xPabloBokt schreef:Nee, ik niet. Ik ben dan misschien te integer, maar als ik iemand een blijkbaar ondeugdelijk product heb verkocht dan ging ik hem zelf halen.
Je moet wel kijken naar de prijsklasse als het gaat om auto's.
In het wat jongere middenklasse segment zal zoiets een stuk sneller gebeuren.
TS heeft het over een dealer, maar het hele verhaal komt op mij over als een random autoverkoper waarvan je er in elk dorp wel drie kan vinden.
Jaren geleden (2006) kochten mijn ouders een 3 jaar oude 307 diesel. Helemaal blij ermee, had drie jaar in de lease gereden. Wij op vakantie naar Tsjechië een paar weken later, begeeft één van de cilinders het. Gelukkig hadden ze 3 maanden garantie op het blok. Dachten ze... nouja, ze hadden ook garantie op het blok, niet op de inhoud.
Garage is hun tegemoet gekomen en heeft de reparatie voor weinig geld uitgevoerd, ik meende 1000 euro ofzo? Maar ja, wat verwacht je van een 3 jaar oude auto die de nodige kms heeft gemaakt? En niet het best bekend staande merk volgens mij.
Daarna hebben ze er nog wel 7 jaar met veel plezier en weinig ongemak in gereden...
Maar ook die verkopende garage kwam de auto niet halen hoor. Ze zouden gek zijn

Auto reed overigens prima op 3 cilinders, maar is afgevoerd vanaf het vakantieadres op kosten van de reisverzekering.