Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
prompter schreef:Geen kans op een betere baan in de toekomst met wat meer loon Veneri? Ik kan absoluut niet tegen overlast, dus ik zou de woning ook aanvaarden. Rust mag ook wat kosten wat mij betreft, maar jullie moeten je er goed bij voelen.
Koper schreef:tiwi1969 schreef:Mooi huisje Steenbok! Mooi formaat tuin ook.
Bijzonder dat je daar met een kind in mag, hier is dat echt 55 plus zonder kinderen.
Jij typt wat ik denk.
Maar ik zou het doen, Steenbok. Ziet er een leuk huisje uit waar best wat van te maken valt
Koper schreef:Als ik als bejaardje (of ook als niet-bejaarde rustzoeker in een 55+ woning) ineens iemand naast mij kreeg wonen met een trampoline in de tuin zou ik ook echt niet gelukkig zijn.
Koper schreef:Lieser schreef:Maar dan zou je de verhuurder moeten aanspreken, die besluit ineens om jonge(re) gezinnen toe te laten. Ik neem aan dat dat in de huurderscommissie is aangekondigd.
Een huurderscommissie die informatie krijgt over aan wie een woningbouwwoning verhuurd gaat worden?
Lieser schreef:Een huurderscommissie die informatie krijgt over het laten vallen van de status 'bejaardenwoning' voor het complex is normaal, ja.