Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Sowieso koop ik niks zonder notaris hoor. En heb ik zelf wat dingen zien staan die als dat niet aangepast wordt het een no go wordt. Dat geld voor zowel huur/pacht/koop grond huisjes.
Eentje ervan past in het straatje die Femke ook geeft mee gemaakt en ik zag dat vanmorgen terwijl ik tijdens de chemo zat heb toen de parkregelementen wat er nog veel meer zijn dan op de site staan. Er is een aankoopmakelaar die die regelementen punt voor punt in een bestand heeft gezet.
Jullie gaan hard lachen als je dat punt leest maar er is niemand (ga ik van uit die een huis koopt met dit als regelement)
Na 15 jaar mag de parkeigenaar het huisje af laten breken op kosten van de eigenaar van het huisje. Die moet dan weer een nieuw huisje in dezelfde style laten bouwen uiteraard op eigen kosten volgens het regelement. Nou ik kan me dus niet voorstellen dat daar ook maar iemand mee akkoord gaat.
BeFunny schreef:Nou deze had ik een tijdje geleden op gereageerd staat in een natuur gebied maar niet op een park dus geen park kosten etc of rare regeltjes.
Net belde de makelaar er zit nu nog recreatie bestemming op. Maar ze zijn heel ver met de gemeente. De makelaar heeft me alle stukken van de gemeente toegestuurd. Waardoor ik toch wil gaan bezichtigen.
https://www.funda.nl/detail/89074824