Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caro29 schreef:Ik ga straks de dierenwinkel uittesten. Zit niet ver van kaufland. Zag iig katten zand en animonda in de aanbieding en stukken goedkoper dan NL. Dan alleen nog even zoeken naar graanvrij brok. Daarna even ronde kaufland
sasja0705 schreef:Wij waren er vrijdag weer.
Ben wel geschrokken in hoe verre daar (Bochholt, Aldi/Kaufland/Lidl) de prijzen zijn aangetrokken.
Grof gezegd, scheelden mijn boodschappen- dus de alledaagse - maar 10 Euro. Shampoo enz zijn nog steeds veel goedkoper.
Het is omdat ik zelf van Duitse afkomst ben en dus graag brood en bepaalde dingen koop, die ik hier niet krijg... maar als ik de spritkosten en tijd erbij reken (110 km enkel vanaf hier), voor 't geld moet ik t niet doen, haha
Faelynn schreef:caro29 schreef:Ik ga straks de dierenwinkel uittesten. Zit niet ver van kaufland. Zag iig katten zand en animonda in de aanbieding en stukken goedkoper dan NL. Dan alleen nog even zoeken naar graanvrij brok. Daarna even ronde kaufland
Zou je willen laten weten wat je kwijt was voor de animonda ten opzichte van NL? Ik hoop ergens eind deze wek of volgende week tijd te hebben om te gaan.
onpaard schreef:Faelynn schreef:En wat de Whiskas kip brokjes in saus blikken kosten?Zou je willen laten weten wat je kwijt was voor de animonda ten opzichte van NL? Ik hoop ergens eind deze wek of volgende week tijd te hebben om te gaan.