Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Het is zo moeilijk om een leuk cadeau voor mn vader te vinden.
In zijn woorden: Eeuwige liefde, geluk en gezondheid. Als dat niet te veel gevraagd is.
Dus ik wil iets lichtelijk overdreven met een hart, lichtelijk braakselopwekkend, bijna over de top voor mn vader hebben om mijn liefde te uiten![]()
Dus ik dacht iets van een kleine diamond painting, maar er is dus bijna niks te vinden met hartjes op klein formaat...
Help!
Iemand anders een simpel creatief idee?
_San87_ schreef:Wat is het probleem dan nuDat je ex er is? Hij mag er toch zijn om te zien hoe het met zijn dochter gaat op school?
Jasmijn schreef:fleurtjeuh schreef:Het is zo moeilijk om een leuk cadeau voor mn vader te vinden.
In zijn woorden: Eeuwige liefde, geluk en gezondheid. Als dat niet te veel gevraagd is.
Dus ik wil iets lichtelijk overdreven met een hart, lichtelijk braakselopwekkend, bijna over de top voor mn vader hebben om mijn liefde te uiten![]()
Dus ik dacht iets van een kleine diamond painting, maar er is dus bijna niks te vinden met hartjes op klein formaat...
Help!
Iemand anders een simpel creatief idee?
Ik zie best veel paintings met een hart of harten.
Daat zullen wel een aantal dropshippers tussen zitten, maar ook dieje de volgende dag al in huis hebt.
Links zetten wil even niet en teveel hoofdpijn om me daar in te verdiepen, maar ik had bij Google ingevuld diamond painting klein hart.
We rekening mee houden dat met zo'n kleintje de details minder zijn.
Captain schreef:Mars schreef:Bij het koekschap in de supermarkt staan en dan zo’n boomer die langs loopt ‘ OwH dAaR wOrDt Je dIk VaN hOoR’
Dude, bemoei je met jezelf.
"Aan mijn gewicht kan ik wat doen, jouw gezicht is gewoon jammer."
Captain schreef:Mars schreef:Bij het koekschap in de supermarkt staan en dan zo’n boomer die langs loopt ‘ OwH dAaR wOrDt Je dIk VaN hOoR’
Dude, bemoei je met jezelf.
"Aan mijn gewicht kan ik wat doen, jouw gezicht is gewoon jammer."
saskiaojan schreef:Aan een aantal maatschappelijke stagaires… ik snap het hoor die meiden zijn nog jong en moeten het leren hoe het werk in de normale maatschappij, maar mijn gutte wat zijn ze lui![]()
We kunnen niet komen helpen in de avond, want we hebben overdag sportdag en de svond ervoor schoolfeest![]()
Hard werken wordt niet meer geleerd denk ik… en dat mensen als je afspraken maakt op je rekenen.