mysa schreef:Die onderste is inderdaad prachtig!
En de wijk is ook SCHOON! Geen stukje graffity aan de muur, geen vuil op straat... alles CLEAN!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:Ik snap helemaal dat je dolfijnen geweldig vindt, Coonart. Vind ik ook.
Ik vind het echter dieptriest dat we nog parken hebben waar we dit soort prachtige dieren zo slecht behandelen.
CoonArt schreef:Koekie73 schreef:Ik snap helemaal dat je dolfijnen geweldig vindt, Coonart. Vind ik ook.
Ik vind het echter dieptriest dat we nog parken hebben waar we dit soort prachtige dieren zo slecht behandelen.
Slecht behàndelen?
> Ze worden om het uur stevig gevoerd
> Er wordt goed op hun gezondheid gelet
> Ze worden de hele dag bezig gehouden met speelgoed
> Ze hoeven zich geen zorgen te maken over natuurlijke vijanden
> Ze krijgen elke dag hun natje en hun droogje (vooral hun NATJE!)
> Als je ze vrij zou laten zouden ze gelijk gaan stranden omdat ze gewoonweg niet weten hoe ze moeten overleven in het wild. (de dieren zijn in het park geboren, zodoende)
> De afgelopen tijd was het echt stevig druk dus de plannen van die activisten werken juist averechts!
Maargoed......................... LATEN WE HET LEUK HOUDEN! Don't like it? Don't look at it!
mysa schreef:Mee eens. Maar ik denk dat Ts er nooit zo naar gekeken heeft. Dus misschien zijn deze dingen nieuw voor hem maar gaat hij er dankzij dit topic op een andere manier naar kijken.
Ik dacht trouwens dat die shows uitgefaseerd worden? (er geen nieuwe dieren bijkomen?)
MarlindeRooz schreef:Dus dan moeten de dieren die er nu zitten tot aan hun dood maar kunstjes doen en in een klein bassin leven? Zodat jij naar de shows kan kijken?
Ze willen trouwens wel fokken maar dat schijnt niet te mogen / afgeraden te worden (bron: eigen website).
Ik zie dat de laatste dolfijn (denk ik) geboren is in 2017. In gevangenschap worden ze makkelijk 35-45 jaar oud geloof ik. Mag hij nog 30/40 jaar kleine rondjes zwemmen en kunstjes doen.