Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloementje3 schreef:Ja haha ik had niet verwacht dat je zo snel alles kan regelen. Ik hoor over Assepoester hele wisselende verhalen ik ben opzoek naar een bohemian jurk en volgens mij hebben ze daar best wel wat van in de collectie. Ohw ik ga ook eens bij wed2be kijken als ze niks bij Assepoester hebben kan ik misschien daar terecht.
Ja heb er wel veel zin in! Heb jij je jurk al?
boerinnetje schreef:bloementje3 schreef:Ja haha ik had niet verwacht dat je zo snel alles kan regelen. Ik hoor over Assepoester hele wisselende verhalen ik ben opzoek naar een bohemian jurk en volgens mij hebben ze daar best wel wat van in de collectie. Ohw ik ga ook eens bij wed2be kijken als ze niks bij Assepoester hebben kan ik misschien daar terecht.
Ja heb er wel veel zin in! Heb jij je jurk al?
Ze hebben daar idd heel veel jurken, maar de prijs viel mij wel een beetje tegen. Alles wat ik mooi vond lag echt wel buiten mijn budget. En de sfeer vond ik ook niet zo. Maar nogmaals, dat is mijn mening/ ervaring, die van jouw kan wel heel anders zijn!
Ik heb al een jurk, via MP. Moet iets vermaakt worden en is net iets te lang, maar met hakken met een plateauzool is ie perfect. Ligt nu bij de coupeuse om vermaakt te worden.
Gwenvd schreef:Lieve allemaal,
Ons huwelijk wordt afgezegd, ik ben er oké mee, sterker nog het is mijn beslissing.
Nu heb ik mijn jurk wel al binnen, mocht iemand interesse hebben, het is een Randy fenoli Fleur. Maat 36, nog niet vermaakt dus helemaal nieuw en aanpasbaar.
Nieuwprijs was 3699 euro.
Coentjuh schreef:Veel sterkte gewenst Gwen. Wat verdrietig dat het zo gelopen is..
Wij zijn vorig jaar getrouwd met een kleine groep. Alleen ouders/opa oma/broers zussen. Dat was heel fijn moet ik zeggen. En dit jaar willen we nog een keer (onofficieel) trouwen bij ons thuis in de wei met de rest van de familie en vrienden (en paarden) .
Best beetje stress van, want het wordt al veel groter dan de bruid zelf wilt, maar het zal vast voor iedereen wel een leuk feest worden en ik verstop de sleutel van het huis wel in mijn jurk zodat ik in geval van nood kan vluchten.![]()
Ik ben in best veel winkels geweest, Maastricht, Eindhoven, Lommel en diverse bruidszaken in Arnhem, idd ook Assepoester gehad, en zolang je geen vergelijkingsmateriaal hebt, lijkt dat best leuk. Op website/facebook zeggen ze: Geen poespas, mag foto's maken, neem de familie mee, zelf in de rekken kijken. Maar het is nogal erg gefixeerd op verkoop, ze zeggen bijv. dat die jurk die je leuk vindt de allerlaatste is en ze hem niet meer kunnen bestellen. Of een andere verkoopster die met een ander persoon bezig is, komt bij jou en 'jouw verkoopster' langs om te zeggen dat ze daarna die jurk nodig hebt die jij op dat moment aan hebt en over twijfelt. En dan denk je misschien, ja het is de laatste, moet ik het nu doen of niet. Nu had ik best een leuke oudere dame die mij hielp, maar ik wist ook wat ik verder al aan jurken had aangehad en voelde dat mijn jurk daar niet hing. De kwaliteit vond ik ook om te huilen, je betaalt volgens mij echt veel te veel voor die jurken, het voelt als goedkope stoffen.
lynnXtubbie schreef:Die sweettable ziet er mooi uit!
Ik ben benieuwd hoe jullie het doen/gedaan hebben met de openingsdans. Ik vind het wel leuk om iets te doen maar wij zijn totaal geen goede dansers