Fortitude schreef:Ik voel me een soort van onveilig in mijn eigen huis...
De kijkers voor het huis van de buren zijn zo ontzettend brutaal dat er al meerdere onze achtertuin in zijn gelopen, daar voor mijn schuifpui naar binnen gaan staan kijken of schaamteloos door het raam aan de voorkant staan te gluren (en dan moet je eerst een trapje op speciaal alleen voor ons huis, dus dit is echt heel bewust).
En er was een ouder stel dat ons huis tijdens een bezichtiging voor het huis van de buren helemaal aan het afkraken was (ons raam stond open dus kon het horen) en daar word ik ook gewoon echt verdrietig van. Lekker als dat er komt wonen.
Gisteravond belden er mensen aan die een bod willen gaan doen en dat was helemaal prima, die heb ik zelfs even bij ons laten kijken, geen probleem. Super leuk stel. Hopelijk kopen zij het huis.
Dit hebben wij met mijn vaders huis.
Die staat bijna leeg nu na zijn overlijden maar buurtgenoten waren nieuwsgierig hoe het er van binnen uit ziet.
Wij zijn daar regelmatig aan het werk met schoonmaken/ opfrissen en vind het gewoon asociaal dat mensen gewoon naar binnen gaan gluren.
En het voorraam staat niet aan een straat/weg o.i.d maar je moet nog een carport passeren om er te komen.
En het staat nog niet te koop.