Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:23

Ik drink alleen rooibos thee of aardbei maar ook niet meer zo veel. Verder alleen water. Alcohol en chocolademelk ben ik ook niet zo'n fan van..

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:27

Wat leuk om al die voorstelrondjes met foto’s erbij, ik zal me morgen morgen ook voorstellen.

Leuk dat het weer begint :)

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:28

Verslaafd Banjer :D?

Ik houd ook van thee maar voornamelijk van fruit smaakjes.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:29

Ik heb ook een dolce gustoapparaat, maar lust eigenlijk alleen de darkroast koffies (donkerste variant) chocomel of mocca. Geen koffie verkeerd of cappu ed.

En Harry Potter/Lotr/GOT en andere afkortingen heb ik niets mee. :+ (Zeg ik terwijl mijn man naar Harry op zn laptop kijkt. Ik kijk zeker niet mee.)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:34

Sam_I_Am schreef:
Verslaafd Banjer :D?

Ik houd ook van thee maar voornamelijk van fruit smaakjes.

Nee hoor, lijkt maar zo O:)

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 22:08

Ik zag dat ik er ook weer bij zag super leuk.

Ik ben Mandy 32 jaar oud en in het bezit van Merci.Sinds dit jaar rij ik zo afentoe een wedstrijdje met haar.

Naast de paarden vind ik het leuk om te golfen of een boek te lezen al maak ik voor beide te weinig tijd vrij.

In het dagelijks leven werk ik als verpleegkundige in het ziekenhuis op de afdeling orthopedie/chirurgie/ gynaecologie.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 22:35

Ik heb sinds maart een dolce gusto, ondanks ik geen koffie lus. Drink wel de starbucks caramel, vanille en de toffee nuta ofzo maar die was LE. Of ik maak een ijskoude aardbei latte mee (deze cups heb ik van koffeekapselen), hier is ook een topic van op bojt en hen hebben diverse smaakjes!

En ee inskoffie van starbucks, omdat ik ze totaal geen koffie smaakje vond hebben!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:05

Ik had een heel verhaal getikt, toen was die weg :+

Ik wilde me even voorstellen. Ik ben 31 jaar en heb een zoontje van 2. Daarnaast heb ik een eigen pony, een kat (met voedsel allergie) en kipjes.

Wat ik leuk vind; unicorns, Harry Potter, sokken, roze, zwart/ goud deco voor woonkamer, spelletjes.

Waar je me minder blij mee maakt zijn douche spullen, rooibos thee of eten. Al is kinder chocolade wel een zwak :')

Tweedehands is geen enkel probleem.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:13

Tweedehands is voor mij ook geen probleem! Ik probeer duurzaam te leven.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:23

candalisa schreef:
Ik ben wel een groot disney fan en nog een stiekem Harry Potter geek zit ook te wachten op het nieuwe spel! Wilde een keer kijken voor grappige stofjes om bandannas te maken voor de honden :=

Mijn dolce gusto is mijn grootste vriend ben echt cappuccino verslaafd.
Ik hou wel van chocolade maar wil graag gaan afvallen dus probeer de verleiding te verslaan.

Dit zijn mijn beestenliefdes

[ [url=m/fNfVnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6RZnJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHOG5a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNRXk8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige beestenboel heb je <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:23

Hier is tweedehands ook geen probleem!
Ook voor de kleine heb ik zoveel mogelijk 2ehands :)
En we zijn dus het personeel van deze 2 katten:
Afbeelding Freya
Afbeelding Jessie

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:26

Oh ja Harry Potter, LOTR, Disney, GOT etc, is voor mij ook een Flop.

GOT heb ik nooit gezien, en de rest vind ik leuk om films van te kijken. Maar ik hoef er geen merchandise van.
Toen ik klein was kon er geen Disney genoeg in mijn slaapkamer staan, maar die tijd heb ik gehad ;)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:38

Game of thrones heb ik pas dit jaar gekeken en was meteen hooked :j maar ik hoef er niet perse dingen van voor in huis. Ik heb wel ooit Harry Potter sokken gehad waar ik heel blij mee was, zoiets is altijd welkom (maat 36-37) en mag bv ook van GOT zijn! Zowel kousenvoeten als hogere sokken als fluffy sokken.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:52

Hoei! Ik zie dit nu pas! :oo Hopelijk ben ik nog op tijd om mee te doen?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 00:33

Jaaa ik sta op de lijst. Leuk! Mijn naam is Pauline. Ik ben 45 jaar. Vorig jaar was de eerste keer dat ik mee deed. Ik had toen een zwaar ongeluk gehad en daar hersenletsel aan overgehouden. Ik ben nog Ltijd druk met revalidatie en behandelingen maar het gaat iig vooruit. :)
Hiervoor werkte ik als docent op een middelbare schoolen hoop dat ooit weer te kunnen.
Ik heb een paard, Abba, drie honden en twee katten. Ook wonen er nog drie pubers in huis, een gezellige drukte dus!
Tips: vrolijke sokken. Sudoku iets, ik hou van tekenen en tuinieren op mijn balkon. Ik fitness regelmatig en deed aan wielrennen, langzaam probeer ik dat op te pakken. Ik hou van koffie maar heb alleen senseo en vam die zakjes verwenkoffie, maaaar altijd goed.
Wat ik minder leuk vind, of echt niet leuk, zijn dingen om je huis mee te decoreren, het staat al vol genoeg. Ook zeepjes en kaarsjes en dat soort dingen zijn niet helemaal aan mij besteed. Ik mag geen alcohol meer drinken, dus dat is helaas niet aan mij besteed.

Ik heb er weer zin in!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 03:50

Ik heb mij een paar dagen geleden aangemeld, maar ik was te druk om in dit topic te reageren, maar hier ben ik alsnog om me even voor te stellen.

Ik ben Felicity, 30 jaar en docent van beroep. Ik ben momenteel niet actief in de paarden. Ik hou van sporten en bewegen, ben graag creatief bezig en lees regelmatig.

Top:
- chocolade (wit of melk met hazelnoten/caramel/Daim, Kinder);
- bakspul (van die handige spuitzakken en grote spuitmonden kan ik goed gebruiken. Bakmixen zijn ook goed.);
- een verwenpakket met lekkere eetbare dingen;
- iets zelfgemaakt;
- boeken (ik wil graag Het verhaal van de dienstmaagd lezen);
- ik word ook graag verrast met leuke of handige cadeautjes.

Mijn SSS hoeft mijn wensenlijst niet helemaal af te gaan, want wat ik juist zo leuk vind aan SSS is het verrassingselement. Ik heb geen moeite met tweedehands spul.

Flops:
- douchegels en andere beautyproducten. Geloof me, ik heb genoeg;
- beeldjes of andersoortige home deco artikelen;
- pure chocolade.

Ik heb zin in deze nieuwe SSS-editie!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 06:13

Misschien ben ik voor de eerste keer ooit optijd geweest met aanmelden. Meestal zie ik het topic pas stukken later en zijn de inschrijvingen al lang gesloten. Hopelijk is er voor mij ook nog een plekje :D

Secret Santa vind ik een enorm tof concept en ik heb er erg veel zin in om een leuk creatief pakket voor iemand te maken!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:23

Jullie geven me inspiratie voor nog wat flops! ;) Ik ben op zich wel fantasy fan (GoT, LoTR ed.) maar ik hoef er ook geen merchandise van. Zelfde geldt voor Disney en dergelijke. Ik heb overigens hélémaal niets met sport zoals Formule 1, voetbal, ..

Ik ben niet echt een klassieke bierdrinker (erg, als Belg :') ), maar fruitbiertjes vind ik wel lekker. Eigenlijk alles zoet wat alcohol betreft; mede, cider en wijn zijn zo wat de toppertjes. Ik drink zowel thee als koffie trouwens, maar wij hebben hier thuis geen fancy koffie apparaat. Ik moet het dus doen met oploskoffie. Ik heb wel zo een leuke theekop met filter, dus losse thee is wel helemaal welkom. Daarin geldt ook, hoe zoeter, hoe beter. Ik ben bv. erg fan van kamille, munt, appel/kaneel en thee met fruit in het algemeen.

Kerstspullen vind ik op zich wel leuk, als het een schattig diertje of wederom iets in 'natuur' thema is. Had ik al gezegd dat ik geen fan ben van glitter? :')

En een bijzondere zwaai naar de mede Belgjes terug, tof dat jullie ook meedoen! :wave: Bedankt voor het complimentje over mijn illustraties, Judith.

Haha, Idinn, mijn shrine niet stelen hoor :o Ik heb er flink spulletjes voor gespaard. Het is echt mijn favorietje hoekje van mijn kamer. De rest is ook wel in dat thema. Ik heb van die mooie, donkergroene muren en in mijn zetel ligt een gevilte ruige schapenvacht van mijn schaapjes.

Ik heb vooral ook schrik voor het maken van de hints en hoe ik het ga aanpakken. Heb al de oude topics wat snel doorgelezen en wat zijn jullie ontzettend creatief! Heb ik het goed begrepen dat het de bedoeling is dat je je hints ook op voorhand via post ed opstuurt naar je SS?

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:32

Woehoeee ik ben nummer 50 op de lijst *\o/*

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 07:54

We zitten nog niet op 100

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:03

Kaatastrof, sommigen sturen een kaartje of iets anders vooraf, maar dat is niet verplicht hoor. Gewoon kijken wat je zelf fijn of leuk vindt om te doen.

Hier is merchandise van fantasy films ook wel een flop. Ik heb niks met lotr of Harry Potter.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:08

Wat gaan jullie hard zeg!
Ik moet mezelf nog even voorstellen een dezer dagen. Beetje hectisch hier; vandaag met paardlief naar de kliniek, die loopt al twee weken met een ontstoken oog wat maar niet over wil gaan -O-

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:39

Ben er ook weer bij dit keer :D

Voorstelberichtje komt volgende week. Ben nu in Denemarken <3
Zo 10 km mountainbike en daarna legoland <<)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:42

Op mijn floplijstje staat eigenlijk altijd etenswaren, maar er is een ding dat altijd een uitzondering krijgt...

Milka chocolade met Tuc...
Die verkopen ze in Nederland niet maar in Duitsland wel :D

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:55

8nnemiek schreef:
Wat gaan jullie hard zeg!
Ik moet mezelf nog even voorstellen een dezer dagen. Beetje hectisch hier; vandaag met paardlief naar de kliniek, die loopt al twee weken met een ontstoken oog wat maar niet over wil gaan -O-

Aah ellendig. Beterschap voor je paard en je hebt nog even toch?

Aah Disney enzo, ik heb daar niet zoveel mee, sowieso kijk ik ook weinig series. Alleen below deck :')