DuoPenotti schreef:Ff off topic
Rien gefeliciteerd met je verjaardag.
Thanks, het feestje was erg volwassen en erg geslaagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
axel_1997 schreef:Ik heb er ook nog wat.
Recent: Beseffen dat je heel veel geld bespaart als zeep gewoon zeep is. Ik heb nog douchegel, handzeep en toiletreiniger. En verder doe ik alles met afwaszeep. Nu ik er over nadenk... waarom heb ik nog handzeep?
Alweer jaren geleden: M'n jongere neefje die door het huis rent bij z'n arm grijpen en waarschuwen voor een hete kop koffie, en dan onmiddellijk een flashback krijgen. Mijn hemel, als ik alle kwartjes die ik toen kon horen vallen op de bank had...
En ook recent: Dat neefje weer terug zien die nu twee meter lang is en binnenkort bij de marine gaat.
Jildau schreef:Evamarie schreef:Zoveel mogelijk voor kwaliteit en degelijk gaan en ouder worden is...besparen op de kapper
Hmm geef juist meer uit dan toen ik jonger was. Toen altijd thuis aankloten met Kruidvat verf en nu elke 3 maanden highlights bij een goede kapper.
Selina schreef:belle_boef schreef:Pannen met afgiet deksel en schenk rand willen.
[ [url=m/c1fPDL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die heb ik dus sinds gister.
M’n man is helemaal gelukkig
Dannon schreef:Selina schreef:
Die heb ik dus sinds gister.
M’n man is helemaal gelukkig
Oef, finally, VALIDATION!
Vorig jaar nieuwe pannen gekocht voor in mijn nieuwe huis, en dus precies deze. En oh my bleep, wat een openbaring!
(De openbaring zijnde; oh god, waarom ben ik zo blij met pannen? But, so happy!)