Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emilyslaluna schreef:Goed bezig iedereen!
Hier loopt het helaas een beetje stroef. We zijn vorige week op vakantie geweest naar onze locatie waar we met cateraars zouden gaan praten en de laatste dingen regelen zodat we tot aan de bruiloft daar geen stress meer over hoeven te hebben. Maar helaas zijn we juist 5 stappen achteruit gegaan.
Wat we tot nu toe hadden geregeld waren:
- Save the dates / gastenlijst
- Trouwjurk
- Wettelijk trouwen gemeentehuis van tevoren
- Catering zou dus vorige week geregeld moeten zijn.
Helaas door omstandigheden is er ook twijfel gekomen of we niet beter een andere locatie kunnen kiezen. Ik heb er super veel stress van want het is over 10 maanden en normaal moet je de locatie al vast hebben liggen een jaar van tevoren ...
nardxash schreef:Wij zijn momenteel erg druk bezig om onze huwelijksreis te plannen echter komen we er maar niet uit.
We Willen niet te ver maar het moet wel bijzonder zijn.
Nederland, Duitsland en België vallen af
Waar we vooral nu zitten te kijken is engeland,Schotland,Kroatië, Noorwegen,Denemarken.
Duur zal 5-9 dagen zijn.
Mochten jullie nog tips hebben
Hanneke137 schreef:Ooh wat vervelend dat die twijfel er is gekomen. De gesprekken waren dus helaas niet zo goed verlopen. Joh ik heb ook mensen gehoord die bruiloften in 3 maanden regelenMij niet bellen, maar het kan wel.
Angela_ schreef:Hanneke137 schreef:Ooh wat vervelend dat die twijfel er is gekomen. De gesprekken waren dus helaas niet zo goed verlopen. Joh ik heb ook mensen gehoord die bruiloften in 3 maanden regelenMij niet bellen, maar het kan wel.
Dat zijn wij dusWij trouwen niet heel groot, en het feest zal pas later gebeuren (als een soort housewarming/bruiloft combi in ons nieuwe huis) dus dat scheelt alweer regelwerk.
Afgelopen week heb ik yes gezegd tegen de dressen vriendjelief tegen het pak. Ik heb een passessie gehad met de coupeuse erbij. We hebben de kapper en make up geregeld voor op de dag zelf. Ik heb schoenen gekocht voor onder mijn jurk en vriendjelief voor onder zijn pak.
We hebben eindelijk de bevestiging gehad van de gemeente over de datum, babs en de zaal (duurde 2 weken dus ik kreeg paniek) Daarnaast hebben we de uitnodigingen gemaakt en verzonden, ringen uitgezocht en als kers op de taart het hotel voor onze huwelijksnacht geboekt.
Oh ja, en we hebben afgelopen zondag onze locatie vast gelegd.
November108 schreef:nardxash schreef:Wij zijn momenteel erg druk bezig om onze huwelijksreis te plannen echter komen we er maar niet uit.
We Willen niet te ver maar het moet wel bijzonder zijn.
Nederland, Duitsland en België vallen af
Waar we vooral nu zitten te kijken is engeland,Schotland,Kroatië, Noorwegen,Denemarken.
Duur zal 5-9 dagen zijn.
Mochten jullie nog tips hebben
Noorwegen zijn we dit jaar op vakantie geweest. Willen jullie met het vliegtuig of de auto? Indien auto zou ik het zelf te kort vinden. Maar als je vliegt en daar een auto huurt zou 9 dagen zeker de moeite waard zijn. Wij hebben dit jaar in 15 dagen een rondreis vanuit thuis - Denemarken - Noorwegen - Zweden en door Denemarken weer terug naar huis en we hebben zoveel moois gezien. Als ik morgen terug zou kunnen zou ik gaan. Noorwegen was zoooo veel mooier dan wat ik gezien heb van Denemarken en Zweden. Ik zou ook echt voor Noorwegen gaan en niet Zweden icm Noorwegen omdat die kant van Noorwegen echt al minder spectaculair werd qua natuur.
Wat balen emilyslaluna. Dat is geen fijn gevoel, ik weet hoe rot het is als de twijfel toeslaat
November108 schreef:Oke ik heb even teruggekeken naar mijn reisverslag van Noorwegen deze zomer... Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen en dan zie je echt wel hele gave dingen:
Dag 1: vroeg vertrekken naar Kiel, daar om 14.00 de boot pakken naar Oslo, hier slaap je dan de 1e nacht op.
Dag 2: aankomst om 10 uur in Oslo, dag 2 in Oslo doorbrengen
Dag 3: Ochtend in Oslo, vanaf daar naar Dombas rijden, hier kun je een elandensafari doen in de avond
Dag 4: via Trollstigen (mooie route) naar Alesund (mooie stad)
Dag 5: Alesund via een boottocht over het Geirangerfjord (dit vind ik zelf een must) naar het Sogndal
Dag 6: Nadat je een uitstapje hebt gemaakt naar de Nigardsbreen en de staafkerk van Urnes door naar Geilo
Dag 7: van Geilo naar Oslo
Dag 8: boot Oslo - Kiel
Dag 9: weer thuis
nardxash schreef:November108 schreef:Oke ik heb even teruggekeken naar mijn reisverslag van Noorwegen deze zomer... Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen en dan zie je echt wel hele gave dingen:
Dag 1: vroeg vertrekken naar Kiel, daar om 14.00 de boot pakken naar Oslo, hier slaap je dan de 1e nacht op.
Dag 2: aankomst om 10 uur in Oslo, dag 2 in Oslo doorbrengen
Dag 3: Ochtend in Oslo, vanaf daar naar Dombas rijden, hier kun je een elandensafari doen in de avond
Dag 4: via Trollstigen (mooie route) naar Alesund (mooie stad)
Dag 5: Alesund via een boottocht over het Geirangerfjord (dit vind ik zelf een must) naar het Sogndal
Dag 6: Nadat je een uitstapje hebt gemaakt naar de Nigardsbreen en de staafkerk van Urnes door naar Geilo
Dag 7: van Geilo naar Oslo
Dag 8: boot Oslo - Kiel
Dag 9: weer thuis
Thanks hier heb ik wat aan