Broertje overleden door verkeersongeval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 18:45

fleurtjeuh schreef:
Och TS wat een ellende..

Kan je wel een beetje troost halen uit je omgeving?
Heb je je ouders al gezien? Kan je daar ook een beetje steun uit halen?
Ik weet niet hoe close jullie zijn natuurlijk.
Wonen jullie een beetje in de buurt van je ouders dat je makkelijk veel samen kan zijn de komende tijd?

Kan me voorstellen dat je je dochter nu lekker dichtbij wil houden ook.

Ik woon in Duitsland met mijn Duitse vriend, mijn ouders in Almelo ze komen vanavond even hier om een kopje koffie te drinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 18:45

Zeker naar idd. TS is online, wie weet, weet zij hoe dat zit maar ik kan mij ook goed voorstellen dat de speculaties over nieuws wel het laatste is waar ze mee bezig wilt zijn. :knuffel:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 18:47

Oef…. Geen woorden zullen het verlies makkelijker maken… ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit onverwachte verlies :knuffel:

Anna224

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 19:04

Het nieuws intreseert mij niet zo op moment. En ben daar ook niet mee bezig, heb alleen op facebook gezet dat zijn vrienden me mogen appen of me berichten via Messenger, als ze meer weten hoe hij gisteren was. Voel me hier wel erg gesteund door alle lieve Bokkers, en mijn verloofde doet op moment alles in huis. Ik zit vooral met ons Dochtertje op de bank te huilen.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 19:18

Vriend heeft zelfs voorgesteld de bruiloft uit te stellen, maar dit doen we niet omdat ik denk dat mijn lieve broertje dit niet zou hebben gewild.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 19:27

Ik schrik er een beetje van dat mensen dit soort dingen blijkbaar meteen gaan natrekken/in twijfel trekken. En al heb je twijfels, hou die gewoon lekker voor je ofzo...

TS, wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou, en iedereen die jou broertje lief had.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 19:53

Ik ben er later weer, mijn ouders zijn er over 10 minuten voor een kop koffie.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 19:53

Laura82 schreef:
Ik schrik er een beetje van dat mensen dit soort dingen blijkbaar meteen gaan natrekken/in twijfel trekken. En al heb je twijfels, hou die gewoon lekker voor je ofzo...

TS, wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou, en iedereen die jou broertje lief had.

Hier schrik ik inderdaad ook van, komt (gelukkig) nog steeds voor dat niet alle dodelijke ongelukken op de socials en t nieuws staan

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 19:57

Dat is het nadeel van internet, men verwacht dat alles er op vermeld wordt maar wanneer het er niet op staat betekent dat niet dat iets niet gebeurd is. Sterkte ts en familie. Helaas zelf ook een aantal neven jong verloren, twee door eenzijdige ongevallen waarvan de oorzaak van één nooit opgehelderd is. Drama voor mijn oom en tante . Dubbelop.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 19:58

LiannePuthzy schreef:
Laura82 schreef:

Hier schrik ik inderdaad ook van, komt (gelukkig) nog steeds voor dat niet alle dodelijke ongelukken op de socials en t nieuws staan

Het heeft op Facebook gestaan maar er waren zulke nare reacties op zoals eigen schuld dikke bult, en had die maar niet in de auto moeten stappen, geen medelijden mee.
Dat mijn moeder heeft gevraagd het te verwijderen....

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:02

Dat snap ik heel goed. Dat lijkt mij echt vreselijk om te moeten lezen als familie!

Heel veel sterkte TS!

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:02

Ach jeetje ts, heel veel sterkte. Fijn dat het van het internet is gehaald, snap goed dat jullie die onzin er niet bij kunnen hebben. Schrik zelf ook van de reacties hier maar fijn dat je steun hebt bij enkele bokkers hier.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:04

Wat verschrikkelijk voor jullie! Ontzettend veel sterkte met de verwerking van het verlies. Het zal heel zwaar zijn, zeker met een bruiloft in het vooruitzicht. :(:)

Verder lijkt het me helemaal niet relevant of er iets in het nieuws is gekomen of niet. Ik begrijp dat er wat wantrouwen kan zijn ontstaan door bokkers die naar nieuws deelden dat niet waar bleek te zijn. Maar dan nog... Je kunt gewoon medeleven tonen en mocht er van alle narigheid die we te horen krijgen iets toch niet waar zijn, dan mag je daar blij me zijn rn je alsnog zorgen maken over de persoon die dat 'nieuws' in de wereld bracht. In dit geval vind ik het echt ongepast om erover te beginnen. Vooral als er nare reacties komen is het heel begrijpelijk dat er een en ander wordt verwijderd. Het is al zwaar genoeg.

Nogmaals veel sterkte, TS. Ik hoop dat jullie kracht kunnen halen uit een mooi afscheid, wat slaap kunnen pakken de komende tijd en steun hebben aan elkaar.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:10

Heel veel sterkte met dit afschuwelijke verlies.

Dennenboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:13

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte met dit verlies :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:56

Anna224 schreef:
Het heeft op Facebook gestaan maar er waren zulke nare reacties op zoals eigen schuld dikke bult, en had die maar niet in de auto moeten stappen, geen medelijden mee.

Ik spreek uit eigen ervaring dat dit helaas niet gebeurt.

Heel veel sterkte! :(:)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 21:00

nicole_floor schreef:
Anna224 schreef:

Ik spreek uit eigen ervaring dat dit helaas niet gebeurt.

Heel veel sterkte! :(:)

Dat inderdaad… en de melding blijft wel staan helaas, en in het vaak snelle delen zou en vind je dat via Google zeker terug.

Heb je goede hulp Anna?

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 21:37

Gecondoleerd met het verlies en veel sterkte!

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 21:41

wat bedoel je met goede hulp robbie? Ik heb mijn verloofde mijn knuffelbeer die me heel erg steunt mijn ouders die ik de hele dag en nacht mag bellen. Of bedoel je professionele hulp?

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 21:43

MarlindeRooz schreef:
Er is op heel internet gewoon niks te vinden over überhaupt een ongeluk als deze de afgelopen 48uur. Ook de politie weet van niks.

Dus sorry ik heb mijn twijfels, en met mij velen.

Zeker gezien het feit dat TS nieuw is en haar andere berichten hier ook bijzonder zijn.

Ik ging ook twijfelen door een aantal zaken
Excuses als ik het fout heb

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 21:54

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie dringend verzoeken verdere opmerkingen over het waarheidsgehalte achterwege te laten. Bij twijfel kunnen jullie altijd bij ons terecht via de tem of PB, dan houden wij het in de gaten. Maar geef elkaar het voordeel van de twijfel. Niet alles op internet is waar, maar zulke reacties kunnen wel enorm pijnlijk zijn voor iemand die al intens verdriet heeft. Laat dit topic er dus zijn voor steun, niet voor speculaties.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 21:59

Dankje Dani, ik heb ook geen zin om te discusieren of het waar is of niet waar. Heb enorm verdriet om het verlies van mijn lieve broertje.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 22:57

Wie had er opdracht voor het bloedonderzoek gegeven? Wist niet dat dit inmiddels kon, goede zaak. Zowel voor nabestaanden als bij gevallen waar meerdere slachtoffers vallen.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 23:16

Zoals ik al zei er is een fles met GHB aangetroffen in de auto, dus hebben ze meteen een bloed onderzoek gedaan.

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:17

Wat naar, heel veel sterkte meis!!