Kerst pakketten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 01:41

Ik heb een Rituals diffuser met navulling gekregen, echt super tof!

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 01:49

Geen kerstpakket ontvangen, maar wel mogen geven <3

Ik heb de (2) pakketten zelf samen gesteld en er het volgende ingedaan:
Fles rosé champagne
Partybrood
Notenmix
Chocolade truffels
Kerstkoekjes
Tony chocolonely (7 repen in een doosje)
Kerstchocola
4 verschillende droogworsten in een leuk doosje
Soort crackers met zeezout
Kaneel-appel geurkaars

Een derde persoon heeft in overleg een envelop met inhoud gekregen, vergelijkbaar qua waarde van het pakket.

Edit: Ik heb mezelf ook een fles rosé champagne cadeau gedaan :+ maar ga geen volledig pakket kopen

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 06:15

Celebi schreef:
Zoveel lekkere dingen zitten daarbij! Zo zie je maar dat dit soort pakketten zo lastig te matchen zijn voor alle werknemers.

Haha dat is zeker waar, ik vind dat allemaal niet te haffelen maar mijn vriend lust het meerendeel wel. Alleen dat Turkse fruit geef ik aan mijn moeder mee.

Ik hou echt niet van zoet. Drop = bah, ik vind stroop heel vies dus stroopwafel = bah. En dan nog niet te spreken over merengue en marshmallows := brr allemaal veel te zoet :+

Het eerste wat mijn vriend zei met uitpakken was: ohh daar heb jij niet veel geluk mee want dat hoef jij allemaal niet... mag ik de dropjes?

Jahoor neem maar :))

:=

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 10:58

In het pakketje waar mijn vriend mee thuis kwam zaten juist weer dingen die wij echt niet eten. Wij hadden weer al te graag dropjes, marshmallows en meringue gehad haha. Het beste wat daarin zat was een knalgele rugzak. I love geel. *\o/*

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 10:59

Haha grappig is dat, zoveel mensen zoveel wensen!

Een gele rugzak is wel tof!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:02

Ik kreeg net een secret santa cadeau van collega's. :D
Afbeelding

Het is een onderling geintje maar wel super leuk. En lelijk dus hij gaat op kantoor hangen en niet thuis...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:02

Wij hadden een (duur) kinderboek, een prent, een kleur/krabbelboek met tekeningetjes, een solarlampje , chocola en koekjes.
De eerste boeken staan al op marktplaats zag ik.

Ik heb zelf geen kinderen. Ik geef het maar aan mn kleine neefje. Die prent ligt al in de papierbak. Iedereen vindt het een stom pakket.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:06

Geweldig die klok :')

Oh wat is dat nu weer Cookies... ik snap niet dat sommige bedrijven dan geen rekening houden met mensen zonder kinderen, daar heb je toch niks aan -O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:11

Ik had een rituals pakketje met mini's en een rekenspelletje (ben leerkracht).

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:17

Hier een cadeaubon voor 50 euro waar je diverse artikelen of andere cadeaubonnen van diverse winkels van kon halen. Bestel er elk jaar een Douglas bon voor om vervolgens parfum te bestellen. Bij vorige werkgevers kreeg ik wel pakketten, deze gaf ik vaak weg aan mensen welke het harder nodig hadden dan ikzelf.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 11:37

Dat vind ik dus met al die GBR pakketten.

Wij drinken geen alcohol (meer) maar in veel "standaard" paketten zit nog steeds een fles wijn.

En de een wil graag hartig en de ander liever zoet.
Een halve gerookte zalm voor een veganist is ook niet al te handig en een mooi kinderboek voor een (al dan niet bewust) kinderloze werknemer is ook niet handig.

Dus ik ben superblij met onze kadokaart die zo breed is dat je er altijd wel iets voor kunt bestellen wat je zelf wil, o.a. diverse "merk" kadobonnen als bol, Coolblue, Thermen, VVV, etcetera.

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 14:48

Ik mag me ook melden. Ik krijg 25 euro extra maar vraag me nu wel af of ik niet liever een kerstpakket had gewild.
Wel apart om te zien dat er zoveel verschil zit. En dat mensen die wel een kerstpakket krijgen toch vaak liever gewoon geld kregen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:10

Nientsje schreef:
Er zitten echt leuke pakketten tussen :)

Die van mij viel helaas tegen.

Ik had een klein doosje met de volgende inhoud:
Dropjes
Mini stroopwafel
Merengue
Dadels
Turks fruit met rozensmaak
Pindarotsjes
4 marshmallowtjes
Kaascrackertjes
Zakje BBQ chips
Olijven

Alleen de chips, crackertjes en olijven lust ik. De rest is... :r

Maar hé een gegeven paard niet in de bek kijken, al die vieze dingen prop ik gewoon bij mijn vriend naar binnen :') maar beetje jammer vond ik het wel :o

Ik denk dat ik weet bij welke organisatie je werkt, haha. Of het moet toeval zijn.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:14

_Lorette_ schreef:
Nientsje schreef:
Er zitten echt leuke pakketten tussen :)

Die van mij viel helaas tegen.

Ik had een klein doosje met de volgende inhoud:
Dropjes
Mini stroopwafel
Merengue
Dadels
Turks fruit met rozensmaak
Pindarotsjes
4 marshmallowtjes
Kaascrackertjes
Zakje BBQ chips
Olijven

Alleen de chips, crackertjes en olijven lust ik. De rest is... :r

Maar hé een gegeven paard niet in de bek kijken, al die vieze dingen prop ik gewoon bij mijn vriend naar binnen :') maar beetje jammer vond ik het wel :o

Ik denk dat ik weet bij welke organisatie je werkt, haha. Of het moet toeval zijn.

Haha je mag een pb sturen met je vermoeden hoor. Ik plaats niet openbaar waar ik werk :+

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:27

De meeste zijn toch leuke pakketten!
Een pakket met kinderboeken etc vind ik ook wel speciaal, zelfs als je wel kinderen hebt. Dat pakket is toch voor jou, je kinderen werken daar toch niet _O-
Maar ik heb 0,0 moederinstinct dus dat kan aan mij liggen, wellicht zijn anderen daar gewoon blij mee :')

Ik krijg geen pakketten maar ik geef er elk jaar aan ons personeel en heb het me dit jaar lekker moeilijk gemaakt want het leek me leuk om voor iedereen net wat meer persoonlijk een cadeau te kopen.
Top idee, ben al weken aan het piekeren :+
Voorlopig heb ik voor een aantal dames ovenschalen besteld van Le Creuset, voor een paar sportievelingen een Under Armour sporttas en van hetzelfde merk een rugzak voor 2 anderen die graag reizen. Kunnen we nog wat lekkers of kleins in doen om op te vullen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:07

Ik heb mijn kerstpakket ook binnen. :D

Het zat in een koeltas van The Green World (we love the planet)

Afbeelding

Aan de buitenkant zie je een buitenlamp op zonne-energie. Die wilde ik sowieso nog kopen dus ik ben met deze al heel blij.
Verder zit er etenswaren in, veel lust ik dit keer, een paar dingen maar niet. Die gaan samen met wat andere spullen gewoon op de lokale weggeefhoek. Dat ben ik zo kwijt. :) En een VVV bon. Ik wild het saldo checken maar ik denk dat het kaartnummer nog niet is vrijgegeven want ik krijg een foutmelding terwijl de code juist is.

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:08

Ik krijg al jaren geen kerstpakketten meer, maar een 13e maand! Dat bevalt me toch beter :Y)

Aan de ene kant is een kerstpakket best leuk om uit te pakken, maar vaak de helft gebruik/eet ik niet. Dus ik mis het niet echt.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:07

Ik kreeg mijn pakket vandaag en hoewel ik het gebaar erg waardeer vond ik de inhoud flink tegenvallen dit jaar. :o
Het is een totebag met gigantisch logo vd woonvorm, een omslagkalender met logo vd woonvorm, een goedkope chocolade adventskalender en een Primera cadeaukaart à €15,-.

Normaal zitten er meer dingen in.
Zo hebben ze weleens een pakket gegeven met diverse verzorgingsproducten, een klein netje kerstchocolaatjes en dezelfde bon en omslagkalender.
Maar ook eens een houten kistje met oa een lichtboxje, een paraplu, een blik koekjes, een kussen en nog meer plus een cadeaubon.
En zo nog meer relatief uitgebreide pakketten.
Vergeleken daarmee voelt dit pakket een beetje als een 'oh ja, we moesten nog ff wat in elkaar flansen' ofzo. :o

Nogmaals, ik waardeer het dat ik überhaupt wat krijg. :)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:48

Tot dusver niets gekregen. Gisteren was wel het kerstfeest waar ik niet bij kon zijn dus mogelijk heb ik m gemist. Maar jammer vind ik het wel. Ik heb nu vakantie dus zal dan denk ik ook niets meer krijgen.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:25

Dit waren mijn kerstpakket(ten):
Een hond van hout als decoratie of waar je een lamp van kan maken.
Een pluim met een waarde van €50
Een envelopje met €50
Afbeelding

Mijn honden gaan dagelijks mee naar kantoor en shinen geregeld op de socials dus werden ook beloond voor hun inzet met een pakket :P
Afbeelding
Afbeelding

Ik “werk” ook vrijwillig op een hondenschool en daar kregen we ook een pakket. Dat was een voedsel pakket met lekkere dingen. Heel simpel dus ik kan alles gebruiken! Helaas geen foto van gemaakt.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:29

Wat leuk allemaal xDyan!

M’n man had op de voetbal club ook nog een attentie gekregen - hij is daar vrijwilliger als trainer van het team van onze zoon voor het tweede jaar nu. Dat was net als vorig jaar een doos met versgemaakte koekjes - verschillende variaties met vulling en het zijn echt grote koeken - welke door een bedrijfje dat in Maastricht zit zijn gemaakt. En dat is echt onwijs lekker allemaal, dus was weer een leuk cadeautje <3

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:46

Afbeelding

Kerstpakket voor mijn leaser (meisje van 10) is net af! 2 boeken, meerdere dokken met paarden erop,een mok van blond amsterdam, en een grote foto van "haar" pony! Kan niet wachten om hem te geven

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:29

En hier nog steeds geen pakket. :D

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:05

Mijn man heeft zijn kerstpakket gehad vandaag. Een doos vol met vlees, ik denk wel 2 kilo in totaal. Nog wat brood met salades en wijn. En dan nog een bierpakket met kaas en Nootjes. Ohja en een cadeaubon van 25 euro. Echt een super tof pakket weer. Ik verwacht zelf niks te krijgen, vorig jaar ook niks gehad.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:45

Net thuis van de kerstborrel en uitreiking kerstpakket.
Thema: brunch, zelf samengesteld door directie secretaresse.

- 1 flink bakkers kerstbrood, geen goedkope vd supermarkt
- suikerbrood, ook vd bakker
- 4 bakkers noten koeken
- doosje kerst chocolaatjes
- kleine afbakbroodjes div soorten vd bakker
- 5 fluffy grote Franse croissants vd bakker
- emmertje vanille boeren yoghurt
- emmertje fruit boeren yoghurt
- stukje kruidenkaas
- stuk belegen kaas
- 1 ons beenham vd slager
- fles appelsap ambachtelijk
- 2 potten jam
- pak crackers
- doosje eieren
- pak chocomel
- kerstklokje roomboter

Alles verpakt in een leuke rieten mand en daarnaast ook nog een envelop met fijne inhoud.
Bij de borrel was ook een frietkar voorzien compleet met snacks en je mocht onbeperkt je gang gaan.

Kortom, ik heb een fijne werkgever! +:)+

We zijn in oktober ook al met zn allen uit eten geweest met bowlen erbij.

Ik had net gisteren boodschappen gedaan en yoghurt gehaald, ik had ook nog yoghurt staan dus ik eet de hele kerstvakantie yoghurt (4 liter in mn eentje) :D _O-