Lieffiefi schreef:En mijn 1e ex:
Hoezo geen seks als je ongesteld bent? Je bloed toch niet uit je muil?
Meest toepasselijke smiley ever:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sherivey schreef:Mijn kaken knakken nog wel eens tijdens het kauwen. Doe ik niet met opzet, vind het zelf ook irritant.
De ex: "kun je daar mee ophouden? Ik kan daar slecht tegen"
En dat iedere keer weer.
Suzanne F. schreef:Maar drie van die dingen heb je zelf in de hand (en zeker klokken of smakken vind ik ook gewoon een gebrek aan manieren), het knakken van je kaakgewricht niet. Of je moet al je eten pureren en het door een rietje eten.Sherivey schreef:Mijn kaken knakken nog wel eens tijdens het kauwen. Doe ik niet met opzet, vind het zelf ook irritant.
En dat iedere keer weer.
Oh maar daar ga ik ook slecht op.
En op tanden tegen het bestek ook wel. Maar knakken of klokken of smakken ga ik echt heel slecht op. Ik zou in staat zijn om per direct de relatie te verbreken.
Suzanne F. schreef:Sherivey schreef:Mijn kaken knakken nog wel eens tijdens het kauwen. Doe ik niet met opzet, vind het zelf ook irritant.
En dat iedere keer weer.
Oh maar daar ga ik ook slecht op.
En op tanden tegen het bestek ook wel. Maar knakken of klokken of smakken ga ik echt heel slecht op. Ik zou in staat zijn om per direct de relatie te verbreken.
Soepblik schreef:pmarena schreef:Tja het gebeurt wel vaker dat mannen die te diep in het glaasje hebben gekeken, denken dat ze op de WC piesen en dat dan op een rare plek doen.... erg smerig, in je tas slaat wel echt alles zeg!!
Nee dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Die "gebeurt wel vaker" herken ik niet. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik enkel met mannen omga die het gewoon netjes op het toilet doen of wanneer het conceptueel gepast is om ergens overheen te plassen (aka het kampvuur uitpissen), in plaats van een losgeslagen zwijn wat het na een glaasje teveel niet meer op kan houden en het dan maar in je tas laat lopen. Dan ben je echt niet goed wijs.
pmarena schreef:Ik vind dat niet fair, steeds dat roepen hier in het topic dat zo'n man het expres doet. Want dat zeg je met uitspraken als "niet meer op kan houden en het dan in je tas laat lopen". Ik weet ook niet meer van wie ik het gehoord heb, maar het is wel een verhaal dat je wel eens op een feestje kan horen, dat mensen soms rare dingen doen als ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken, of als een soort slaapwandel gebeuren.
Dan krijg je van die verhalen van "weet je nog" dat iemand in de kast stond te plassen en oprecht dacht dat het de WC was. Of een jonge gast die bij vriendinnetje sliep en per ongeluk niet goed oplette met terug naar de juiste slaapkamer lopen, en vrolijk bij schoonouders in bed kroop, dat soort dingen
Elitedeux schreef:Een van mijn exen maakte vreselijke gedichten en stuurde die via WhatsApp.
"Het is alsof ik je adem, je stroomt door m'n bloed"
"Zonder jou doet mijn hart niet meer klop, klop, klop"
Of toen we aan het daten waren al hele liefdesteksten sturen met "Ik zie je als het vrouwtje van m'n dromen"
Toen had ik al weg moeten rennen
pmarena schreef:Soepblik schreef:
Nee dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Die "gebeurt wel vaker" herken ik niet. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik enkel met mannen omga die het gewoon netjes op het toilet doen of wanneer het conceptueel gepast is om ergens overheen te plassen (aka het kampvuur uitpissen), in plaats van een losgeslagen zwijn wat het na een glaasje teveel niet meer op kan houden en het dan maar in je tas laat lopen. Dan ben je echt niet goed wijs.
Ik vind dat niet fair, steeds dat roepen hier in het topic dat zo'n man het expres doet. Want dat zeg je met uitspraken als "niet meer op kan houden en het dan in je tas laat lopen". Ik weet ook niet meer van wie ik het gehoord heb, maar het is wel een verhaal dat je wel eens op een feestje kan horen, dat mensen soms rare dingen doen als ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken, of als een soort slaapwandel gebeuren.
Dan krijg je van die verhalen van "weet je nog" dat iemand in de kast stond te plassen en oprecht dacht dat het de WC was. Of een jonge gast die bij vriendinnetje sliep en per ongeluk niet goed oplette met terug naar de juiste slaapkamer lopen, en vrolijk bij schoonouders in bed kroop, dat soort dingen
Suzanne F. schreef:Dus jij wordt eigenlijk je eigen huis uitgejaagd?
Dat zou mij echt een stap te ver zijn. Hij kon het bekijken hoor. Hij gaat maar ergens anders logeren.
Luckystory schreef:Probleemoplossend denken is niet schoonmama haar sterkste kant, geloof ik.![]()
Geen zorgen hoor. Boyfriend mag het oplossen en ik zie wel wat wel of niet in mijn straatje past.![]()
Maar mijn verbazing over de hele situatie is zeker nog niet weg...