Bedenken wat je nou weer wil eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Bedenken wat je nou weer wil eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 09:56

Ik stond laatst naar die pakketten te kijken. Vaak zijn die voor soep bijvoorbeeld wel behoorlijk compleet, maar ik zag er ook een waarbij je nog 4 of 5 ingrediënten zelf toe moet voegen, en dat zijn vaak wel de dure dingen

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 16:46

Crosskip schreef:
Hier HelloFresh... bevalt heel goed!
Mocht iemand een keer een gratis box willen proberen, ik mag nog 3 gratis boxen weggeven...

Stuur je mailadres maar in een PB, de eerste 3 hebben geluk... :o

Even een update... ik mag weer 2 boxen gratis weggeven.
Mocht je dit willen proberen, stuur even een pb met je mailadres.

Groet Cindy

iiSunshine

Re: Bedenken wat je nou weer wil eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 16:52

ik hou sowieso al een lijst bij op mijn telefoon met gerechten die we vaak eten. dingen die daar op staan zijn: pasta, avg, roerbak noodles, burritos, rijst gerechten etc. en dan verschillende combinaties.

boodschappen doen wij 1x in de 5 a 6 dagen. ik pak de reclame folder er bij en kijk wat er in de aanbieding is qua groente en fruit. wat ik lekker vind gaat op het lijstje en daar bouw ik dan gerechten omheen. en in de winkel zelf kijk ik dan nog naar 30% stickers. bijvoorbeeld 30% op sperziebonen of roerbak groente. dan bedenk ik daar nog weer iets mee.

wat ik ook altijd makkelijk vindt zijn de “hak zakken” van hak dus. maar je hebt ze ook bij de lidl van eigen merk. beetje rijst er bij koken en klaar. ideaal!