Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:09

oei mystery, dat is niet leuk.. Blijf er boven staan! :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:13

Dat geroddel is zo vreselijk, heb ook bij zo'n bedrijf gewerkt en liepen ze niet heel opzichtig met elkaar naar buiten 'om te roken' (er rookte niemand van dat clubje) dan zaten ze met elkaar te appen op hun werkplek. Zo'n nare sfeer geeft dat..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:18

Oei jeetje..

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:23

Dat ze nog een sollicitant hebben… ik wil daar werken gun het mij nou een keer -O-


Mijn baas zei van de week letterlijk ik snap niet dat je moet bent je werkt van 20 uur….. of ja als ik een gemene baas was had ik in je contract gekeken wanneer hij afloopt maar zo ben ik niet. En als klapper ja je straalt niet vind je je werk wel leuk?
Neee mens niet sinds jij er bent…..

mystery1980
Berichten: 4256
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:38

Relaxed schreef:
Dat geroddel is zo vreselijk, heb ook bij zo'n bedrijf gewerkt en liepen ze niet heel opzichtig met elkaar naar buiten 'om te roken' (er rookte niemand van dat clubje) dan zaten ze met elkaar te appen op hun werkplek. Zo'n nare sfeer geeft dat..


Oh hier gaan gewoon de deuren van de spreekkamers dicht, maar je hoort ze door de muren heen :(

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:47

Relaxed schreef:
ME in Staphorst vandaag bij de intocht, genieten :n


Dan moet dat domme Kick Out Zwarte Piet ook maar weg blijven, idioten dat het zijn. Als je een probleem hebt met je eigen kleur hoef je dat niet op deze manier te uiten. En waar hebben we het over, als bruin of zwart (zo geboren) gekleurde mensen gewoon voor Zwarte Piet spelen. Laat iedereen het feest vieren zoals die dat wil ! Overigens vorig jaar in Staphorst geen problemen gehad, gewoon prachtig feest gevierd, dus ???

Zebrastreep

Berichten: 9900
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 11:49

Ik vraag mij soms ook af hoe het in mijn team zo goed gaat. We hebben een vrouwenteam dus geen enkele man te bekennen :')

Iedereen kan goed met elkaar overweg en respecteer elkaar.

Ik hou privé en werk ook nog aardig gescheiden. Ik ken iedereen nog niet zo heel goed.

Al zullen er vast wel een aantal tussenzitten die wat bijzonder zijn in hun gedrag. Maar tot nu toe valt het mij nog niet op

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:00

hahahatsjoe schreef:
Relaxed schreef:
ME in Staphorst vandaag bij de intocht, genieten :n


Dan moet dat domme Kick Out Zwarte Piet ook maar weg blijven, idioten dat het zijn. Als je een probleem hebt met je eigen kleur hoef je dat niet op deze manier te uiten. En waar hebben we het over, als bruin of zwart (zo geboren) gekleurde mensen gewoon voor Zwarte Piet spelen. Laat iedereen het feest vieren zoals die dat wil ! Overigens vorig jaar in Staphorst geen problemen gehad, gewoon prachtig feest gevierd, dus ???


Mijn neef woont met zijn gezin op Curacao en die stuurde een filmpje van de aankomst van Sinterklaas, was een donkere Sinterklaas met een paar donkere pieten en verder alle kleuren van de regenboog pieten en het was een feest.
Hier zeiken ze nu weer over de pruiken :n

taartjee
Berichten: 2599
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:01

Wederom migraine, kon mn hoofd niet eens bewegen zonder gigantische pijn.

En mn ouders zijn met spoed naar mn oma vertrokken, het lijkt er nu echt op dat ze binnen een paar uur komt te overlijden ;(

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:01

hahahatsjoe schreef:
Relaxed schreef:
ME in Staphorst vandaag bij de intocht, genieten :n


Dan moet dat domme Kick Out Zwarte Piet ook maar weg blijven, idioten dat het zijn. Als je een probleem hebt met je eigen kleur hoef je dat niet op deze manier te uiten. En waar hebben we het over, als bruin of zwart (zo geboren) gekleurde mensen gewoon voor Zwarte Piet spelen. Laat iedereen het feest vieren zoals die dat wil ! Overigens vorig jaar in Staphorst geen problemen gehad, gewoon prachtig feest gevierd, dus ???

Sowieso vreemd dat er bij een lokale intocht demonstraties (en tegendemonstraties) worden gehouden (en toegestaan) door mensen/organisaties van buitenaf.
Die hebben daar toch helemaal niets te zoeken of mee te maken?
Laat Amsterdammers zich drukmaken over de intocht in Amsterdam, en Staphorsters over die in Staphorst, maar laat ze zich over en weer niet met elkaars feestjes bemoeien.

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:02

chanicha schreef:
Mijn neef woont met zijn gezin op Curacao en die stuurde een filmpje van de aankomst van Sinterklaas, was een donkere Sinterklaas met een paar donkere pieten en verder alle kleuren van de regenboog pieten en het was een feest.
Hier zeiken ze nu weer over de pruiken :n


Niet best... wij zeuren toch ook niet als er blanke pieten tussen zitten ?

Fly_high

Berichten: 3351
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:03

hahahatsjoe schreef:
Relaxed schreef:
ME in Staphorst vandaag bij de intocht, genieten :n


Dan moet dat domme Kick Out Zwarte Piet ook maar weg blijven, idioten dat het zijn. Als je een probleem hebt met je eigen kleur hoef je dat niet op deze manier te uiten. En waar hebben we het over, als bruin of zwart (zo geboren) gekleurde mensen gewoon voor Zwarte Piet spelen. Laat iedereen het feest vieren zoals die dat wil ! Overigens vorig jaar in Staphorst geen problemen gehad, gewoon prachtig feest gevierd, dus ???


Ik erger me aan bovenstaand bericht.

Je mag je feest vieren zoals je dat wilt, tenzij het toevallig zonder racistische karikatuur van een onderdanig negertje is, dan is het feest toch ineens verpest :+

------------------------------------------------------

En mijn idioot van een paard heeft gat gemaakt in zijn gloednieuwe dure deken :') iemand op zoek naar een tweedehandse Henk?

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:06

hahahatsjoe schreef:
chanicha schreef:
Mijn neef woont met zijn gezin op Curacao en die stuurde een filmpje van de aankomst van Sinterklaas, was een donkere Sinterklaas met een paar donkere pieten en verder alle kleuren van de regenboog pieten en het was een feest.
Hier zeiken ze nu weer over de pruiken :n


Niet best... wij zeuren toch ook niet als er blanke pieten tussen zitten ?


Ik bedoel dat het wel leuk kan zijn welke kleur of haardracht dan ook.

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:07

Fly_high schreef:
Ik erger me aan bovenstaand bericht.

Je mag je feest vieren zoals je dat wilt, tenzij het toevallig zonder racistische karikatuur van een onderdanig negertje is, dan is het feest toch ineens verpest :+

------------------------------------------------------

En mijn idioot van een paard heeft gat gemaakt in zijn gloednieuwe dure deken :') iemand op zoek naar een tweedehandse Henk?


Gek toch want er is niets racistisch aan. Sinterklaas had Moren vrij gekocht en die werkten voor hem, waarom is dat racistisch ? Racistisch is kort door de bocht iemand ver- of beoordelen op zijn kleur, heeft hier niets mee te maken.

KSHancox
Berichten: 1272
Geregistreerd: 02-06-22

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:08

Zullen we die discussie anders hier niet doen?

Keizerinnnn

Berichten: 1225
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:08

chanicha schreef:
Mijn neef woont met zijn gezin op Curacao en die stuurde een filmpje van de aankomst van Sinterklaas, was een donkere Sinterklaas met een paar donkere pieten en verder alle kleuren van de regenboog pieten en het was een feest.
Hier zeiken ze nu weer over de pruiken :n


Moeder zit op Bonaire, daar was de sint wit geschilderd en de pieten donkerder gekleurd of een regenboog kleur. En een groot feest uiteraard.

Afbeelding

Zebrastreep

Berichten: 9900
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:11

Laten we idd de sinterklaas discussie maar ergens anders voeren. Ik ben er zo moe van inmiddels :') ben al blij dat ik er dit jaar wat minder over lees moet ik zeggen.

Druk maken om een kinderfeest als volwassenen met zoveel andere problemen in de wereld. Nee ik maak mij liever druk om andere dingen


--

Zo naar de fysio en dat gaat weer zeer doen nu al zin in -O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:12

Fly_high schreef:
Je mag je feest vieren zoals je dat wilt, tenzij het toevallig zonder racistische karikatuur van een onderdanig negertje is, dan is het feest toch ineens verpest :+

Dat zal er vooral mee te maken hebben dat de roep om die karikatuur weg te laten voornamelijk van buitenaf komt/wordt opgelegd, terwijl die behoefte in Staphorst (nog) niet of nauwelijks bestond. Ook de demonstraties komen vooral van organisaties van buitenaf (veelal uit de Randstad), en niet vanuit lokale groepen die Zwarte Piet weg willen hebben.

Mensen denken daar dan (terecht) dat er door groepen van buitenaf discussies/veranderingen worden opgedrongen waar ter plaatse nauwelijks iemand echt wat voor voelt.

DuoPenotti

Berichten: 30574
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:12

ik erger mij aan de zwarte pieten discussie hier op bokt
echt dat hebben we al genoeg gehad

ze hadden ze dit jaar moeten laten verzuipen, het script was er voor.
Opgelost voor altijd...

Oke dan gaan we in Nederland als beste zeikland ter wereld vast weer zeuren over dat de Kerstman obesitas is en geen goed voorbeeld, de elven discriminatie voor kleine mensen die als slaaf gebruikt worden en de rendieren niet gebruikt mogen worden voor optochten en komt de PvdD daar weer over mekkeren.
Maar dan is heel dat Piet gedoe tenminste klaar. Afbeelding

Telpeva

Berichten: 14923
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:13

Van de week dacht ik nog: phew, gelukkig werd het hier geen zwarte pieten discussie :')

KSHancox
Berichten: 1272
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:18

Telpeva schreef:
Van de week dacht ik nog: phew, gelukkig werd het hier geen zwarte pieten discussie :')


Daar was ik ook blij mee. Er zijn offline al genoeg volwassenen die vinden dat ze er nog even een plasje over moeten doen.

hagelslag
Berichten: 9320
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:18

mystery1980 schreef:
dat geklets over elkaar op mn werk, bah wat een sfeer!



Das zo irritant.
Ahhoewel er bij ons op t werk ook extreem geroddeld word..

Vroeger vond ik het best moeilijk....tegenwoordig vraag ik de grootste roddelkonten op t werk altijd welke roddel er nu weer over mij rond gaat en ga er dan hard km lachen.


Het hoort niet hier eigenlijk thuis.
Maar ik heb vanmiddag al een mri.
Ze hadden spontaan een plekje vrij ivm ziekte. En aangezien de vorige mri zo extreem Was. Wouden ze mij graag snel er tussen plaatsen....
Gelukkig heb ik toch vakantie.
Nu zit ik echt extreem te stressen -O-
Gelukkig kan ik 16.40 terecht

prompter

Berichten: 11494
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:26

Bedrijfsuitjes.... heb me er gelukkig weer aan kunnen onttrekken :+

hahahatsjoe

Berichten: 2423
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:28

Sterkte Hagelslag :(:)

Telpeva

Berichten: 14923
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 12:32

Vervelend hagelslag, wel fijn dat je zo snel terecht kan, dan heb je hopelijk ook sneller antwoorden