Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Heel erg veel succes morgen, Secredible! Ik wens je alle nodige kracht toe, voor morgen en de tijd die er op zal volgen. En ik hoop dat je heel erg veel liefde om je heen zult voelen!smurffie schreef:Los daarvan ts, veel sterkte.
Dat er geen excuus gekomen is snap ik opzich, dat wordt gezien als schuldbekentenis van (opzettelijk) foutief handelen. Maar dat er geen melding gedaan is, die is slordig.
Ik vind het zo intens jammer dat er nog steeds her en der zo wordt gedacht, en heb nog altijd de ijdele hoop dat dit in de medische wereld anders is. Mogelijk tegen beter weten in...
Maar er zou zoveel meer begrip zijn voor de menselijke maat in de medische wereld, als de artsen zich menselijk opstelden. Ik denk dat het nu in een vicieuze cirkel zit, fouten verhullen om claims te voorkomen, waardoor er meer claims komen en er meer fouten verhuld worden. Inherent aan de maatschappij, waarin we amper zelf verantwoordelijkheid willen nemen, ons overal voor willen verzekeren, inclusief de zaken die onbetaalbaar zijn