Pfffff. Inmiddels ruim een week verder en na meerdere keren mailen, bellen en 3 kwartier !! In de wacht te hebben gestaan de toezegging dat het vandaag geregeld zou worden, als in dat mijn geld wordt teruggestort en ik daar een bevestiging voor zou krijgen.
Vandaag is voorbij en ik heb weer niks…. Ik ben er zo klaar mee!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:27

Dat heb ik met ICI paris. Lijken wel failliet. Geen bevestiging, geen updates, geen reacties. Bestelling blijft in het account staan op verwerken. Heel raar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 22:36

Polarize schreef:
xPabloBokt schreef:

Denk dat jij wel betere stoelen hebt dan ik, ik heb niet genoeg vet op mn kont om hier comfortabel te zitten :+

Ik heb een schreeuwend kind dat tegen mijn stoel zit te schoppen, denk dat jij het beter hebt :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:42

Dat Prime Etoile’s tweede seizoen gecanceld heeft ondanks dat ze in eerste instantie akkoord hadden gegeven op twee seizoenen. Net de serie afgekeken, is helaas maar 8 afleveringen lang. En HBO heeft ER eraf gebonjourd, dus dat wordt The Pitt voor de vierde keer kijken dan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 23:10

Mellow schreef:
Caira schreef:

Dat vermoedde ik al. Theoretisch gezien heeft hij gelijk natuurlijk.
Maar praktisch gezien is het gewoon een enorme zak hooi natuurlijk.

Nee ik denk niet dat hij gelijk had, want hij stapte pas af toen zijn wiel al op het zebrapad was, dus technisch gezien fietste hij het zebrapad op…

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 00:51

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Ik heb een schreeuwend kind dat tegen mijn stoel zit te schoppen, denk dat jij het beter hebt :+

Nouja ik moest ook tijdens het concert nog een keer of 5 opstaan voor dezelfde mensen :+ op een gegeven moment heb ik er wat van gezegd, maar er kwam alleen maar gegiegel uit. En als t nou voor belangrijke dingen was...maar ze kwamen elke keer weer terug met bekers bier. Neem staplekken en ga bij de bar staan als je zoveel wilt zuipen :')

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 04:55

Collega’s die zeer weinig doen, maar wel met het eer strijkt… heerlijk is dat

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 07:47

Ik had gister als avondsnack watermeloen. Resultaat was 3x wakker worden om naar de wc te gaan, waarvan de laatste een half uur voor m'n wekker

Ik wil gewoon zo graag lekker slapen :O