Oh leuk onderwerp dit!! Veel kunstwerken ken ik van hier uit de buurt, zoals dat lelijke plein in Udenhout en die man met die geit in Dorst

Daar heb ik echt om in een deuk gelegen toen ik die de eerste keer tegen kwam.
In Tilburg hebben ze een abonnement op rare kunst en ik neem jullie graag even mee.
Bij het Wilhelminapark deze stenen auto die voor eeuwig een parkeerplek bezet staat te houden.
[ [url=m/x63bvP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van de meeste enge beelden ever, vooral omdat ik hem de eerste keer zag bij vrij dichte mist midden in de nacht. Kan zo in The Conjuring of zo. Staat op het Transvaal plein.
[ [url=m/aquEik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het peperdure draaiende -maar meestal niet door een storing- huis op de Hasseltrotonde. Is gewoon een leeg karkas wat er staat en het zal ongetwijfeld symbool staan voor de woningnood inmiddels. Ik blijf er bij dat het een gemiste kans is dat er niet een ontzettend Tokkie gezin in gehuisvest is, dan heb je nog wat te kijken als je voor het verkeerslicht staat te wachten. De rotonde is een grote kale vlakte verder waar ooit voor veeeeeeeel geld vulkaan plantjes op gezet zijn. Vulkaan plantjes worden echter niet zo groot en het leek er meer op dat die rotonde braakliggend terrein met wat dood onkruid was.
[ [url=m/4H1bKE.jpg]Afbeelding[/url] ]
De midgetgolfbaan die op de Schouwburgring werd neergeplempt. Ja, gewoon op de rijbaan. Volgens mij als maatregel om de snelheid uit het verkeer te halen.
[ [url=m/kEWFxO.jpg]Afbeelding[/url] ]
De duikplank naast het spoor op de Spoorlaan. Zorgde voor aardig wat tumult omdat mensen 112 belden dat er iemand van het viaduct af wilde springen (of voor de trein) en meer dan incidenteel.
[ [url=m/RcMQJa.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Zusters van Staal naast de schouwburg. Ook superleuk om in het donker tegen te komen.
[ [url=m/lJZU2H.jpg]Afbeelding[/url] ]
En tot slot nog deze palmbomen in Rijen, een dorp wat bekend staat om nul affiniteit met tropen of palmbomen.
[ [url=m/8amsV7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal mijn ogen nog eens open houden voor meer straatkunst, want we hebben hier een hoop bijzonders in de buurt.