Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ik zit nog steeds te wachten op een megascanner - volle kar eronder, hele bedrag te zien, afrekenen en weg - maar dat laat nog even op zich wachten ben ik bang.
Cer schreef:Ik denk dat het voor mensen die niet tegen andere mensen kunnen, als die niet zo snel zijn als ze zouden willen (wat las ik hier nou voor term over ouderen) of niet zo georganiseerd zijn als zij, en de mensen die niet tegen prikkels kunnen (de neon jaren 90 waarbij iedereen gewoon in de rij stond, overal, zonder zelfscan of fast lanes zouden de hell geweest zijn
) de bestel app ook een goede optie is..
dan hoeven die zich niet zo te ergeren als ze 5 minuten van hun leven kwijt zijn met wachten.. zouden dat dezelfde mensen zijn die gaan schelden als de brug omhoog gaat en constant van baan wisselen in de file ? Want dat helpt echt enorm
Je hoeft tegenwoordig niet meer zelf naar een winkel, als dat allemaal echt vreselijk is
Suzanne F. schreef:germie schreef:Ik heb google nodig om uit te zoeken wat een boomer is, en kan je vertellen dat ik dat niet ben
![]()
![]()
Sorry, dit was even zo grappig
capopjekop schreef:Voor oude mensen heb ik alle begrip en als ik zie dat iemand moeite heeft met inpakken zal ik aanbieden te helpen met inpakken.
Maar je kunt best tussendoor even je portemonnee pakken en betalen ipv eerst alles op je dooie gemakje op volgorde te gaan inpakken. Dat doen overigens ook best veel kwieke 50 plussers dus dan gaat dat hele verhaal over beperkte en/of oude mensen helemaal niet op. Jonge mensen zie ik dat dan weer nooit doen in onze supermarkt.
germie schreef:Soepblik schreef:Sorry maar dit vind ik echt weer zo'n boomeropmerking. Er zijn ook heel veel mensen die het óntzettend fijn vinden dat er een zelfscan bestaat, en jij kan in alle rust gewoon bij de normale kassa aansluiten - niemand dwingt je iets. Je hebt een keuze, dat is pas gastvrij. Sta je je dan te ergeren aan het feit dat de zelfscan "bestaat", en vind je het feit dat zich op drie meter afstand een zelfscankassa bevindt klantonvriendelijk? Hoe moet ik dit zien?
Ik heb google nodig om uit te zoeken wat een boomer is, en kan je vertellen dat ik dat niet ben, maar ook een hekel heb aan de zelfscankassa.
Ik lees het heel anders: Zelfscankassa's zijn gekomen i.p.v. een normale kassa. De klanten vinden de normale kassa fijner, en daar staat nu een langere rij, omdat de zelfscan genegeerd wordt. Dat is natuurlijk niet echt kijken naar wat de klant vraagt. Je zou dan beter weer het aantal zelfscankassa's kunnen halveren en daar weer een normale kassa voor in de plaats kunnen zetten.
In mijn ogen is het nog steeds bedoeld om 1 of 2 medewerkers uit te sparen en meer niet.
Shadow0 schreef:Marije_jiplover schreef:180 euro boete (herstel, administratieve kosten) en een winkelverbod.''Waarom kun je het niet risicoloos oefenen? Wat is het risico dat je loopt als je de handscanner gebruikt en een foutje maakt?
Dat klinkt niet echt iets als iets wat ik wil meemaken.
Suzanne F. schreef:germie schreef:Ik heb google nodig om uit te zoeken wat een boomer is, en kan je vertellen dat ik dat niet ben
![]()
![]()
Sorry, dit was even zo grappig
prompter schreef:Ik zit nog steeds te wachten op een megascanner - volle kar eronder, hele bedrag te zien, afrekenen en weg - maar dat laat nog even op zich wachten ben ik bang.