Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(Zeg ik terwijl mijn man naar Harry op zn laptop kijkt. Ik kijk zeker niet mee.)
candalisa schreef:Ik ben wel een groot disney fan en nog een stiekem Harry Potter geek zit ook te wachten op het nieuwe spel! Wilde een keer kijken voor grappige stofjes om bandannas te maken voor de honden![]()
Mijn dolce gusto is mijn grootste vriend ben echt cappuccino verslaafd.
Ik hou wel van chocolade maar wil graag gaan afvallen dus probeer de verleiding te verslaan.
Dit zijn mijn beestenliefdes
[ [url=m/fNfVnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6RZnJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHOG5a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oNRXk8.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar ik hoef er niet perse dingen van voor in huis. Ik heb wel ooit Harry Potter sokken gehad waar ik heel blij mee was, zoiets is altijd welkom (maat 36-37) en mag bv ook van GOT zijn! Zowel kousenvoeten als hogere sokken als fluffy sokken.
Hopelijk ben ik nog op tijd om mee te doen?
Ik ben op zich wel fantasy fan (GoT, LoTR ed.) maar ik hoef er ook geen merchandise van. Zelfde geldt voor Disney en dergelijke. Ik heb overigens hélémaal niets met sport zoals Formule 1, voetbal, ..
), maar fruitbiertjes vind ik wel lekker. Eigenlijk alles zoet wat alcohol betreft; mede, cider en wijn zijn zo wat de toppertjes. Ik drink zowel thee als koffie trouwens, maar wij hebben hier thuis geen fancy koffie apparaat. Ik moet het dus doen met oploskoffie. Ik heb wel zo een leuke theekop met filter, dus losse thee is wel helemaal welkom. Daarin geldt ook, hoe zoeter, hoe beter. Ik ben bv. erg fan van kamille, munt, appel/kaneel en thee met fruit in het algemeen.
Bedankt voor het complimentje over mijn illustraties, Judith.
Ik heb er flink spulletjes voor gespaard. Het is echt mijn favorietje hoekje van mijn kamer. De rest is ook wel in dat thema. Ik heb van die mooie, donkergroene muren en in mijn zetel ligt een gevilte ruige schapenvacht van mijn schaapjes.
8nnemiek schreef:Wat gaan jullie hard zeg!
Ik moet mezelf nog even voorstellen een dezer dagen. Beetje hectisch hier; vandaag met paardlief naar de kliniek, die loopt al twee weken met een ontstoken oog wat maar niet over wil gaan