Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muisssx

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

Leuk om dit topic te vinden. Daardoor ook maar weer eens ingelogd en aan het spelen geraakt.
Te vinden onder de naam muisssx.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:29

Een makkelijke manier om nu geld te verdienen is door op de creaties te stemmen. Dit kan elke maand van de 6e t/m de 14e, max. 50x per dag en je verdient 20eq per stem. De creatieruimte vind je onder het kopje gemeenschap (onderaan 2e van rechts in de app).

Lokii

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:52

Ik heb enorm veel equus kunnen krijgen door koeien te houden in mijn weilanden. Maar ik speelde toen erg weinig, dus gaf nauwelijks wat uit en liet dus de koeien wel telkens door gaan. Daar krijg je leer van en dat kan je weer verkopen

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:31

Lokii schreef:
Ik heb enorm veel equus kunnen krijgen door koeien te houden in mijn weilanden. Maar ik speelde toen erg weinig, dus gaf nauwelijks wat uit en liet dus de koeien wel telkens door gaan. Daar krijg je leer van en dat kan je weer verkopen

En als je daar longes van maakt in je werkplaats levert het nog meer op :D

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:14

Zadels brengen meer op, zeker als je manege in de bergen staat en je daardoor gratis ijzer krijgt. Er staat bij de werkplaatsen een tabblad waar je de gemiddelde opbrengst per uur kunt berekenen.