Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 18:17

:z
Seven schreef:
Farjen schreef:
Ik wil heel graag een nieuwe frontriem maar ik schrik van de prijzen :oo
Sommige frontriemen zijn 120 euro -O-

Ik ook en inderdaad 120 en meer voor een simpele frontriem :Y)
Ik wil graag iets op maat wat wel goede kwaliteit is voorkeur voor leeronderlegd. Heb nu 2 die erg snel vervormen/slap worden of met touwtjes en fleece in elkaar zitten en daardoor snel stuk gaan.

Geen sponsorcontract :D
Wij hebben deze twee voor paard en poon van Frontrow Design. Ik vind de prijs goed. En we konden fijn overleggen over de kleuren en mogelijkheden.

Zien jullie de foto’s? Ik zie zelf niks. Poging nummer 6. Foto’s van insta

Afbeelding

Afbeelding

Ik schrik echt van de prijzen van robotstofzuigers. Elk jaar geef ik ons zelf een luxe cadeau met kerst. Dus wie weet haal ik die rib uit mijn lijf en koop ik er een. Een droger hebben wij ook nodig. Die van ons droogt alleen met koude lucht

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:22

Luca03 schreef:
Ik hou m'n ogen open voor een vriezer. We gaan onze hond op kvv overschakelen maar zitten momenteel met een combi model dus onze vriezer heeft maar 2 lades :+. Hij zou wel in de schuur moeten komen dus moet daar ook wel tegen bestand zijn

Ik hoor het graag als je een goede deal hebt gevonden. Hier exact dezelfde situatie _O-

LaDonna75

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:39

Ik wil heel graag een nieuw wedstrijdjasje, de Pikeur Klea Vario en dan in smoked blue. Mocht iemand die tegenkomen… ;)

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:40

mavantos schreef:
Luca03 schreef:
Ik hou m'n ogen open voor een vriezer. We gaan onze hond op kvv overschakelen maar zitten momenteel met een combi model dus onze vriezer heeft maar 2 lades :+. Hij zou wel in de schuur moeten komen dus moet daar ook wel tegen bestand zijn

Ik hoor het graag als je een goede deal hebt gevonden. Hier exact dezelfde situatie _O-

En nog 1! :wave:

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:53

Bagheera_206 schreef:
Is die code van Agradi overal op geldig? Hoeveel korting krijg je er mee?

Ik had met [code verwijderd] extra 5%
Toch mooi meegenomen :D
Laatst bijgewerkt door xingridx op 24-05-24 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Kortingscode verwijderd op verzoek

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 20:25

chanicha schreef:
Ik moet aan een nieuwe Kobo ereader.
Die ik nu heb ik al een jaar of zes oud en gaat kuren krijgen.

Ik begreep dat Kobo zelf ook mee doet. Maar meestal zijn die kortingen bij hun niet zo heel denderend. Ik zou Mediamarkt in de gaten houden, daar heb ik begin dit jaar een Kobo Libra 2 gekocht met een hele mooie korting

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 20:28

Goede tip Siersma, die zoek ik juist :))

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 20:30

Ik heb die Kobo bij coolblue gekocht rond de black friday. Ook met een fijne korting.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 20:43

Ik moet een nieuwe koelkast, vorige week vond hij het ineens nodig om mijn melk en smeerworst in te vriezen :'). Nu doet ie gelukkig weer een beetje normaal, maar hij is zeker aan vervanging toe.

Wat voor actie had celeris vorig jaar ook alweer? 2e paar halve prijs? Ik wil mijzelf op een nieuw paar trakteren, maar misschien zelfs wel 2 :o

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 20:44

Xritt schreef:

Ik schrik echt van de prijzen van robotstofzuigers. Elk jaar geef ik ons zelf een luxe cadeau met kerst. Dus wie weet haal ik die rib uit mijn lijf en koop ik er een. Een droger hebben wij ook nodig. Die van ons droogt alleen met koude lucht

Ik heb vorig jaar (geen black friday) de Xiaomi Mop Pro gekocht voor €230. Heeft een dweilfunctie, maar handmatig dweilen is een stuk schoner. Maar hij zuigt goed en heeft geen moeite met mijn draadhaar hond en mijn eigen lange haren. En nog redelijk betaalbaar vond ik zelf. Heeft lidar, dus maakt een plattegrond en botst niet overal tegenaan.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 21:00

Ik wil graag Stapelstein stapelstenen en Feetje pyjama's. Ik ben benieuwd of die dingen mee doen :+

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 21:20

Ik zit er aan te denken om een koptelefoon met noise cancelling te kopen als ik een goede deal kan vinden.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 23:08

mvdende schreef:
Xritt schreef:

Ik heb vorig jaar (geen black friday) de Xiaomi Mop Pro gekocht voor €230. Heeft een dweilfunctie, maar handmatig dweilen is een stuk schoner. Maar hij zuigt goed en heeft geen moeite met mijn draadhaar hond en mijn eigen lange haren. En nog redelijk betaalbaar vond ik zelf. Heeft lidar, dus maakt een plattegrond en botst niet overal tegenaan.

Ik heb even gekeken. De prijs valt me reuze mee. Bedankt voor de tip!

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 00:29

MuSLi schreef:
Sannens schreef:
Ik volg! Ik heb een buggy nodig voor volgend jaar op vliegvakantie. Ik wil de Joolz Aer+, die is het minst zwaar en kan goed achterover en zo opgevouwen dat hij in het vliegtuig mag. Dus ik hou die prijzen al even in de gaten. Als het nu niet goedkoper wordt dan wacht ik tot volgend jaar.

Wij vlogen onlangs met TUI en die lieten op onze vlucht geen enkele buggy toe in de cabine van het vliegtuig.
Ze moesten allemaal worden afgegeven bij de gate. Ook de Joolz Aer+ buggy's..
Het kan dus zijn dat je hem alsnog af moet geven bij de gate als jullie gaan vliegen..

Ik zie op de site van Tui dat dat inderdaad hun regels zijn. Gelukkig vliegen wij met een andere waar ze in principe wel aan boord mogen, tenzij er geen plek meer is. Maar we gaan intercontinentaal, dus ik verwacht niet dat er honderden handbagage koffers mee gaan.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 00:30

eenitraM schreef:
Texas02 schreef:
Is Cowboy Magic ook meestal ergens met een leuke korting met Black Friday?

Is al met korting

https://www.agradi.nl/cowboy-magic/?gad ... EKEALw_wcB

Bedankt! Ik wacht denk ik toch even op Hypostore, volgens mij wordt dat nog net goedkoper als ze weer 30% doen net als vorig jaar.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 09:23

Knap Texas02 dat je dan nog kan wachten. Ik was te hebberig en heb direct besteld :=
Maar met nog een beetje extra korting blij met de deal!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:39

PS of Sweden pre Black Friday korting tot 50% vanaf 4 artikelen met code EARLY50

“Get ready to indulge in the ultimate shopping experience before everybody else, as we are offering Exclusive Early Access to Black November Deals just for you!

Use code EARLY50* in checkout and watch the prices drop. This offer is valid until 10th of November.

Buy 1 - get 20% off
Buy 2 - get 30% off
Buy 3 - get 40% off
Buy 4 or more - get 50% off

*Code is valid on all non discounted items excluding bridles, reins and breastplates. You can also enjoy higher discounts that is already activated.”

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:36

Ophena komt ook al met een aanbieding. De beugels zij nu vanaf €240 zonder zooltjes of €273 met inleg zolen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:40

ratjelover schreef:
Knap Texas02 dat je dan nog kan wachten. Ik was te hebberig en heb direct besteld :=

De code voor extra korting deed het bij mij helaas niet, ik had hem nog wel geprobeerd.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:43

Siersma schreef:
chanicha schreef:
Ik moet aan een nieuwe Kobo ereader.
Die ik nu heb ik al een jaar of zes oud en gaat kuren krijgen.

Ik begreep dat Kobo zelf ook mee doet. Maar meestal zijn die kortingen bij hun niet zo heel denderend. Ik zou Mediamarkt in de gaten houden, daar heb ik begin dit jaar een Kobo Libra 2 gekocht met een hele mooie korting

Goed om te weten. Ik hou het via alle kanalen in de gaten.

Weet iemand of de Nintendo switch ook wel eens met korting komt?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:44

De switch doet meestal wel ergens mee, alleen zijn nooit extreme kortingen hoor.

M_maxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 16:50

Leuk topic!
Ik ga kijken voor een wasmachine, koelkast en televisie. Iemand een idee waar ze de beste kortingen geven?

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:31

Skessa_ schreef:
De switch doet meestal wel ergens mee, alleen zijn nooit extreme kortingen hoor.

Extreem hoeft ook niet. Elke euro is leuk tegenwoordig. Maar dank voor je bericht. Dan wachten we nog een paar weken.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 20:15

Vanwege een evenement moet ik 25 november in Rotterdam zijn. Evenement begint einde van de middag, dus heb ik de ochtend om te SHOPPEN. Weet niet of mijn portemonnee dat zo leuk gaat vinden :oo

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:35

Texas02 schreef:
ratjelover schreef:

De code voor extra korting deed het bij mij helaas niet, ik had hem nog wel geprobeerd.

Oh dat is gek [code verwijderd] had ik gebruikt voor extra korting die gebruik ik altijd bij agradi eigenlijk
Laatst bijgewerkt door xingridx op 24-05-24 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Kortingscode verwijderd op verzoek