Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Foxy, dat is inderdaad een bijzonder verhaal, ben wel nieuwsgierig, was je andere huwelijk gelijk over of duurde dat nog lang?
Morrie schreef:meer dan 40 jaar geleden, woonde hij tegenover me. Uit het oog verloren en 7 jaar geleden benaderde hij me via Facebook, hij was weer vrijgezel en ik ook. Hij kwam bij mij op stal om hernieuwd kennis te maken (ik mocht hem van mijn collega's niet thuis uitnodigen, want misschien was hij wel seriemoordedenaar geworden) en hij is eigenlijk niet meer weggegaan. We hebben een appartement gekocht en zijn getrouwd.
JJ4 schreef:Mijn man en ik waren allebei muzikant (hij afgestudeerd bassist en ik zangeres) we belandden bij elkaar in de band. Ik vond hem direct al leuk!Hij was lang, muzikaal, had geweldige humor, goed lijf en altijd eerlijk…. BRUUT eerlijk…..
Dus toen ik eindelijk het lef had gevonden om op te biechten dat ik hem meer dan leuk vond was zijn respons dan ook : Oh, ik jou niet en liep gewoon weg.![]()
Daarna heb ik 6 jaar lang zwijmelend met hem in dezelfde band gespeeld. Weggaan was voor mij geen optie want het was mijn brood en de band waarin wij speelden was 1 van de bestlopende bands in de wijde omtrek.
Niemand kon me zo laten lachen, met niemand had ik zulke goeie gesprekken en niemand had me ooit zulke knikkende knieën bezorgd. Hij was HET gewoon voor mij, op alle vlakken.
Toen de band ermee ging stoppen was ik bang hem nooit meer te zien, aangezien we in verschillende provincies woonden. Hij belde me vlak voor ons laatste optreden of ik even langs wilde komen, ik was ervan overtuigd dat het was om de laatste dingen te regelen voordat de band ter ziele zou gaan. In plaats daarvan biechtte hij op al een jaar gek op me te zijn en wilde graag het avontuur met me aan, mits ik nog steeds hetzelfde voor hem voelde.![]()
Nah over mijn antwoord hoefde ik geen twee tellen over na te denken…..![]()
JA!!
Nu 20 jaar later, getrouwd, 3 paardjes, 4 katten, nog steeds muziek makend en zo gelukkig als een hond met zeven staarten!![]()
Oja en de knikkende knieën zijn altijd gebleven.