Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:17

8nnemiek schreef:
Leuke trui hierboven!

Jeej, mijn bod van 20 euro voor dit RL vest is geaccepteerd :D
Ziet er nog als nieuw uit, één keer gedragen volgens de beschrijving. Ik ben benieuwd!
[ [url=m/gYz60c.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh, lekker voor op de boot <3.

8nnemiek

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:20

Ja precies! 's Winters leef ik in dit soort truien en vesten, zeker aan boord <3

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:05

Ik krijg niet alles gevolgd, maar wel leuk om al die voorstellen hier voorbij te zien komen.

Wat betreft wassen, ik gooi mn kasjmieren truien gewoon in de wolwas en die zijn nog allemaal netjes. Maar goede tip wat betreft die wollen truien want daar heb ik er een aantal van die de wasmachine niet zo leuk vinden.

Ik heb de jimmy choo timberlands voor een hele leuke prijs nieuw kunnen kopen (niet via vinted overigens). Mn eerste paar timberlands en die kon ik echt niet laten staan. Ze staan alleen al mooi in mn kledingkamer :+

Verder met vinted ook wel eens kwaliteitsissues meegemaakt hoor, dan staat er als nieuw maar is het alles behalve nieuw. Maar ik leer er elke keer weer van en vraag duidelijkere foto's als ik twijfel.

Ik had laatst een hoop kinderkleding die ik ook in zo'n bak wou doen, totdat ik in een documentaire zag dat dat niet perse goed terecht kwam etc. Toen heb ik dit gewoon op marktplaats gezet met gratis ophalen en daar kwam iemand voor kijken. Heb ook wel eens een doos kleding voor alleen verzendkosten opgestuurd. Ik vind het fijn als ik er nog iemand plezier mee kan doen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:24

@8nnemiek wat een gaaf vest!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 10:29

_San87_ schreef:
8nnemiek schreef:
Leuke trui hierboven!

Jeej, mijn bod van 20 euro voor dit RL vest is geaccepteerd :D
Ziet er nog als nieuw uit, één keer gedragen volgens de beschrijving. Ik ben benieuwd!
[ [url=m/gYz60c.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh, lekker voor op de boot <3.

Ik heb een vergelijkbaar wollen vest van Gaastra net te koop gezet, 2 keer gedragen en niet mijn ding, als iemand dit mooi vind, hit me up :Y) .

Ik kwam dit topic tegen en dacht, handig, kan ik mooi wat kleding verkopen voor mijn verhuizing. einstand: ik heb 3 dingen te koop staan en 6 kledingstukken gekocht :') . 1 Ben ik wel heel blij mee, had een prachtig mooi colbertje vande WE, past mij alleen niet meer mooi. Heb hem nu 1 maat groter kunnen vinden en gekocht voor 5 euro :D . Als hij binnenkomt en mooi is zet ik de mijne in maat S te koop, wie eet kan ik iemand anders er blij mee maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 11:21

Eef_Bam schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb een vergelijkbaar wollen vest van Gaastra net te koop gezet, 2 keer gedragen en niet mijn ding, als iemand dit mooi vind, hit me up :Y) .

Ik kwam dit topic tegen en dacht, handig, kan ik mooi wat kleding verkopen voor mijn verhuizing. einstand: ik heb 3 dingen te koop staan en 6 kledingstukken gekocht :') . 1 Ben ik wel heel blij mee, had een prachtig mooi colbertje vande WE, past mij alleen niet meer mooi. Heb hem nu 1 maat groter kunnen vinden en gekocht voor 5 euro :D . Als hij binnenkomt en mooi is zet ik de mijne in maat S te koop, wie eet kan ik iemand anders er blij mee maken.

Afhankelijk van maat en prijs heb ik wel interesse :P.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 11:23

Oeh vinted experts hier!

Hebben jullie tips voor een goede zoekstrategie? Ik zoek namelijk momenteel flared jeans met lengtemaat 36, (taille 32/33) das nog een inch langer dan de 'tall' collecties, die zijn het altijd net niet en das bij flared best wel suf. Ik heb geprobeerd maar kan niet een goed zoekwoord/ categorie hiervoor vinden. Tips worden enorm gewaardeerd!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 13:06

Afbeelding
Net deze voor 12.50 op de kop getikt. Ik ben benieuwd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-23 13:22

Ziet er fijn uit!
En prachtig vest Annemiek! Stond ook tussen mijn favorieten.

En ook blij voor m’n dochters. We zijn hier gek op liberty prints. Voor werkelijk alles. Blousjes, broeken, truien, schoenen en haarstrikken en scrunchies/foulchies.
Maar als ik die dan koop passend bij de kleding van Tartine et Chocolat of Bonpoint bent je voor een tweetal strikjes snel €25 kwijt en een mooie foulchie €40/50.
Leuk voor een keer en een gelegenheid, niet voor grote aantallen.
Maar iemand gevonden die ze precies zo maakt zoals wij graag willen.
Die m’n dochter in heeft is nog met korte slierten. De andere kleuren komen met extra lange van ongeveer 30cm :))
En dat voor €4 per stuk.
En dochter overigens in een volledige Vinted outfit van Tartine et Chocolat. Liberty trui en chambray short met liberty details in kleur van de trui
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 13:50

Oké ik ben ook om. En wilde even uittesten hoe het werkt voor niet te veel geld. Maar we iets leuks willen hebben natuurlijk. Voor 20 euro deze Nikes gekocht. Afbeelding

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 14:20

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... 00cashmere

Suus: ik weet niet wat je maat is. En dit is geen vest. Maar €30 voor zo’n mooie kasjmier trui….

Ok bedankt Lautje, nu ben ik ook verslaafd aan Vinted en dit topic, net een bod gedaan op deze trui. Ik zal ook eens extra gaan rondsnuffelen bij RL in Batavia stad om inspiratie op te doen. :o

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 14:58

Heeft iemand ervaring met een merino wollen vest van ralph lauren? Ik heb een heel gaaf vest gezien in maat m. En eigenlijk heb ik een vest liefst iets ruimer, dat zou dan maat l of xl moeten zijn. Nou twijfel ik of ik het durf te proberen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-23 15:31

RL durft soms wat klein te vallen, maar ik gok dat dit vest echt valt als een M. Een L kan echt wel breed worden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 15:41

Die zag ik ook voorbij komen. Leuk vest!
Zelf heb ik ook altijd een maat groter in jassen en dikkere vesten. Die vallen bij mij vaak net wat kleiner dan dunnere shirts.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 16:58

xU_Blinghx schreef:
[ [url=m/tIEou1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net deze voor 12.50 op de kop getikt. Ik ben benieuwd.

Dit zijn hele fijne shirts! Ik heb hem zelf, ook in het grijs.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 18:01

Ik ben ook fan van Vinted.

Heb al veel leuke koopjes gevonden waaronder deze:

Met stip op één, mijn carnavalsoutfit. Gekocht voor €35, van een Vintee uit Italië, die hem voor €400 in een atelier heeft laten maken
Afbeelding

Deze handgemaakte jurk van Flamenco Rosa uit Spanje voor €35

Afbeelding

Deze jurk vond ik gewoon te schattig

Afbeelding
Afbeelding

Twee jurkjes van Smashed Lemon voor €5 en €16

Afbeelding
Afbeelding

Dit setje van Most Wanted

Afbeelding

Deze outfit helemaal op Vinted bij elkaar gesprokkeld, topje van Eight Paris €8, rokje van Zara €1 en handgemaakte boots van Old Gringo €100

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-23 18:27

Die carnavalsoutfit!! Dat iemand het weg doet hè…

Ik net nog voor €3 een Tommy H broek voor m’n jongste. Zit een piepklein vlekje op. Mij best. Ze trekt broek aan en duikt hier de stal/tuin/zandbak/speeltuin in en er zit er eentje naast :))

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 18:29

Oeeh heel blij met dit pareltje van Ba&sh! Nieuw zonder prijskaartje voor €30 en zit al lang op deze print te azen Afbeelding

Vandaag ook nog een Fabienne Chapot jurk gebundeld met een Freebird jurk voor €50, ook super blij mee

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 19:12

Ik heb vandaag echt een prachtige blouse van Fabienne Chapot opgehaald <3

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 19:26

Bootsie die carnavalsoutfit is WAANZIN! En dat paardenjurkje echt te lief!

Fabienne Chapot vind ik ook leuk, valt qua stijl ook richting mijn lievelingsmerk Essentiel.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 19:33

Elitedeux schreef:
Ik heb vandaag echt een prachtige blouse van Fabienne Chapot opgehaald <3

Welke? Foto!!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 19:44

Er komen gave dingen voorbij zeg! Die carnavalsoutfit :wow:

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:02

_lautje_ schreef:
Lisi en Annemiek: ja dit is echt mijn favoriete stof altijd. Combinatie van zijde en kasjmier. 100% zijde is vaak toch net gevoelig als het gebreid is. En met kasjmier is het gewoon super zacht en met de glans en fijne van zijde.

Annemiek: ik kan vanavond wel eens kijken voor je. Vaak staat dit er wel meer op maar wordt over hoofd gezien omdat het op de foto er niet uit ziet. Was met deze ooo. Gewoon slechte foto en denk je dat is een oud vod. Zo zonde, want deze is denk ik zelden of nooit gedragen.

Nou als je nog zoiets ziet in maat L :+

Ik koop af en toe iets op Vinted, vaak van merken die ik ken en waarvan ik weet hoe ze vallen en dat ze mooi blijven. Schoenen niet, dat vind ik toch een beetje vies. Idem voor body's.

Ik word in ieder geval weer heel enthousiast van dit topic!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:12

De carnavalsoutfit heeft de hele drukke carnavalszondag overleefd afgelopen februari. Ik ben nog nooit zó vaak gefotografeerd, vooral kinderen vonden het erg leuk om met me op de foto te gaan.
Verkoopster verontschuldigde zich zelfs nog, er zit een body met glinsterstenen erop geborduurd onder en die had ze niet gewassen. Ze had het kostuum één keer voor een optreden aangehad. Ze was bang voor een negatieve beoordeling -O-
Ik heb de meest positieve beoordeling ooit gegeven! Body zelf gereinigd en voor de rest zag alles er netjes uit. Wel een beetje veel buiten de toegestane afmetingen van de pakketdienst, maar dat is gewoon goed gegaan. Was een mega doos _O-

Wat een leuke koopjes komen er voorbij. Ik vind Vinted heel verslavend, vraag mij soms echt af hoe mensen zó goedkoop iets moois weg kunnen doen.

Leuk om hier foto’s te zien van alle aankopen

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 20:29

Schoenen koop ik alleen nieuw.

Wat een gaaf carnavalsoutfit