Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:13

MyWishMax schreef:
Mkango schreef:
Mijn topergernis van vandaag: mijn paard is haar wintervacht nog niet helemaal kwijt en ik wil zó graag fatsoenlijke quarter marks kunnen maken. ;(

Dit is mijn schuld zeker? :') Ik had niet over Engelse showdingen moeten beginnen.
Nee, ik zit al dagen de haren op haar achterhand weg te kijken, zodat ik m'n signature quarter marks erop kan borstelen. _O- (Overigens ben ik ook stronteigenwijs en borstel ik ze er alsnog gewoon in, alleen je ziet het niet. ;( )

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:14

Trouwringen gekocht, week later opgehaald, die van mijn vriend was echt te klein. Opnieuw opgemeten. 1mm groter. Oke prima, ze konden hem wel iets vergroten! Week later weer erheen.. nog steeds te klein? :? Weer opnieuw opgemeten, moest weer 1mm groter.

Afgesproken dat we een hele nieuwe ring zouden krijgen na de bruiloft, en 100 euro korting gekregen.

Kreeg ik net een belletje dat ze geen nieuwe ring kunnen bestellen ivm de kosten (per ring nog geen 500 euro dus dat valt best mee voor zo'n grote dure juwelier want zij zullen het echt voor een veel lagere prijs inkopen) en dat ze die we nu hebben weer gaan vergroten.

Echt hele slechte service, als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Dus die kunnen straks een slechte review verwachten. Dahaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:16

xPabloBokt schreef:
Oh nou niet iedereen snapt dat :') mijn broertje deed precies hetzelfde, die dacht ook alles wel in een dag gedaan te kunnen hebben.

Maar laat hem maar modderen, dan leert hij het vanzelf. Wie niet luisteren wil moet voelen zeiden ze vroeger dan :+

Ja echt hoor, zoiets heb ik ook. Ik vind het banketstaaf dat ik niet kan helpen zeker als ik kijk naar wat hij voor mij allemaal gedaan heeft rondom mijn verhuizing maar goed ik vraag er ook niet om om deze lichamelijke klachten te hebben nu. Het meeste is ook al over gaat vooral om de grote dingen en het moet toch zoals hij het wil dus ik laat hem het maar even lekker uitzoeken en rij als het kan straks die kant nog wel even op :')
Ik ben een half jaar geleden verhuisd en toen was het gewoon om 9 uur los en gaan :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:18

Captain schreef:
Trouwringen gekocht, week later opgehaald, die van mijn vriend was echt te klein. Opnieuw opgemeten. 1mm groter. Oke prima, ze konden hem wel iets vergroten! Week later weer erheen.. nog steeds te klein? :? Weer opnieuw opgemeten, moest weer 1mm groter.

Afgesproken dat we een hele nieuwe ring zouden krijgen na de bruiloft, en 100 euro korting gekregen.

Kreeg ik net een belletje dat ze geen nieuwe ring kunnen bestellen ivm de kosten (per ring nog geen 500 euro dus dat valt best mee voor zo'n grote dure juwelier want zij zullen het echt voor een veel lagere prijs inkopen) en dat ze die we nu hebben weer gaan vergroten.

Echt hele slechte service, als je iets beloofd moet je het ook nakomen. Dus die kunnen straks een slechte review verwachten. Dahaag!

Bizar!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:21

Captain schreef:

Hoezo kunnen ze niet fatsoenlijk meten :?.

Rare gang van zaken zo, idd.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 10:23

AyDeeDee schreef:
xPabloBokt schreef:
Oh nou niet iedereen snapt dat :') mijn broertje deed precies hetzelfde, die dacht ook alles wel in een dag gedaan te kunnen hebben.

Maar laat hem maar modderen, dan leert hij het vanzelf. Wie niet luisteren wil moet voelen zeiden ze vroeger dan :+

Ja echt hoor, zoiets heb ik ook. Ik vind het banketstaaf dat ik niet kan helpen zeker als ik kijk naar wat hij voor mij allemaal gedaan heeft rondom mijn verhuizing maar goed ik vraag er ook niet om om deze lichamelijke klachten te hebben nu. Het meeste is ook al over gaat vooral om de grote dingen en het moet toch zoals hij het wil dus ik laat hem het maar even lekker uitzoeken en rij als het kan straks die kant nog wel even op :')
Ik ben een half jaar geleden verhuisd en toen was het gewoon om 9 uur los en gaan :+

Ja precies, het is zijn verantwoordelijkheid dat hij het goed regelt, niet die van jou.

Mijn broertje begon ook pas rond het middaguur "want hij ging echt niet zo vroeg opstaan". Ja, leuk vriend.

Wij deden een week over verhuizen en voor ons was het al ellendig krap gewoon. Vloeren leggen, schilderen, spullen verhuizen.. als je denkt dat je dat in een dag kunt :')

Mijn broertje wilde dus in een dag al zijn spullen verhuizen (die hij overigens nog niet uit elkaar had gehaald ondanks dat ik hem dat wel had gezegd te doen omdat hij daar in het verhuisweekend geen tijd voor zou hebben. Maar nee, daar had hij geen zin in. Terwijl hij het weekend ervoor wel een vriend over de vloer had die hem ermee had kunnen helpen), zijn oude appartement opleveren en alles in zijn nieuwe huis weer in elkaar zetten.

Is dus niet gelukt. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:35

Ik ben naar school gegaan in de hoop even productief te werken… doet mijn laptop vaag. Hij blijft telkens hangen, typt niet en opent nieuwe tabs als ik dat niet vraag -O- Virusscanner geeft niks aan

xPabloBokt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 10:41

Even opnieuw opstarten?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:54

xPabloBokt schreef:
Even opnieuw opstarten?

It helped :') Ik had hier al geklaagd voor ik me bedacht dat ik dat nog kon proberen, maar stom dat apparaten soms zo overhoop kunnen liggen als je ze alleen maar opnieuw moet opstarten haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 10:59

Ergernis... Ergernis... Meer besluiteloosheid. Ik weet niet welk werk ik moet kiezen voor de overzichtstentoonstelling waar ik aan meedoe :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 11:00

xPabloBokt schreef:
AyDeeDee schreef:

Ja precies, het is zijn verantwoordelijkheid dat hij het goed regelt, niet die van jou.

Mijn broertje begon ook pas rond het middaguur "want hij ging echt niet zo vroeg opstaan". Ja, leuk vriend.

Wij deden een week over verhuizen en voor ons was het al ellendig krap gewoon. Vloeren leggen, schilderen, spullen verhuizen.. als je denkt dat je dat in een dag kunt :')

Mijn broertje wilde dus in een dag al zijn spullen verhuizen (die hij overigens nog niet uit elkaar had gehaald ondanks dat ik hem dat wel had gezegd te doen omdat hij daar in het verhuisweekend geen tijd voor zou hebben. Maar nee, daar had hij geen zin in. Terwijl hij het weekend ervoor wel een vriend over de vloer had die hem ermee had kunnen helpen), zijn oude appartement opleveren en alles in zijn nieuwe huis weer in elkaar zetten.

Is dus niet gelukt. :')

Precies!
Hahah god dat is ook wat.. Ja dat is volgens mij de situatie nu ook een beetje kwa helpers, de één is niet zo'n ochtendmens dus die komt pas s middags (dan had ik al gezegd laat maar vraag wel iemand anders), de ander kan volgens mij vandaag alleen in de middag en m'n vriend gaat hem dan ook nog ophalen want anders kost het hem benzine (het is 10 km maar oke als jij liever met een grote verhuisbus door de stad wil rijden om hem op te halen be my guest, ik had gezegd geef hem wat geld voor benzine) en de ander ben ik en blijkbaar is er ondanks dat ik het tig keer heb gezegd op me gerekend vanochtend. Komt niet helemaal binnen dat ik serieus verhoogde ontstekingswaarden heb vermoed ik hij denkt dat ik alles nog wel kan :')

Ik moet wel een beetje lachen om jou verhaal :x vloer leggen, verven, verhuizen enz in 1 dag? Hoe dan? :+ Dat is überhaupt al onmogelijk, en zeker als je vertikt zelf alvast je spullen uit elkaar te draaien enzo. Logisch dat het niet gelukt is haha anders had ie wel een award mogen krijgen denk ik :P

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 11:19

Een mailtje of ik Decathlon wil beoordelen. LEVER DAN EERST MAAR EENS.
Vorige week besteld, nog niet eens verzonden. Dus ik kan het helemaal niet beoordelen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 11:23

Mijn casusgenoten zijn ongemakkelijk stil -O-
Then again, wat verwacht je op een ICT opleiding :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 11:26

Kairos schreef:
xPabloBokt schreef:
Even opnieuw opstarten?

It helped :') Ik had hier al geklaagd voor ik me bedacht dat ik dat nog kon proberen, maar stom dat apparaten soms zo overhoop kunnen liggen als je ze alleen maar opnieuw moet opstarten haha

Klagen helpt ook!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 11:44

Ben mezelf zat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:03

_San87_ schreef:
Ergernis... Ergernis... Meer besluiteloosheid. Ik weet niet welk werk ik moet kiezen voor de overzichtstentoonstelling waar ik aan meedoe :').

Ik wil wel helpen!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:05

Ik voel me een soort van onveilig in mijn eigen huis...

De kijkers voor het huis van de buren zijn zo ontzettend brutaal dat er al meerdere onze achtertuin in zijn gelopen, daar voor mijn schuifpui naar binnen gaan staan kijken of schaamteloos door het raam aan de voorkant staan te gluren (en dan moet je eerst een trapje op speciaal alleen voor ons huis, dus dit is echt heel bewust).

En er was een ouder stel dat ons huis tijdens een bezichtiging voor het huis van de buren helemaal aan het afkraken was (ons raam stond open dus kon het horen) en daar word ik ook gewoon echt verdrietig van. Lekker als dat er komt wonen.

Gisteravond belden er mensen aan die een bod willen gaan doen en dat was helemaal prima, die heb ik zelfs even bij ons laten kijken, geen probleem. Super leuk stel. Hopelijk kopen zij het huis.
Laatst bijgewerkt door Fortitude op 09-05-23 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:11

Jeetje, dat is echt heel brutaal Fortitude! Daar zou ik me ook niet lekker bij voelen.
Zeker de achtertuin in lopen kan echt niet!
Ik snap dat je verdrietig werd van het oudere stel dat je huis afkraakte.. Maar dat zijn dan vast niet de mensen voor jullie huis :(:)

Wij waren net in de dierenkliniek voor een periodieke controle van onze papegaai en ik ergerde me enorm aan een mevrouw met 2 bulldoggen. Die arme dieren hadden het stikbenauwd en liepen maar te knorren en te hijgen. Ze hadden totaal geen neus en bij iedere beweging hoorde je ze naar adem happen.
Echt heel zielig. Gelukkig komen er strenge regels voor dat soort rassen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:12

Fortitude schreef:

De kijkers voor het huis van de buren zijn zo ontzettend brutaal dat er al meerdere onze achtertuin in zijn gelopen, daar voor mijn schuifpui naar binnen gaan staan kijken of schaamteloos door het raam aan de voorkant staan te gluren (en dan moet je eerst een trapje op speciaal alleen voor ons huis, dus dit is echt heel bewust).

Dan was ik echt een keer woest naar buiten gelopen, zijn ze nou helemaal gek geworden. Als de sodemieter mijn tuin uit nu anders bel ik de politie.

Mijn buurman had er een handje van om ongevraagd in onze tuin van alles uit te vreten, dat heeft ie geweten.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:14

Cayenne schreef:
Jeetje, dat is echt heel brutaal Fortitude! Daar zou ik me ook niet lekker bij voelen.
Ik snap dat je verdrietig werd van het oudere stel dat je huis afkraakte.. Maar dat zijn dan vast niet de mensen voor jullie huis :(:)

Dat is dus het punt, ons huis staat niet te koop. Die van onze buren dus wel.

En ik ben inderdaad naar buiten gestormd.

---

Ja sneu altijd die honden, word ik ook altijd verdrietig van. Met de papegaai wel alles goed? :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:15

Zaterdag op de eerste hulp beland met een verdenking van een beroerte,maar gelukkig helemaal gezond verklaard.Maar ik ben nog zo moe.Toch maar even aanzien.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:21

Ik erger mij aan al mijn verslavingen en geen idee hoe ik er van af kom.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:23

Fortitude schreef:
Cayenne schreef:

Dat is dus het punt, ons huis staat niet te koop. Die van onze buren dus wel.

En ik ben inderdaad naar buiten gestormd.

---

Ja sneu altijd die honden, word ik ook altijd verdrietig van. Met de papegaai wel alles goed? :)

Dan is het helemaal brutaal natuurlijk. Ik zou dan echt mijn mond open trekken wanneer er weer iemand op jullie erf loopt!
Ik sluit me aan bij Black_Kelpie. Zijn ze nou helemaal gek geworden?

Ja, toonbeeld van een gezonde vogel <3 Zijn bloedwaardes zijn normaal al prima maar waren nu zelfs nog beter :D
Ik ben helemaal blij!

Fotolijstje: Wat voor verslavingen?

Britta31: Wat enorm heftig! Is er wel iemand bij je om op te letten?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:30

Fortitude schreef:

En er was een ouder stel dat ons huis tijdens een bezichtiging voor het huis van de buren helemaal aan het afkraken was (ons raam stond open dus kon het horen) en daar word ik ook gewoon echt verdrietig van. Lekker als dat er komt wonen.

Gisteravond belden er mensen aan die een bod willen gaan doen en dat was helemaal prima, die heb ik zelfs even bij ons laten kijken, geen probleem. Super leuk stel. Hopelijk kopen zij het huis.

Dit hebben wij met mijn vaders huis.
Die staat bijna leeg nu na zijn overlijden maar buurtgenoten waren nieuwsgierig hoe het er van binnen uit ziet.

Wij zijn daar regelmatig aan het werk met schoonmaken/ opfrissen en vind het gewoon asociaal dat mensen gewoon naar binnen gaan gluren.

En het voorraam staat niet aan een straat/weg o.i.d maar je moet nog een carport passeren om er te komen.

En het staat nog niet te koop.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 12:31

Het is zo raar.Ik ben helemaal nagekeken,maar alles goed gelukkig met mijn hoofd.Zag dubbel,alles ging op en neer en lopen ging ook niet goed.Het trok ook langzaam weer weg.Kwam ook in 1 keer opzetten.Nou voel ik me een aansteller.De ambulance kwam zelf voor mij.