38 graden in de huurstacaravan, wat zijn mijn rechten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7437
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: 38 graden in de huurstacaravan, wat zijn mijn rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 14:32

Ik ben sinds gisteren weer in mijn stacaravan. Bij binnenkomst was het hier ook 32gr. Ja dat wist ik. Gelijk alles open gegooid en laat maar doorwaaien. Gelukkig koelde het bij ons binnen redelijk snel af doordat er ook een flinke bui viel die wat verkoeling gaf. Onze caravan is van hout dus blijft zelfs nog wat langer warm dan die waar jij in zit. Zo’n blikkencaravan is redelijk snel weer afgekoeld s’nachts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 16:04

Siersma schreef:
Ik ben sinds gisteren weer in mijn stacaravan. Bij binnenkomst was het hier ook 32gr. Ja dat wist ik. Gelijk alles open gegooid en laat maar doorwaaien. Gelukkig koelde het bij ons binnen redelijk snel af doordat er ook een flinke bui viel die wat verkoeling gaf. Onze caravan is van hout dus blijft zelfs nog wat langer warm dan die waar jij in zit. Zo’n blikkencaravan is redelijk snel weer afgekoeld s’nachts


Verschil: jij wist het vantevoren. En je had een bui die verkoeling gaf. Dat was er vorige week dus niet.

Siers83

Berichten: 7437
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: 38 graden in de huurstacaravan, wat zijn mijn rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 16:29

Nee die bui wist ik ook niet van te voren, BR zei droog. Maar ik vind het persoonlijk niet heel slim om te denken dat het heerlijk koel zal zijn in een stacaravan, als het buiten ( en in de meeste woonhuizen) al meer dan 30gr is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 16:42

Siersma schreef:
Nee die bui wist ik ook niet van te voren, BR zei droog. Maar ik vind het persoonlijk niet heel slim om te denken dat het heerlijk koel zal zijn in een stacaravan, als het buiten ( en in de meeste woonhuizen) al meer dan 30gr is


Niet iedereen heeft ervaring met stacaravans. Je opmerkingen dragen niks bij aan een oplossing en als je even had gelezen zag je dat ts het nu wel naar de zin heeft.
Beetje jammer om dan nog even een trap na te geven dat het dom is :+

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: 38 graden in de huurstacaravan, wat zijn mijn rechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 18:28

Fijn ts dat de vakantie verder wel heel fijn is en jullie het nu ( met wat aanpassingen) naar jullie zin hebben +:)+