Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 13:41

Lieffiefi schreef:
En mijn 1e ex:
Hoezo geen seks als je ongesteld bent? Je bloed toch niet uit je muil?

Meest toepasselijke smiley ever: :r

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 13:48

Sherivey schreef:
Mijn kaken knakken nog wel eens tijdens het kauwen. Doe ik niet met opzet, vind het zelf ook irritant.

De ex: "kun je daar mee ophouden? Ik kan daar slecht tegen"
En dat iedere keer weer. :roll:

Oh maar daar ga ik ook slecht op.
En op tanden tegen het bestek ook wel. Maar knakken of klokken of smakken ga ik echt heel slecht op. Ik zou in staat zijn om per direct de relatie te verbreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 13:52

Suzanne F. schreef:
Sherivey schreef:
Mijn kaken knakken nog wel eens tijdens het kauwen. Doe ik niet met opzet, vind het zelf ook irritant.

En op tanden tegen het bestek ook wel. Maar knakken of klokken of smakken ga ik echt heel slecht op. Ik zou in staat zijn om per direct de relatie te verbreken.
Maar drie van die dingen heb je zelf in de hand (en zeker klokken of smakken vind ik ook gewoon een gebrek aan manieren), het knakken van je kaakgewricht niet. Of je moet al je eten pureren en het door een rietje eten. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 13:53

Suzanne F. schreef:
Sherivey schreef:

Dat vind ik allemaal best. Maar keer op keer op verwijtende toon zeggen dat ik ermee op moet houden... daar kan ik niks mee als ik dat knakken niet bedoeld doe.

Smakken is idd vrij onsmakelijk en kun je ook zelf wat aan doen.

superpony

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:00

Jeetje........Dat is het enige dat ik na het lezen nog kan zeggen.

Waar vinden mensen zulke partners??

Ben echt stomverbaasd

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:03

Ze lopen gewoon rond in het wild hoor. Soms zijn het ook nog zonen van hele leuke moeders. Ik vond mijn schoonmoeder echt superleuk, maar haar zoon bleek echt een idioot te zijn.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:06

:wow: wat staan er bizarre dingen tussen!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:07

We hebben vaker zulke topics gehad en ik zie weer de meest uiteenlopende dingen voorbijkomen. Van doodgewone huiselijke ergernissen en hilarische situaties tot echt zieke crisisdingen.

Als ik zelf naar mijn enige echte relatie kijk, dan moet ik eerlijk toegeven: ik heb zelf heftiger dingen gezegd dan mijn ex. Niet eens over haar, maar over de wereld. Woedeaanvallen, dat er mensen dood moesten of zo. Ze had er wel een handje van om mij te claimen. We woonden/studeerden in verschillende steden en als ik een avondje naar de soos ging, moest ik me wel op msn melden (ja, zo lang is het geleden).
Vreemd ben ik gelukkig nooit gegaan. Maar als het klopt wat Jezus zei, namelijk dat je in je hart al overspel pleegt als je begerig naar een ander kijkt, tja... dan ben ik de laatste maanden van onze relatie mijn vriendin behoorlijk ontrouw geweest.

Overigens hoef je voor een toxische verhouding zelf geen toxisch persoon te zijn. Iedereen heeft slechte eigenschappen en rond de tijd dat het uitgaat zit het vaak al goed mis. En na onze relatie ... werden we vriendjes-met-extra's. Slechtste idee ooit natuurlijk, en geen van ons beiden had dat gepland, maar ja, zo gaat dat wel vaker als je niet meteen een ander vindt. Je snapt dat dat op den duur nog meer narigheid opleverde. :(

Dit was allemaal 16 jaar geleden, sindsdien nooit meer een relatie gehad. Vooral omdat ik de afgelopen tien jaar kluizelaartje heb gespeeld, en omdat ik niet bepaald een zelfverzekerde uitstraling heb. Ik heb mezelf om die reden weleens héél zielig gevonden, maar als ik dit zo lees blijf ik toch liever alleen. Het gezeik dat "relatie" heet wil ik noch mezelf, noch een ander aandoen.

Over "gezeik" gesproken: ik ben in mijn studententijd vaak dronken geweest, maar op de plekken waar ik gezopen heb hadden ze altijd een wc. Geen enkel excuus om het absorptievermogen van gordijnen of tassen te testen.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 24-10-22 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:07

Soepblik schreef:
pmarena schreef:
Tja het gebeurt wel vaker dat mannen die te diep in het glaasje hebben gekeken, denken dat ze op de WC piesen en dat dan op een rare plek doen.... erg smerig, in je tas slaat wel echt alles zeg!!

Nee dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Die "gebeurt wel vaker" herken ik niet. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik enkel met mannen omga die het gewoon netjes op het toilet doen of wanneer het conceptueel gepast is om ergens overheen te plassen (aka het kampvuur uitpissen), in plaats van een losgeslagen zwijn wat het na een glaasje teveel niet meer op kan houden en het dan maar in je tas laat lopen. Dan ben je echt niet goed wijs.

Ik vind dat niet fair, steeds dat roepen hier in het topic dat zo'n man het expres doet. Want dat zeg je met uitspraken als "niet meer op kan houden en het dan in je tas laat lopen". Ik weet ook niet meer van wie ik het gehoord heb, maar het is wel een verhaal dat je wel eens op een feestje kan horen, dat mensen soms rare dingen doen als ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken, of als een soort slaapwandel gebeuren.

Dan krijg je van die verhalen van "weet je nog" dat iemand in de kast stond te plassen en oprecht dacht dat het de WC was. Of een jonge gast die bij vriendinnetje sliep en per ongeluk niet goed oplette met terug naar de juiste slaapkamer lopen, en vrolijk bij schoonouders in bed kroop, dat soort dingen _O-

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:17

Een van mijn exen maakte vreselijke gedichten en stuurde die via WhatsApp.

"Het is alsof ik je adem, je stroomt door m'n bloed"
"Zonder jou doet mijn hart niet meer klop, klop, klop"

Of toen we aan het daten waren al hele liefdesteksten sturen met "Ik zie je als het vrouwtje van m'n dromen"

Toen had ik al weg moeten rennen :brr:

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:24

Mijn eerste vriendje fantaseerde na twee maanden verkering al over samenwonen, trouwen en kinderen krijgen.
We waren 13 :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:44

Ik had er één die vond dat ik maar moest stoppen met de paarden.
Niet minder erheen of de avonden een beetje meer voor hem vrijhouden maar gewoon helemaal stoppen en al mijn tijd in hem steken.
Dat werd :evaw: natuurlijk, iemand die echt om je geeft gunt je je hobby. :)
Overigens ging ik de avonden al vrijwel niet meer naar stal, enkel een paar keer per week overdag wanneer we elkaar toch niet of nauwelijks zagen, juist omdat ik tijd voor hem had vrijgemaakt in mijn dagelijkse bedoeningen maar dat vond hij niet genoeg. :+

Een ander vond dat hij het recht had om ruzie te zoeken en te knokken met iedere vent waar ik maar 'hoi' tegen zei.
Daar zat voor hem een goede reden achter, maar zorgde ook dat ik me dusdanig opgesloten ging voelen dat ik hard ben weggerend. :')
Wat wel in zijn voordeel sprak is dat hij erna aan zichzelf is gaan werken waardoor hij een stuk relaxter werd en minder bezitterig, beetje jammer alleen dat dat met alcohol in zijn mik weer teniet gedaan was. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:47

pmarena schreef:
Ik vind dat niet fair, steeds dat roepen hier in het topic dat zo'n man het expres doet. Want dat zeg je met uitspraken als "niet meer op kan houden en het dan in je tas laat lopen". Ik weet ook niet meer van wie ik het gehoord heb, maar het is wel een verhaal dat je wel eens op een feestje kan horen, dat mensen soms rare dingen doen als ze iets te diep in het glaasje hebben gekeken, of als een soort slaapwandel gebeuren.

Dan krijg je van die verhalen van "weet je nog" dat iemand in de kast stond te plassen en oprecht dacht dat het de WC was. Of een jonge gast die bij vriendinnetje sliep en per ongeluk niet goed oplette met terug naar de juiste slaapkamer lopen, en vrolijk bij schoonouders in bed kroop, dat soort dingen _O-

Ja, maar het is dus niet normaal als een volwassen vent zo stelselmatig te diep in het glaasje kijkt dat dit vaker gebeurt. Dan kan je dus niet omgaan met alcohol, en moet je leren maat te houden. Echt bizar en problematisch gedrag hoor, zo je boekje te buiten gaan met alcohol.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:48

Elitedeux schreef:
Een van mijn exen maakte vreselijke gedichten en stuurde die via WhatsApp.

"Het is alsof ik je adem, je stroomt door m'n bloed"
"Zonder jou doet mijn hart niet meer klop, klop, klop"

Of toen we aan het daten waren al hele liefdesteksten sturen met "Ik zie je als het vrouwtje van m'n dromen"

Toen had ik al weg moeten rennen :brr:

Jouw ex is Jan van Veen :)) ? Wat een gruwel, hahaha.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:49

pmarena schreef:
Soepblik schreef:

Nee dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Die "gebeurt wel vaker" herken ik niet. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik enkel met mannen omga die het gewoon netjes op het toilet doen of wanneer het conceptueel gepast is om ergens overheen te plassen (aka het kampvuur uitpissen), in plaats van een losgeslagen zwijn wat het na een glaasje teveel niet meer op kan houden en het dan maar in je tas laat lopen. Dan ben je echt niet goed wijs.

Precies, pmarena! Dat is juist wat alcohol doet wanneer mensen bezopen zijn: ze zijn zich juist niet meer (goed) bewust.

Het is mij ook ooit gebeurd, ik ben er niet trots op :o
Als jonge meid dronk ik niet vaak en niet veel. Ik kon dus weinig alcohol hebben en werd er dan later echt doodziek van. Dat vond ik het nooit waard. Nog steeds niet trouwens.

Ik sliep een keer bij mijn ex - toen nog vriendje - op zijn slaapkamer. Nog jong, teveel gedronken. Ik moest 's nachts plassen en ik heb dat per ongeluk in zijn slaapkamer op zo'n plastic, stapelbaar tuinstoeltje gedaan. De urine sijpelde tussen de afwatergootjes door op de vloerbedekking. Ik had geen idee, ik was het me niet bewust. Een soort slaapwandelen inderdaad. Dacht dat ik op een wc zat. Schrok wakker toen ik nat en warm voelde van onderen. Ik heb me kapot geschaamd voor de ouders van dat vriendje. Met wie ik later trouwens nog jaren heb samengewoond; het werd me vergeven :) Ze wisten dat ik in wezen een nette meid was. Zeker geen aso of onbeschoft. Het was een lesje. Een schaamtevol lesje :D

Mijn eigen ervaring maakt dat ik meer begrip kan opbrengen voor dit soort ongelukjes.
Ik heb dan weer niets met mannen die welbewusts kampvuren menen te moeten uitplassen. Jakkes.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:55

Oh wat genant zeg inderdaad :oo :(:)

Ik heb niks met alcohol dus daar geen ervaring mee, maar had als als kind wel levensechte dromen.
Een paar keer gehad dat ik 's nachts naar de WC ging, deur open, broek naar beneden, op de WC ging zitten om te plassen.....en als ik dan mijn bed nat en warm voelde worden schrok ik wakker en bleek dat ik het naar de WC gaan gedroomd had, jakkes!

Dus kan me ook wel iets voorstellen bij de situatie van oprecht ervan overtuigd zijn dat je naar de WC gaat en dan een ranzige fout maken :(:)

Niet alleen kampvuren, maar wat denk je van dat gore gezeik tegen bomen terwijl er een WC vlakbij is, blegh.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 15:31

Verschil is dan wel dat jullie wakker schrokken, dus je droomde.

Mijn ex, die ook straalbezopen was en in de wasmachine stond te pissen, kon niet eens meer wakker worden, hij was wakker en zo dronken was hij. Hij zei nog wel dat hij de wc bril omhoog had gedaan. Hij dacht dat de wasmachine klep (ook rond en wit met een glazen gat in het midden) de wcbril was...

Hij heeft ook een keer in de linnenkast over het schone opgevouwen beddengoed staan pissen.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 15:38

Wat een verontrustende verhalen. En zeer ernstig gestoorde exen!

De mijne mag er ook zijn: mijn ex heeft me nog nooit bij mijn voornaam genoemd. Ik was altijd hé of eh of zég. Of zelfs dat niet, riep iets of begon een verhaal en als ik niet door had dat ie het tegen mij had, nou...... dan waren de rapen gaar.

Ik kan er echt een boek over schrijven. Een heel slecht boek.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:28

Niet mijn ex, maar dit is wel echt materiaal om dat te worden. :+ -O-
(Gelukkig was hij even verrast als ik en zit hij er ook echt mee... Want anders }> )

Boyfriend is afkomstig van een ander land. (en andere cultuur)
Hij woont al 5 jaar hier en heeft oa. ook 2 broers hier en ook nog een zus.
Wij zijn 3 jaar een koppel en wonen al zeker 2,5 jaar samen.
Zijn vader is recent op reis vertrokken naar de USA, op bezoek bij de oudste broer van de boyfriend die daar woont.
Nu kregen we doodleuk de melding dat vader op weg naar huis "langs Europa gaat passeren".
En dat hij zichzelf eind deze maand een week of 2 bij ons thuis uitnodigt. (Zonder te vragen bij welke van zijn kinderen dat best zou passen.)
Ik voelde mij al aardig gepasseerd. Maar ik gun mijn vriend uiteraard zijn familiebezoek.
Dubbel lastig omdat het huis waar we sinds een klein jaar wonen, nog toe is aan renovatie. En dat we sinds we hier wonen nog redelijk 'kamperen'. We slapen oa. op de grond en hebben amper kasten etc.
Maar we willen de dingen deftig doen, dus geen probleem voor ons. Eerst sparen.
Nu schoonpapa komt, worden we opeens gedwongen en logeerbed aan te kopen etc. (terwijl we zelf op de grond slapen) en de logeerkamer in allerijl orde te brengen.
Aangezien ik veel van thuis werk, ben ik ook promoveerd tot 'taxichauffeur' en 'entertainer' van schoonpapa. Want mijn vriend werkt gewoon. (Want die wist ook niet van tevoren dat zijn pa ging komen)
Nu probeer ik dat allemaal relax op te nemen. Maar vorige week brak toch echt mijn klomp.
Vriend was met zijn vader aan de telefoon om wat dingen te bespreken.
En schoonpapa informeerde langs zijn neus weg of boyfriend mij soms nog zag. "Bij de paarden ofzo".
_-:( :roll: :=
Say what??? :?
Klein detail ook: het huis waar we wonen en waar hij zichzelf heeft uitgenodigd is van mij :+
Moet je weten dat we zeker wekelijks schoonmama aan de telefoon horen en dat we haar oa. bellen wanneer ik aan het koken ben en wil weten welke kruiden erin moeten ofzo.
Dus die weet heel goed dat we samen wonen. Ze vraagt ook waar ik ben, als ik er niet ben etc.
Maw: die man staat hier binnen een week ofzo voor de deur en heeft geen benul.
Boyfriend krijgt het hem ook niet aan zijn verstand. (Want is 'not done' in hun cultuur om samen te wonen zonder getrouwd te zijn)
Vriend zit er nu zelf ook erg mee. Maar vond het nu oa. geen goed idee dat we samen zouden slapen als zijn pa hier is. >;)
Ik denk dat ik dringend een reisje moet boeken ofzo... alleen :+ en toevallig eind deze maand :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:32

Dus jij wordt eigenlijk je eigen huis uitgejaagd?
Dat zou mij echt een stap te ver zijn. Hij kon het bekijken hoor. Hij gaat maar ergens anders logeren.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:36

Suzanne F. schreef:
Dus jij wordt eigenlijk je eigen huis uitgejaagd?
Dat zou mij echt een stap te ver zijn. Hij kon het bekijken hoor. Hij gaat maar ergens anders logeren.

Nee, dat was nog de grotere grap.
Vriend belt uit verbazing naar schoonmama. En die vond het inderdaad ook sneu dat hij het blijkbaar niet wist (Is nochtans haar man...) Ze vond het inderdaad niet kunnen als ik zou moeten verdwijnen.
Ze vond het een beter plan als boyfriend ergens anders zou gaan slapen en dat schoonpapa dan maar gewoon bij mij bleef. -O-
(Terwijl die dus amper weet had van mijn bestaan. En hier nog 2 broers en een zus rondlopen ook...)

Hier zit volgens mij een soort filmscenario in ala 'meet the parents' :+

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:39

Samenwonen zonder getrouwd te zijn niet okay, maar wel samenwonen met je aanstaande/ nog niet schoonvader?
Het lijkt mij verstandig dat je echt op je strepen gaat staan. Het wordt niet gemakkelijker wanneer je dat uitstelt.
Zijn cultuur... dat het wat lastig is, is te begrijpen, maar waarom moet jij je dan helemaal aanpassen en ben jij niet betrokken in de besluitvorming?!
Ik denk dat het tijd wordt dat je boyfriend gaat inzien wat jouw grenzen en belangen zijn, of dat jij goed voor je je eigen grenzen gaat zorgen.
Sterkte.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:47

Probleemoplossend denken is niet schoonmama haar sterkste kant, geloof ik. -O-
Geen zorgen hoor. Boyfriend mag het oplossen en ik zie wel wat wel of niet in mijn straatje past. ;)
Maar mijn verbazing over de hele situatie is zeker nog niet weg...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:50

Ik ben dus mega ongemakkelijk als ik naar de wc moet en mensen kunnen me horen. Vraag me niet waarom, ik besef dat iedereen naar de wc gaat. Maar op de een of andere manier blokkeert het dan spontaan. Dus toen ik net samenwoonde met m'n ex moest hij altijd muziek opzetten en in de woonkamer blijven :') Zat ik net ontspannen twitter bij te lezen op de wc toen de deur van buiten opengedraaid werd. Ik schrok me rot :D Maar daarna was het wel minder een ding en stonden we vaak ook gewoon te kletsen als een van ons op de wc zat.

Over dat in de tas plassen. Slaapwandelde je ex niet? Ik ken verhalen van mensen die slaapwandelen en die dan denken dat ze op de wc staan. Al had hij wel wat schuldbewuster mogen zijn de volgende dag.

Bijzonder dat schoonvader zich spontaan uitnodigt. Dat is nog tot daarentoe (familie zou bij mij altijd welkom zijn), maar het is van de pot gerukt als jij je opeens anders moet gaan voordoen in je eigen huis.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:55

Luckystory schreef:
Probleemoplossend denken is niet schoonmama haar sterkste kant, geloof ik. -O-
Geen zorgen hoor. Boyfriend mag het oplossen en ik zie wel wat wel of niet in mijn straatje past. ;)
Maar mijn verbazing over de hele situatie is zeker nog niet weg...

Realiseert schoonpapa zich wel dat het jouw huis is? Ik vermoed dat dat kwartje ook (nog) niet bij 'm gevallen is eigenlijk :=