Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:verootjoo schreef:Maar op de andere planeten is toch niet zo’n situatie als de aarde, die precies dicht genoeg bij de zon staat, waardoor het toch veel te heet of te koud is op de andere planeten?
offtopic: over welke planeten hebben we t dan? want het zijn er best veel, toch?
verootjoo schreef:Nou gewoon die nu bekend zijn. Jupiter, Venus en mars enzo
Meer verstand heb ik er ook niet vandus geen idee of er nog meer zijn.
verootjoo schreef:Nou gewoon die nu bekend zijn. Jupiter, Venus en mars enzo
Meer verstand heb ik er ook niet vandus geen idee of er nog meer zijn.
Eleeke schreef:Suzanne F. schreef:Nou ik heb wat aangesticht door mijn Roswell opmerking lees ik.![]()
Nee sorry die eer gaat naar verootjoo met haar zijn er nog meer planeten dan Jupiter , Mars enzo
verootjoo schreef:Hahahaha, het hele sterrenstelsel heeft totaal mijn interesse nieten mijn kennis dus ook niet blijkt wel
![]()
Maar hè, ik claim iig niet dat ik er onderzoek naar gedaan heb en er alles van weetdus ik geloof jullie op je woord als het er miljarden zijn en weet dat er mensen wel heel druk onderzoek naar doen
Sizzle schreef:Enerzijds ben ik met je eens dat die 100 miljoen vluchtelingen waarschijnlijk zouden willen dat 5G met golven ten groote van een spreeuw hun grootste probleem was.
Maar je stapt er wel mee over het leed wat achter serieuze sekte of psychotische gedachten gaat. Helaas hebben wij ook van iemand afscheid moeten nemen die niet meer uit zijn alternatieve wereld raakte.
Je hebt de ietwat ontspoorde anti-ietsers die in oranje vestjes heen en weer lopen over een zebrapad, maar er is ook een groep die daardoor veel verder dan dat de weg kwijt raakt. Ik las laatst nog over een bekende sekte die eigenlijk officieel opgegheven is maar waar nog steeds aanhangers van zijn die jonge meisjes ter huwelijk afgeven aan oude kerels als een soort eer.
Een oom van mij heeft een kanker behandeling geweigert omdat hij doweg een soort van gehersenspoeld was door een kwakzalver arts die in NL uit zijn functie gezet was en zich daarna in Duitsland vrijgevestigd had. Hij heeft echt bizarre therapies voor enorme geldbedragen ondergaan en is uiteraard gestorven.
Sizzle schreef:Enerzijds ben ik met je eens dat die 100 miljoen vluchtelingen waarschijnlijk zouden willen dat 5G met golven ten groote van een spreeuw hun grootste probleem was.
Maar je stapt er wel mee over het leed wat achter serieuze sekte of psychotische gedachten gaat. Helaas hebben wij ook van iemand afscheid moeten nemen die niet meer uit zijn alternatieve wereld raakte.