Is dat een Braziliaanse zalmroze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Brief van de belastingdienst, of ik mijn rekeningnummer door wil geven. Anders kunnen ze de inkomstenbelasting niet uitbetalen.
Hoezo hebben zij mijn rekeningnummer niet??!!
En natuurlijk duurt het twee weken voordat mijn rekeningnummer is verwerkt en het geld gestort kan worden. Pfffff
Schuur_ schreef:Vandaag bij het bos komt een meid op een pony aangegallopeert. Ze was echt te groot voor het diertje en het zadel waar ze in zat.
Pony stond ook volledig nat van het zweet en de rest van het clubje waar ze mee reed niet. Onder de noemer van niet klagen zonder wat te zeggen heb ik haar aangesproken met de vraag of ze niet wat groot voor de pony is. Kon die makkelijk hebben zei ze om daarna volle petrol weer weg te galloperen.
Tja, hopelijk is er een zaadje van twijfel geplant. Dit was echt niet ok.
Fly_high schreef:Uiteindelijk een van die gasten zelfs letterlijk weg moeten slaan voordat die doorhad dat het écht wel nee was, zit er helemaal doorheen nu
Citaat:Ben trouwens niet eens bijna zo bijzonder knapmaar jezus feestje vandaag was net alsof ik een aangevreten zak patat was tussen allemaal zeemeeuwen.
LoveBodin schreef:Hete thee over mezelf heen gegooid... Dat doet toch best pijn, ondanks onmiddellijk koelen. Hoop dat ik morgen wel weer normaal kleren aan kan.