Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anomien schreef:Of je moeder mama.
Ik ken die mensen. Mijn moeder heet moeder.
Je moeder mama noemen in een winkel waarbij de toon ook net wat blijft haken op de tweede m.. maMMa
Doe normaal. Je bent volwassen. Of wou je je moeder om een speen vragen?
En intussen wel een behoorlijke functie op naam hebben staan, onwijs groot huis hebben en ook zelf kinderen hebben.
Oja diezelfde mensen aten tot midden puberteit Olvarit potjes. En maMMa kocht ze braaf om haar kindjes aan hun portie fruit te laten komen.
Hebben jullie nog even?
Captain schreef:Anomien schreef:Of je moeder mama.
Ik ken die mensen. Mijn moeder heet moeder.
Je moeder mama noemen in een winkel waarbij de toon ook net wat blijft haken op de tweede m.. maMMa
Doe normaal. Je bent volwassen. Of wou je je moeder om een speen vragen?
En intussen wel een behoorlijke functie op naam hebben staan, onwijs groot huis hebben en ook zelf kinderen hebben.
Oja diezelfde mensen aten tot midden puberteit Olvarit potjes. En maMMa kocht ze braaf om haar kindjes aan hun portie fruit te laten komen.
Hebben jullie nog even?
Dat heb ik met mensen die boterham en limonade zeggen.Ben je 3?
Niobe schreef:Limonade heeft vaak nog een specifiekere naam, zoals cola of sinas. Fris kan ook.
Al heb ik met limonade niet zoveel moeite. Ook al vind ik dat meer een benaming voor aanmaakspul.
Esmee_RS schreef:Een boterham is een sneetje brood. 2 sneedjes brood met beleg ertussen is een dubbele boterham.
Een broodje is een panini, puntje, pistoletje, bol of iets in die richting. Broodje en boterham is dus niet het zelfde.Het is wel allebei brood
Limonade is voor mij dat aanmaakspul. Cola, Fanta, Sprite, Cassis is fris.