Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Op mijn werk begint corona nu pas dus nog niet overal leeft het niet meer.
Maar ik heb tot nu toe nog geen ziekenhuisopnamen gehoord gelukkig!
Wel personeel wat er best ziek van is herstel duurt lang er is ook heel veel uitval momenteel...
tokedri schreef:Zebrastreep schreef:Op mijn werk begint corona nu pas dus nog niet overal leeft het niet meer.
Maar ik heb tot nu toe nog geen ziekenhuisopnamen gehoord gelukkig!
Wel personeel wat er best ziek van is herstel duurt lang er is ook heel veel uitval momenteel...
Is het personeel gevaccineerd? Ik niet wegens een ziekte ben daarom nog enorm voorzichtig
Zebrastreep schreef:Al zijn de cliënten echt minimaal ziek bij sommigen merk je het niet eens. Komt ook omdat ze er helemaal niet mee bezig zijn
Huertecilla schreef:Zebrastreep schreef:Al zijn de cliënten echt minimaal ziek bij sommigen merk je het niet eens. Komt ook omdat ze er helemaal niet mee bezig zijn
Kortom; het leeft ook daar niet meer of ben ik weer![]()
Ik heb ondertussen weer eens, voor het eerst in jáááren, een gouwe ouwe verkoudheid opgelopen. Eigen schuld, dikke bult; had ik maar niet door de zon verleid bovenkleding uit moeten trekken toen ik bezweet groen aan het maaien was.
Voor het eerst sinds jaren; is vast lang-vaccinatie
Huertecilla schreef:..en zo wordt het personeel minder resistent in belang van minder uitval. Resistent of niet, een te exploiteren kudde zijn we.
Oh wacht.... moest/moet dáárom ook de overgrote meerderheid die nauwelijks/geen last van Covid had/heeft toch gevaccineerd worden?!
Net weer voor twee dagen groen gemaaid. Heel zonnig. Risico van wat verkoudender afgewogen tegen meer weerstand door vit.D ; virus versus vitaminus
Popstra schreef:Hier ook HC, opgelopen in Italie en suddert al 3 weken lekker door. Alle symtomen van Covid maar nochtans negatief getest. Mijn man ook overigens.
SusanH schreef:Cliënten in isolatie vind ik echt het meest vreselijke aan deze hele pandemie. Mensen aan wie je niet goed uit kunt leggen het waarom, en mensen die juist jouw nabijheid als begeleiding zo hard nodig hebben.
Vayo schreef:Ik ook. Ditzelfde vond ik ook al vreselijk aan heel die bezoekregeling destijds in verzorgingshuizen. Helemaal met de huidige variant zou ik zeggen, stoppen met testen en gewoon gaan behandelen als verkoudheid of griep. Zeker voor dergelijke doelgroepen. Regels doen meer kwaad dan het virus zelf zo.
Vayo schreef:Ik ook. Ditzelfde vond ik ook al vreselijk aan heel die bezoekregeling destijds in verzorgingshuizen. Helemaal met de huidige variant zou ik zeggen, stoppen met testen en gewoon gaan behandelen als verkoudheid of griep. Zeker voor dergelijke doelgroepen. Regels doen meer kwaad dan het virus zelf zo.
Sizzle schreef:Voor de mensen waar Purny voor zorgt is het dus nog lang niet normaal, dat vind ik eigenlijk best erg. Uitgerekend een groep die niet voor zichzelf op kan komen.
Sizzle schreef:Voor de mensen waar Purny voor zorgt is het dus nog lang niet normaal, dat vind ik eigenlijk best erg. Uitgerekend een groep die niet voor zichzelf op kan komen.