pmarena schreef:Tja met dat pakje....misschien vindt vriend de inhoud niet dermate belangrijk dat hij denkt "ze zoekt het maar uit met dat pakje, zij neemt het in, dan komt ze het maar terug aan de deur brengen ook en anders hoop ik dat het haar lekker stoort dat we het niet komen halen".
Want als je hebt gemerkt dat "niet meedoen" aan de acties van de buurvrouw het beste werkt, kan ik me heel goed voorstellen dat hij dat graag vol wil houden om te voorkomen dat het allemaal nog een graadje erger wordt.
Zit er iets in het pakje dat TS erg graag wil hebben? Dan is dat natuurlijk wel vervelend want dan zal het pakje toch gehaald moeten worden maar dan is het ook wel een beetje aan TS zelf om met vriend te bespreken dat ze er echt mee zit, en samen een plan van aanpak te maken.
Op zich is het advies van vriend helemaal prima toch? Niet druk over maken / lekker laten gaan / doen wat je zelf wilt. Het zou super zijn voor TS als ze dat kan lerenEn dingen leren doe je door te oefenen
TS geeft aan dat ze ptss heeft, dus zo simpel als het voor jou en mij lijkt te zijn is dat het niet voor TS