Vandaag een rondje met BBP gemaakt. Na 2 weken niet rijden, op een 4 jarige, met galopje, wat een wereldpaard is het ook. We moesten ook onder een rood-wit lint door die net hoog genoeg was voor zijn schofthoogte, doet 'ie gewoon even. En dat terwijl alles nieuw is voor hem. Nog nooit zo'n rustig maar toch alert, geconcentreerd en meedenkend paard gehad. Met ook dat beetje pit voor een rengalopje, helemaal blij.
Cheesecake staat in de oven, straks het deeg maken voor lekker vers brood bij t ontbijt morgenvroeg .
kosseh
Geplaatst: 24-12-23 11:22
Lig nu nog in m'n bed, dus niet echt veel nog om blij om te kunnen zijn. Al ben ik al blij dat er geen wekker stond
Gister was ik weer zo blij na een lekker buitenritje met m'n verzorgpaard. Op de terug weg even een knal galopje. Zo fijn om hem zo snel onder je door te voelen gaan met tranen over m'n wangen door de wind, maar geen moment te hoeven denken aan de dingen die fout kunnen gaan en gewoon kan genieten. Hij is (als hij je kent) binnen een pas terug te rijden en schrikt in het duin nergens meer van. En dan op zijn leeftijd. Een 22 jarige uitgekoerste draver.
SpikkelFire
Geplaatst: 24-12-23 11:49
Lekker zelf eiersalade gemaakt
Siggislief
Geplaatst: 24-12-23 13:33
De 2 toetjes zijn gelukt, denk alleen dat het te veel is voor 5 personen..
Vrijdag en zaterdag hard gewerkt in de kerstdrukte! Vandaag was de winkel extra open maar het was niet druk, dus ik ben om 12:30 naar huis gestuurd met een super leuk kerstpakket! Nu kunnen mijn feestdagen dus echt beginnen.
Rondje gemend met pony en echt perfecte timing met de regen. Ervoor ellende en toen we uit aan t spannend weer ellende. Maar wij hebben het lekker droog gehouden. En ook best een stukje galop mee gepakt en ze heeft niet gehoest
Dat de pomp nog werkt om de kelder leeg te pompen. Dat ik na zoveel dagen regen nu pas de sloten aan het overlopen heb. Dat de veenlaag wel weer goed doorwaterd is inmiddels.
Ik heb mijn vader eindelijk een keer kunnen verrassen met een cadeau wat hij niet verwacht had en waar hij helemaal blij mee is. Hoe kom je erop? En hoe krijg je het voor elkaar? Vroeg hij. Ik heb hem 10 nummers Kalle Anka (Donald Duck in het Zweeds) gegeven. 2 jaar geleden waren we in Zweden druk aan het zoeken maar konden ze maar slecht vinden, nu krijgt hij dus iig 10 nummers. (Geleverd bij zijn huis in Zweden)
In alle hectiek van de kerstboodschappen valt mijn fiets waardoor de ketting er af was. Naar de fietsenmaker gebracht die hem niet alleen direct maar ook gratis heeft gemaakt.
En of dat nog niet genoeg was kreeg ik alle vertrouwen om in een winkel waar ik niet kon pinnen compleet met mijn nieuwe oorbellen de winkel mocht verlaten om elders geld uit de muur te gaan trekken.
Als dat geen kerstgedachten zijn!!
Marcella
Geplaatst: 24-12-23 22:33
Aantal Breyer paarden weer voorzien van oren.
rien10
Geplaatst: 24-12-23 22:38
xPabloBokt schreef:
VERSLAG GEHAALD AAAAAAAA
Nu na de vakantie nog eindgesprek (maar daar kan ik mijn punt alleen maar hoger mee maken) en dan 29 januari beginnen met afstuderen
Gefeliciteerd. Wat een ontspannende kerst ga jij in!