Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:je trekt het weer eens lekker uit het verband.... maar ga je gang meid...
Dat is toch geen vergelijk. Vind je dat zelf wel, oke, jouw feestje
Tegen zo'n onzin voorbeeld ga ik verder niet eens op in.
Momo94 schreef:Het was werkelijk ook pokemon. Toen we die 10 seconde verbouwereerd naar mijn broertje aan het kijken waren zag ik pokemon wel open op zijn scherm. Mijn vriend zat ook naast mij.
@superpony
Gelijkwaardig? Ik ben dan thuis iemand die meer de broek aan heeft dan mijn vriend.
scrabbel schreef:Als het was geweest broertje schoot uit zijn slof. Vriend vorige zich aangevallen schoot ook uit zijn slof en daarna onaangename stilte, prima. Wat het voor mij groot maakt is hij daarna met zijn ogen dicht gaan zitten.
Dit zou ik bij een kind van 6 nog kunnen voorstellen maar iedereen boven de 10 niet. Ik ken hem verder niet, maar vraag mij dan echt af hoe hij zich in jullie relatie gaat gedragen als er iets gebeurt wat hij niet leuk vind.
Onali schreef:Jouw schrijfwijze en de manier hoe het het gegaan is dacht ik dat jullie 15/ 16 jaar oud waren
Ik geef je broer groot gelijk, uiteten en op je telefoon spelen is not done.
Daarentegen had je broer misschien ook niet moeten schelden. Maar voor hem heb ik iets meer begrip dan voor jou en je vriend.
42 jaar, echt?