Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 13:39

Ja, nu je het zegt is het inderdaad dat :D.

Is dat een Braziliaanse zalmroze <3?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 13:53

Lasiodora parahybana inderdaad :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 13:58

Brief van de belastingdienst, of ik mijn rekeningnummer door wil geven. Anders kunnen ze de inkomstenbelasting niet uitbetalen.

Hoezo hebben zij mijn rekeningnummer niet??!! :?
En natuurlijk duurt het twee weken voordat mijn rekeningnummer is verwerkt en het geld gestort kan worden. Pfffff

MeliaforeverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 15:09

Aangekomen/uit verhouding door medicatie.. iemand nog een tip om er optisch slanker uit te zien? -O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 15:16

Mijn eigen uitstelgedrag, belasting papieren heb zijn pas afgelopen week naar de boekhouder verstuurd en nu dus afwachten..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 15:22

We hebben zo een fotoshoot met het gezin. Fantastisch (maargoed dan kan wel die vreselijke foto van mij en m'n broer van 10 jaar geleden van de muur).
Maar ugh ik ben niet aan het pieken momenteel. Aangekomen, geen spieren meer.. en m'n schoonzus is miss. Perfect, lang blond, dus ik wil daar niet naast staan :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 15:38

Hoeft toch niet,je broer in het midden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 15:43

marleen_88 schreef:
Brief van de belastingdienst, of ik mijn rekeningnummer door wil geven. Anders kunnen ze de inkomstenbelasting niet uitbetalen.

Hoezo hebben zij mijn rekeningnummer niet??!! :?
En natuurlijk duurt het twee weken voordat mijn rekeningnummer is verwerkt en het geld gestort kan worden. Pfffff

Is het echt daadwerkelijk een brief?
Is ook veel oplichting wat rond gaat!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 15:44

Altijd als ik eerdere dingen bij bol tegelijk retourneer gaat het fout!
Ga het ook niet meer doen, klaar mee om er dan steeds achteraan te bellen

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 16:02

Mijn schoonzus

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 16:27

Vandaag bij het bos komt een meid op een pony aangegallopeert. Ze was echt te groot voor het diertje en het zadel waar ze in zat.

Pony stond ook volledig nat van het zweet en de rest van het clubje waar ze mee reed niet. Onder de noemer van niet klagen zonder wat te zeggen heb ik haar aangesproken met de vraag of ze niet wat groot voor de pony is. Kon die makkelijk hebben zei ze om daarna volle petrol weer weg te galloperen.

Tja, hopelijk is er een zaadje van twijfel geplant. Dit was echt niet ok.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 16:49

Schuur_ schreef:
Vandaag bij het bos komt een meid op een pony aangegallopeert. Ze was echt te groot voor het diertje en het zadel waar ze in zat.

Pony stond ook volledig nat van het zweet en de rest van het clubje waar ze mee reed niet. Onder de noemer van niet klagen zonder wat te zeggen heb ik haar aangesproken met de vraag of ze niet wat groot voor de pony is. Kon die makkelijk hebben zei ze om daarna volle petrol weer weg te galloperen.

Tja, hopelijk is er een zaadje van twijfel geplant. Dit was echt niet ok.

Goed dat je er wat van hebt gezegd!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 17:05

Ik zou vorige week op pad met een vriendin wat om een hele logische reden niet doorging door werk en ziekte dus het lukte ook echt niet vanuit beide kanten.

Nu wou ik een nieuwe data inplannen maar onze roosters matchen niet en waarschijnlijk gaat het nu heel lang duren.

Ik ben niet teleurgesteld in haar maar meer in dat het nu lang gaat duren en ik zo toe ben aan gewoon even wat anders te doen.

Natuurlijk kan ik ook alleen gaan dat is altijd een optie maar had hier wel echt even behoefte aan op korte termijn. Heeft altijd best een beetje invloed op mijn humeur. Nou ja morgen gaan we weer door.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 17:09

En ik word brildrager en eigenlijk altijd al een pesthekel gehad aan zonnebril dragen en nu moet ik aan een gewone bril. Om dan nog maar niet spreken dat een bril een vermogen kost. Is in dit geval ook nog voor dichtbij en veraf. -O-

Enige voordeel val in de tienermaatjes. :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 17:21

Kan geen mest meer zien. Vanaf maandag bezig met aanhangers mest wegbrengen naar de boer. Van een half jaar opgeslagen mest pffff. En die regen steeds op mn kop.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 18:31

Fly_high schreef:
Uiteindelijk een van die gasten zelfs letterlijk weg moeten slaan voordat die doorhad dat het écht wel nee was, zit er helemaal doorheen nu :

Best wel heel erg poedersuiker dat sommige mannen zo zijn 8)7 .

Citaat:
Ben trouwens niet eens bijna zo bijzonder knap :') maar jezus feestje vandaag was net alsof ik een aangevreten zak patat was tussen allemaal zeemeeuwen.

Ik ben fan van deze briljante beeldspraak.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 18:47

Om één of andere reden trekken grote regenzones altijd over de gemeente waar ik nu nog woon.
Ik kom net terug thuis,is er hier weer een mega wolkbreuk geweest.Half de tuin blank.En ik had net terug op enkele plekken gras ingezaaid omdat dit daar al weggerot was.Zaad is weg gespoeld.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 18:49

Hete thee over mezelf heen gegooid... Dat doet toch best pijn, ondanks onmiddellijk koelen. Hoop dat ik morgen wel weer normaal kleren aan kan.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 18:50

Niet echt een ergernis maar meer een nieuwsgierigheid, ik zie altijd enorm veel cwd zadels voorbij komen op van die facebookgroepen voor paardenspullen, vaak ook niet meer dan een jaar oud. Ben dan toch zo benieuwd waarom ze die zadels zo snel weg doen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 18:56

LoveBodin schreef:
Hete thee over mezelf heen gegooid... Dat doet toch best pijn, ondanks onmiddellijk koelen. Hoop dat ik morgen wel weer normaal kleren aan kan.

Oei wel voorzichtig mee en anders zeker naar de huisartsenpost.
Ik kreeg vorige jaar gekookte melk over mijn benen em voet en was erg blij met de zalf wat er opgesmeerd werd waardoor het continu gekoeld bleef en ik daardoor ook relatief weinig last had. Heb nog lang met verband en pleisters rondgelopen was met kleding wel even een uitdaging

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-24 18:57

LoveBodin schreef:

Ik zou echt serieus hiervoor even de HAP bellen :)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 19:35

Bedankt voor de zorgen! Het lijkt wel mee te vallen, en doet al veel minder pijn. Meteen onder de douche springen was denk ik wel de goede reactie. We kijken t even aan en anders gaan we wel even bellen.

Edit: er is ook niks open, geen blaren of iets, en zelfs het rode lijkt al grotendeels weg te trekken. Dus ik hoop gewoon dat het meevalt.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 20:12

Alsnog wel sterkte....... :(:) niet fijn. Wel fijn dat het al minder pijn doet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 20:45

Ik erger me aan mensen die niet tegen feedback kunnen. Iemand die ik ken heeft een boek geschreven en ik tel minstens 3 grammaticale fouten in het boek. Ik zeg joh, volgende keer wil ik best proeflezen hoor. Dat hoefde niet want er was een heel team van professionals aanwezig.

Sure.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 20:49

Oh echt, op Facebook ook. Vooral Amerikanen, die heel zelfverzekerd zaken beweren die complete nonsens zijn, en als je uitlegt dat dat niet kan (en ik kwam netjes met linkjes ook he) worden ze heel boos, en gaan ze je persoonlijk aanvallen, en in die tijd kunnen ze echt onmogelijk die linkjes gelezen hebben :')