_Nadia_ schreef:Wij wonen in t buitenland en kregen vorig jaar een uitnodiging voor een bruiloft van een nicht van mijn man. Allemaal prima en we hadden best willen gaan maar kinderen waren niet welkom. Mijn schoonouders zijn de enige mensen die op al onze kinderen willen passen maar die gingen natuurlijk ook naar die bruiloft. Mijn moeder kan prima 2, maximaal 3,van onze kinderen handelen maar niet allemaal tegelijk. Helemaal prima, snap ik volkomen. Verder is er in Nederland niemand die ik ken die op zou kunnen passen.
Wij hebben dus aangegeven dat we helaas niet konden komen, want geen oppas. Ik ga niet mijn kinderen 9 uur in de auto zetten om vervolgens bij een (vreemde) oppas te mogen blijven en dan een dag later weer 9 uur terug in de auto.
Nicht vond het jammer en vroeg of er echt niets mogelijk was maar begreep t wel. Hoorde later dat er dus best veel kinderen wel aanwezig waren omdat ouders geen oppas konden krijgen en dat vind ik gewoon asociaal. Je zet t bruidspaar voor t blok en je rekent er gewoon op dat ze hun eigen grenzen overschreiden omdat jij je kindere meeneemt.
Voor een nicht zou ik überhaupt niet zo'n reis ondernemen, ook nog met een voltallig gezin. Waarom ging je man niet alleen als het een dierbare van hem is?