.Waar kopen jullie de jurk?

Dit is die van mij
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 .

fenijro_tani schreef:Ik zie dit topic nu voorbij komen! Wij gaan op 14 februari 2026 trouwen, en hebben nu de locatie, dj, auto, ringen, fotograaf, pak en jurk en de uitnodigingen (met matchend bord, cadeaus en gastenboek) allemaal geregeld. Volgens mij zijn we er nu zo'n beetje.
Waar kopen jullie de jurk? [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is die van mij

compleet nieuw besteld uit de fabriek voor de outlet prijs  
 fantastische winkel. Wij hadden een lieve vrouw die ons hielp.
                                                         Sylver schreef:Wow Jodi, dan heb je hem echt al ruim van tevoren gehaald! Dan is het maar hopen dat je aanstaande niet stiekem even gaat kijken haha!
Hoe lang van tevoren hebben jullie de save the dates verstuurd? En hebben jullie die alleen naar de daggasten of ook de avondgasten verstuurd?
Sylver schreef:Wow Jodi, dan heb je hem echt al ruim van tevoren gehaald! Dan is het maar hopen dat je aanstaande niet stiekem even gaat kijken haha!
Hoe lang van tevoren hebben jullie de save the dates verstuurd? En hebben jullie die alleen naar de daggasten of ook de avondgasten verstuurd?

. Ach, we hebben nog tijd gelukkig!                                                         fenijro_tani schreef:Mooi op tijd van te voren! Hoe ver van tr voren laat je hem aanpassen/op maat maken?
Wij hebben een kleine gastenlijst (13 overdag en 30 savonds) dus save the dates hebben we in september gedaan, en de uitnodigingen gaan in november. Wij trouwen in februari
 Spaansepony schreef:Hier ook geen save the date kaarten maar gewoon direct nadat locatie vast stond de uitnodiging verstuurd zowel
Daggasten als avondgasten
miss_lizje schreef:Wij hebben een save the date filmpje gemaakt en via whatsapp verspreid naar zowel dag als avond gasten. Dat hebben we expres gedaan omdat onze datum in "vakantieperiode" ligt.
We moeten nu de uitnodigingen zelf nog regelen, maar we liggen niet op 1 lijn betreft stijl. Ik wil mooi en romantisch, hij wil fun![]()
Via welke route (website/drukkerij/zelf doen) hebben jullie uitnodigingen laten maken?
Sylver schreef:Leuk om te lezen hoe iedereen hier bezig is met de voorbereidingen!! Ben ook heel benieuwd naar de jurken
22 november ga ik voor een jurk kijken. Ik herken je gevoel Splash, zeker nu ik hier ook lees wat jullie allemaal al geregeld hebben voel ik me heel erg achterlopen haha.

Ik denk dat wij ook (zodra we een locatie en datum hebben) gewoon mondeling of via whatsapp een leuke save the date versturen en dan dichter naar de datum een officiële uitnodiging. Ik ben vrij handig met DTP werk, dus misschien ontwerp ik die wel zelf. 

als het veel duurder zou zijn geweest hadden wij het wel overwogen.