Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 19:14

Ik heb ook een leuke (vond ik zelf dan _O- )
(Wel iets ouder)

Een wildvreemde joch van een jaar of 12-15 sloeg me op de kont op de parkeerplaats van de supermarkt.

Reed op zo'n elektrische step dus dat slaan ging hard. Helaas ging rennen slecht want boodschappen en hakken aan _O-

Ben sneaky in de auto gestapt en gewacht tot ie weer terugkwam. Hij reed de kant op waar ik ook heen moest, dus ben er heel hard achteraan gereden en wezen toeteren _O-
Geroepen dat als ie dat nog een keer deed, dat ik m huilend naar z'n moeder bracht.

Kind viel van schrik van z'n step. Vervolgens snel weggereden _O- Mij sla je niet op m'n kont hoor, opdonderen haha

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 19:21

Zo heb ik wel eens een kind in onze kerk laten huilen toen ik een jaar of 18 was.

Iemand had hem (jaar of 6) wijsgemaakt dat ik het fijn zou vinden als hij aan mijn broek ging hangen >;) Dus na een aantal keer netjes gezegd te hebben dat ik dat NIET wilde hebben en of hij daar mee wilde stoppen, medegedeeld dat als hij doorging ik hem op de kapstok zou zetten. Hij ging weer aan mijn broek hangen, ik heb hem vervolgens bovenop de kapstok gezet. Jammer voor hem dat iedereen nét koffie ging drinken en hem dus niet vd kapstok af konden halen :):)

Toen ik terugkwam heb ik hem gevraagd of hij nog eens aan mijn broek ging hangen, en na een waterige 'nee..' heb ik hem netjes van de kapstok afgehaald :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 19:50

Oh wat heerlijk _O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 20:11

Ok in die categorie: toen ik nog in een restaurant werkte kon je een rondje lopen door de zaak, vooral heel leuk voor kids die dat al rennend en gillend deden. Heel handig als je met zware hete borden loopt. Na de derde waarschuwing heb ik een armpje gepakt en gezegd dat het NU klaar was. Uiteraard net om het hoekje bij de ouders vandaan. En ja, als mijn kind dat zou doen en ik niet in zou grijpen mag een ander dat doen. Maar zo ver gaat het niet komen…

nouky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 20:58

Granoek schreef:
Isjtar schreef:
Ik zeg op werk wel eens dat mijn suiker te laag is (ik heb type 1 diabetes), zodat ik ongegeneerd een stuk vlaai naar binnen kan werken.

You win in life

Die gebruik ik heel vaak zodat ik gratis een blikje cola kan pakken, en vervolgens wel insuline moet spuiten

MissSicarius

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 21:07

Kind (9) van de manager van de manege waar ik werkte sloeg mij meerdere malen met een zweep. Na drie keer waarschuwen werd ik zo kwaad dat ik hem keihard bij z’n bovenarm pakte en stevig kneep. Kind heeft mij nooit meer durven slaan met een zweep. Ik voelde mij wel schuldig. Ik was op dat moment overigens 17/18.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 21:14

Dispar_Vulgo schreef:
Ik verstop snoepgoed en chips in huis, zodat m’n vriend niet in de verleiding komt alles op te vreten als het in het zicht zou liggen.
Alleen ik vergeet regelmatig dat ik wat verstopt heb, om het weken later terug te vinden :+ :+

Ik heb toevallig vandaag een half zakje Bits terug gevonden die ik had verstopt voor m’n vader en broer een tijdje terug :+

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 21:24

Ik ben overigens goed in vakkundig zakken van de McDonalds wegwerken in onze afvalbak :')

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 22:03

We zouden met z’n allen bij schoonouders klussen, toen werd ik gebeld met een probleem met de paardenauto die ik uitgeleend had.
We hebben heerlijk een spontane fotoshoot gehad op stal en champi gedronken op ons veulen van vorige week. :D
Toen we bij schoonouders weer thuis kwamen was alles geschilderd en het eten besteld. _/-\o_
(We hadden voor het gemak ook maar onze 4 kinderen bij de familie gelaten }>

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 22:34

Ik heb vanavond mijn date gecanceld omdat ik zag dat er een nieuw seizoen van Stranger Things op Netflix staat. :o

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 22:38

Er was hier kermis en toen hebben we de grootste emmer met suikerspin gekocht die er was voor mijn dochter. In een vreetbui 3/4 opgegeten (niet in m’n eentje). Daarna geprobeerd het te verbloemen door het een beetje uit elkaar te trekken maar dat lukte niet. De met staat nu verstopt in de trap kast en ik hoop dat mijn dochter er niet achter komt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 22:50

DaysOfAutumn schreef:
Ja ik ga even nadenken als ik nuchter ben over hoe ik over mijn biecht kan vertellen zonder dat ik hier mijn anonimiteit verlies :Y) want we zijn echt problematisch en hoe dit ontstaan is ook. En ik wil ook gewoon de studiepunten van m’n stage nog haha. Het is ook al langer dan die 2 jaar een ding maar daarvoor was het knipperlicht omdat het niet zo slim is wat we doen. Maar ja.

Seks op de uni houdt je relatie in elk geval wel spannend.

:=

Same hier! Het is zo fout, en geen idee waarom de aantrekking zo groot is... Maar het is zo lekker. En wel echt een biecht want ik ben altijd zo vervelend principieel, en dit is zo onethisch, en ik kan er niet mee stoppen :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 23:09

Mini zakje chips en wat chocolade verder... Morgen ga ik spijt hebben :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 23:10

Ibbel schreef:
Ik heb verder weinig op te biechten, maar ik moet nu wel bekennen dat het me totaal niet verbaasd dat 50% van de NL bevolking overgewicht heeft. Bloody hell, wat een gevreet wordt hier opgebiecht :D

En nee, da's vast ook niet lieV. Maar goeie grutten zeg... Hele tiramisu's en vlaaien. Ik zou halverwege al kotsmisselijk zijn.

Schuldig aan een hele tiramisu op kunnen eten :Y) toch ben ik lichtgewicht, weeg 48 kilo.
Overigens, dat is het leuke aan tiramisu, dat is niet zo mierzoet waardoor je er niet snel misselijk van wordt. Het is heel erg veel room waar mijn lichaam vooral een dag later niet zo blij mee is :')
Verder ben ik niet zo’n snoeperd, tenzij ik tentamens heb. Dat wat ik haal, gaat ook op, dus voorkom ik meestal het te halen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 23:12

BaileyMix schreef:
DaysOfAutumn schreef:
Ja ik ga even nadenken als ik nuchter ben over hoe ik over mijn biecht kan vertellen zonder dat ik hier mijn anonimiteit verlies :Y) want we zijn echt problematisch en hoe dit ontstaan is ook. En ik wil ook gewoon de studiepunten van m’n stage nog haha. Het is ook al langer dan die 2 jaar een ding maar daarvoor was het knipperlicht omdat het niet zo slim is wat we doen. Maar ja.

Seks op de uni houdt je relatie in elk geval wel spannend.

:=

Same hier! Het is zo fout, en geen idee waarom de aantrekking zo groot is... Maar het is zo lekker. En wel echt een biecht want ik ben altijd zo vervelend principieel, en dit is zo onethisch, en ik kan er niet mee stoppen :))

Je voelt je beter als je alles eerlijk vertelt. Echt waar.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 23:18

Vooral hier vertellen :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 23:39

Ik pak de popcorn!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 23:44

Lau07 schreef:
Ik heb vanavond mijn date gecanceld omdat ik zag dat er een nieuw seizoen van Stranger Things op Netflix staat. :o

Bedankt voor deze reminder. Ik wilde toch al niet slapen vannacht

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 23:51

Ik heb vandaag een groep kinderen op stal wijs gemaakt dat mijn pony ontzettend gemeen is, zodat ze ons met rust zouden laten. Het hielp wel :+ ik heb nogal een hekel aan kinderen :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 00:04

Frummels schreef:
Ik heb vandaag een groep kinderen op stal wijs gemaakt dat mijn pony ontzettend gemeen is, zodat ze ons met rust zouden laten. Het hielp wel :+ ik heb nogal een hekel aan kinderen :')

Oh dit ja! "Ja ze trapt!"

Voordeel als ze direct ook ' vals' kijken :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 00:13

Haha, precies! Hij trapt, bijt, duwt en is echt enorm vals!
Ondertussen is hij het liefste kleine pluisding op aarde :))

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 00:23

Ik heb vandaag in een onbeperkt tapas restaurant letterlijk alle toetjes geproefd.
Maarja je wordt niet elke week 30 :Y)

Ojaa, en iemand waar ik al echt jaren mee praat uit Denemarken komt deze zomer speciaal voor mij naar Nederland rijden op zijn motor, en dat vind ik toch wel erg leuk O:) ik heb m'n ouders gezegd dat ik hem ken van een vakantie hahaah

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 01:06

Veel te veel geld uitgegeven bij de Epplejeck....

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 01:10

Urbanus schreef:
Je voelt je beter als je alles eerlijk vertelt. Echt waar.

Haha, niks spannends te vertellen verder hoor. Hij is een beetje mollig, echte dadbod, 22 jaar ouder maar m'n *hart* maakt iedere keer een sprongetje :)) Het is al gaande sinds we elkaar tijdens m'n bachelor leerden kennen. Het was meteen raak :o En daarnaast doe ik verwoede pogingen om geschiktere mannen te daten (geen succes). En hij, nou ja, dat kan je wel invullen denk ik.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 01:47

Ik heb net echt heel heel heel heel hard moeten lachen.
Ik ging op verjaardag bij een collega.
Nam onderweg erheen nog een collega mee.
En die collega nam ik ook weer mee terug....
Maar hij had zoveel gezopen dat hij niet zelf de auto kon uitkomen _O- _O- en ook het "bergje" bij zijn hus niet omhoog kwam....
En toen ook de sleutel niet in het slot kon draaien.

Ik zei nog tegen zijn vrouw dat ik medelijden met haar had _O- _O- _O-
Maarem..... Niet dus _O-