KB12 schreef:chevax schreef:Ik vind de reacties in dit topic te bizar voor woorden! Er buitelen een boel mensen over elkaar om maar duidelijk te maken dat TS toch echt verkeerd heeft gehandeld/een zeur is/over die €70,- heen moet stappen. Waarom? En TS is dan nog zo braaf om screenshots te plaatsen van de bevestiging, waarop weer een heel gezeur komt dat een bevestiging nog geen koop is. Als ik reserveer in een hotel voor een bepaalde prijs en die is €140,- duurder als ik daar kom, dan is er toch echt wat heibel.
Is het nu zo moeilijk om gewoon tegen iemand te zeggen "wat rot voor je, ik begrijp dat je die €70,- graag terug wilt?"
Als het om een webshop met paardenspullen ging die plots €70,- meer rekent voor een gereserveerd setje, poeh, dan was Bokt te klein geweest. Maar omdat een tas van dat bedrag voor veel mensen ongrijpelijk (of onhaalbaar) is, is het fijner om TS dan maar beetje belachelijk te maken.
Groei een beetje op.
Ik ben er nu ook wel klaar mee. Ik moet nog net niet mijn ziel hier als bewijsmateriaal aanleveren. Letterlijk alles wordt uitgeplozen en over gediscussieerd om aan te tonen dat ik echt super fout zit. En het is echt belachelijk dat ik dat geld kon betalen maar zeur over 70 euro.
Ik ben echt tot inzichten gekomen na dit topic. Ik moet hier eigenlijk de Chloe shopper voor bedanken. De tas dit dit alles mogelijk heeft gemaakt. Ik denk dat ik even een afspraak bij een psycholoog ga inboeken om mijn visie over bepaalde dingen wat bij te schaven. Mijn ego ga ik weer bij elkaar sprokkelen, die ligt namelijk verspreid over de pagina's. Maak jullie vooral geen zorgen want deze verwende drammer komt dit fiasco wel weer te boven hoor. Ik ga denk ik eens even lekker wat shoppen om de pijn te verlichten. Ik ben er in ieder geval klaar mee om mijzelf te verdedigen, terwijl ik te veel heb betaald, en zeker niet klantvriendelijk ben behandeld.
Is er nog communicatie met de Bijenkorf of hebben die het helemaal afgerond? Want zij hadden ook een onderzoek ingesteld meende ik ergens te lezen.
Belachelijk dat ze iemand die op social media staat bij jou, gaan benaderen over jou. Dat vind ik echt een grove schending van je privacy en die van je vriendin. Alleen daarom zou ik al pissig zijn.
Die 70 euro horen je gewoon toe. Op je reservering is duidelijk de prijs te zien en blijkbaar heb je bewijs van anderen die wel de correcte prijs hebben betaald.
Is fysiek naar de Bijenkorf gaan geen optie? Afspraak maken met de vestiging en met elkaar het gesprek aan gaan?