Popstra schreef:
TOO MUCH INFOOOOOHHHH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yavanna schreef:Hier in Nld hebben we ook wel leuke opmerkingen ervoor.
Bruine trui breien
( nu zou het niet meer kunnen, maar deze ging onder onze vriendengroep toentertijd nogal eens rond, so don’t blame me ) Kluivert buitenspel zetten
Een oproep uit Darmstad
Ruggengraat verlengen.
Wie kent er nog meer?
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Een paar jaar geleden had je zo’n enorm stomme reclame over een over ander spul wat je eerst in je pot gooide en dan gaan poepen en dan zou het niet stinken. Was een reclame met een of andere “ koningin “
Ik ging googlen en ik kwam alvast dit tegen, dit is hem volgens mij niet maar ik kom ook niet op de naam! deze naam vind ik echter ook leuk bedacht, te leuk om niet te delen
Poo-Pourri before you go toilet spray
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... gI36_D_BwE
Tytonidae schreef:Als het nog niet gedeeld is hier, voor degenen die bezorgd zijn over het achterlaten van de geur:
Draag altijd een pakje lucifers bij je en brandt kort even een lucifer in het toilet na de boodschap, dit laat de geur verdwijnen
Schuur_ schreef:En hele lagen wc papier als voorbereiding lijkt me ook niet zo een strak plan qua verstoppingen.
senna21 schreef:Tytonidae schreef:Als het nog niet gedeeld is hier, voor degenen die bezorgd zijn over het achterlaten van de geur:
Draag altijd een pakje lucifers bij je en brandt kort even een lucifer in het toilet na de boodschap, dit laat de geur verdwijnen
En dan gaat het brandalarm af...![]()
![]()
Ik zie het al voor me.
Suzanne F. schreef:Mensen kunnen inderdaad wel echt vreselijk vieze dingen uithalen op het toilet. Zie ik op mijn werk ook regelmatig. Zelfs tegen de wanden. Echt hoe dan? Krijg je het dan aan je handen en veeg je dat dan aan de wanden af ofzo? Ik snap gewoon niet hoe je alles onder kan smeren. En het dan dus ook nog niet schoonmaakt. Je kijkt toch als je klaar bent hoe de wc eruit ziet? Er staat altijd wel een pleeborstel en soms zelfs schoonmaakmiddel.
mika11 schreef:Femke_Tweety schreef:Wat had hij dan moeten doen, als hij héél nodig moest?
In de tuin?
Nee hij had naar een openbaar toilet kunnen gaan. Zo'n 500 meter verderop is bijvoorbeeld een benzinestation met een toilet.
F_Orumster schreef:Schuur_ schreef:En hele lagen wc papier als voorbereiding lijkt me ook niet zo een strak plan qua verstoppingen.
1 velletje is al voldoende om een plons te voorkomen.
Yavanna schreef:
mika11 schreef:Wat ik een paar jaar geleden wel een keer heel erg heb gevonden.
Ik had mijn huisje te koop gezet en de fotograaf kwam foto's maken.
Een oudere man met een wit baardje.
De man gong weg maar draaide zich op het laatste moment om, en vroeg of hij even van het toilet gebruik mocht maken.
Nou ja, geen probleem natuurlijk.
Alleen ik woonde toen in een klein oud huisje en het toilet zat net naast de keuken.
Ik wachtte maar even buiten, totdat de fotograaf wegging na zijn toiletbezoek.
Maar toen ik weer naar binnen ging, een enorme stank, ik rook het in de keuken al![]()
Die man had dus zitten poepen, geen luchtverfrisser gebruikt wat er wel stond.
Ik vond het zo walgelijk, die vreemde man die daar had zitten poepen.
Ik heb een halve bus chloor door de wc gespoeld, wc pot grondig schoongemaakt en dat alles weer fris was en elk spoortje van die man verwijderd was.
Dat vond ik dus echt niet kunnen, dat die man dat had gedaan.
foxy80 schreef:Blijkbaar zijn er landen waar ze nog steeds het franse systeem gewend zijn - dus hurken over een gat in de vloer.
Die mensen gaan dus ook doodleuk met hun voeten op de bril staan, omdat zij op een wc bril zitten niet kennen. En dan wat slecht mikken et voila, op bril of vloer.
Bij mijn vorige werkgever kwam er een Indiër werken en daarna begonnen er klachten te komen over ranzige mannentoiletten. Het probleem stopte ook toen hij weg was...