Suzanne F. schreef:Ik las eerst konijn. Maar komijn is ook niet echt geweldig inderdaad.
Beide is niet best denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik ben dol op parfum. Allerlei soorten voor verschillende gelegenheden. Wel duur tegenwoordig. Lang geleden in de vorige eeuw kochten we kleine flesjes parfumolie uit India, die waren in Oosterse winkeltjes te koop voor slechts een paar gulden. En die waren behoorlijk sterk, dat was toen in de mode. Zoiets als patchouli, dat vind ik een lekkere geur maar daarmee kun je tegenwoordig niet in het openbaar verschijnen. Nu gebruik ik Opium. Die was vroeger veel zwaarder maar is helaas veranderd en aangepast aan de huidige smaak. Nog steeds wel lekker. De Black Opium vind ik veel te licht en fris. Terwijl de naam anders zou doen vermoeden.
musiqolog schreef:Daar zeg je iets interessants. Het lijkt inderdaad aan mode onderhevig.
Vroeger gebruikte ik nog weleens wat van die mannenparfums/aftershaves die je bij de Douglas had, maar tegenwoordig kan dat echt niet meer. Een vleugje is al te veel. Als man moet je maar net zoveel deodorant spuiten dat je die zweetlucht niet meer ruikt, that's it.
Ik dacht dat dat puur een leeftijdsdingetje was: puberjongens en jongvolwassenen mannen spuiten zichzelf onder in de waan dat ze daar aantrekkelijker van worden, terwijl je later leert dat dat nergens goed voor is. Maar misschien is het de afgelopen jaren echt wel uit de mode geraakt.
Mars schreef:Zijn er bokkers die weleens van die FM geuren gebruikt hebben? Een collega van me verkoopt dat spul nu en mijn hele tijdlijn staat nu vol gespamd. Ik vraag me af of het wat is.
Verder krijg ik nogal piramidespel vibes vanndat bedrijf maar weet niet of dat terecht is.
Daphne__ schreef:Heb je toevallig Sunny side up ook gehad, van julliette has a gun?
Suzanne F. schreef:Ik vind Black Opium ook lekker. Lady million ook. Flower bomb van Victor and Rolf, Dans ma bulle van Carven, Guilty van Gucci. Allemaal lekker.
c_alsemgeest schreef:Gucci Guilty vond ik alleen de oude lekker, in de volledig gouden vierkante fles, bij de nieuwe hebben ze hem aangepast en vind hem nu niet lekker meer.
musiqolog schreef:Daar zeg je iets interessants. Het lijkt inderdaad aan mode onderhevig.
Vroeger gebruikte ik nog weleens wat van die mannenparfums/aftershaves die je bij de Douglas had, maar tegenwoordig kan dat echt niet meer. Een vleugje is al te veel. Als man moet je maar net zoveel deodorant spuiten dat je die zweetlucht niet meer ruikt, that's it.
Ik dacht dat dat puur een leeftijdsdingetje was: puberjongens en jongvolwassenen mannen spuiten zichzelf onder in de waan dat ze daar aantrekkelijker van worden, terwijl je later leert dat dat nergens goed voor is. Maar misschien is het de afgelopen jaren echt wel uit de mode geraakt.
c_alsemgeest schreef:Ik heb een parfum verslavingik heb er dus best veel.
Maar mijn man heeft ook een aardige collectie
Die heeft bv best veel van Fugazzi.
Ik draag parfum een beetje als kleding, het past bij de dag en mijn humeur van die dag