Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Je ziet dat de weg waarop je rijd smal is.
Je ziet een heel stuk verder een trekker/vrachtwagen aankomen.
Dan ben je toch een ei om door te rijden totdat je zowat neus een neus staat.
Ibbel schreef:En ik had laatst dat er een complete vakantiewoning vervoerd werd. Die handel kwam opeens een vakantiepark af, dus dat zag ik niet aankomen én er was geen uitrit, dus ik moest een heel eind achteruit. Halverwege dat achteruit rijden komt er uiteraard een andere auto me achterop, die had minstens 2 minuten nodig om te zien, te begrijpen én te bedenken dat er achteruit gereden moest worden en steekt uiteindelijk dusdanig de (brede) oprit in die ik ook in gedachten had dat ik daar niet meer naast kon. *zucht*
Verkeersinzicht is een groot goed...
Zonnetje81 schreef:Ik lees van alles maar het ligt er helemaal aan waar je woont.
tienus63 schreef:Ik spray ons tuinmeubilair met Endure vliegenspray in, geen last van vliegen.
De houten tuintafel spray ik er ook mee in. En op de tafelpoten werkt het perfect tegen mieren die de tafel op kruipen.
En verder zorgen dat je gewoon voldoende van die gazen paraplu’s hebt om etenswaren af te dekken.
tienus63 schreef:Ik spray ons tuinmeubilair met Endure vliegenspray in, geen last van vliegen.
De houten tuintafel spray ik er ook mee in. En op de tafelpoten werkt het perfect tegen mieren die de tafel op kruipen.
En verder zorgen dat je gewoon voldoende van die gazen paraplu’s hebt om etenswaren af te dekken.