Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Re: Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 20:41

Vroeger kreeg ik van mijn moeder altijd zo'n drinkbeker met melk mee naar school. Op een dag was de melk op, maar er was nog wel appelsap. Ging echt super allemaal toen ik een grote slok melk zou nemen, en ik opeens die zure appelsap proefde :j Ik moet nog steeds kokhalzen als ik eraan terug denk :')

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 20:58

Als ik mijn avondeten in de magnetron warm maakte dan stonk het maar niets te vinden. Toen heeft iemand de magnetron open gemaakt. Bleek een dooie muis achterin te zitten. Magnetron mee naar huis weer gebruikt maar die stank bij gebruik bleef. Weer open gemaakt, zat er nog of weer een dode muis in. Ik heb een nieuwe magnetron gekocht had wel weken gegeten uit die stinkmagnetron…

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 21:28

Zo’n Froufrou koekje verwachten maar de kaasvariant blijken te hebben, wist ik veel dat die logischer waren bij de borrel, was een jaar of 10 denk ik.
En iets ouder, mijn eerste grapefruit in een fruitbowl. Vind ik nu heerlijk maar was vrij onverwachts…

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 21:56

Cil_ schreef:
muis *knip* muis*knip* muis *knip* Ik heb een nieuwe magnetron gekocht had wel weken gegeten uit die stinkmagnetron…

Ik had nooit meer een magnetron gekocht :') oh getver.

Op het werk smaakte de koffie zo raar,al een paar dagen.

Gelukje voor mij dat ik geen koffie lust.

Apparaat open gemaakt...... Zat er ook een dooie muis in :9k

huricane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 22:10

Tamme kastanje (die je in de supermarkt kunt kopen) bijt hem over de helft, zie ik dat er in het stukje wat ik nog in mijn hand heb een wormpje kronkelt :r
Ik moet nog kokhalzen als ik er aan denk.

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 22:13

Daan13, toch nog vaak een dooie mus of muis in koffie en thee water.

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 22:21

XxLiEsJuHhxX schreef:
No brainer voor mij..

andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)

Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.

Ook de moeite waard om op te zoeken “Angulas” ik zag het vandaag bij My Kitchen Rules. Lijkt me gruwelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 22:28

De gember garnering herken ik ook ja :') in beperkte mate lust ik het wel maar grote hoeveelheden, of thee... Nee dankjewel.

Als kind: lever. Rook zoooooo lekker toen het op de pan lag, maar de eerste hap was eh... Een hele ontnuchtering.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 00:18

Een collega is er ooit in geslaagd de wasabi te aanzien voor kruidenboter en daar een flinke laag op een toastje te smeren. Hij beschreef het als een bijna-dood ervaring.

Mijn ex-schoonzus zat TV te kijken met haar chihuahua Lynn en een doos pralines op de bank. Op een gegeven moment grabbelt ze naar een praline die blijkbaar naast de doos op de bank lag. Jullie raden het al... vanaf dan werd de hond door ons standaard beschreven als "Lynneke Pralinneke"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 00:21

Oh in Lissabon. Kip pirri-pirri. Werd in de reisgids omschreven als extreem pikant. Dat is dus kip, gemarineerd en bedekt met peperzaden en zo gebraden.
Alles waar dat langs gepasseerd is bij eten en vertering stond in de fik. Niet. Te. Vreten.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 00:33

Voor de mensen die olijven willen leren eten, sla de supermarkt wannabee olijven over, maar koop ze bij bijvoorbeeld een grieks kraampje. Echt, dat is een wereld van verschil en smaakbeleving. Ik eet ze van de supermarkt, maar ik geniet van de Griekse.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 09:30

nafkedemi schreef:
Varekaj schreef:
Koriander. Ik vreet nog liever een stuk zeep.

Schijnt voor sommige mensen hetzelfde te smaken....

Klopt, mijn dochter gruwelt van de zeepsmaak van koriander.

Overigens nog een leuke hier: onze Poolse matroos gruwelt als hij ons in Sinterklaastijd kruidnoten ziet eten. Hij vindt speculaas best lekker, maar kruidnoten lijken sprekend op de Royal Canin hondenbrokken die onze hond eet. Als wij hem kruidnoten aanbieden is hij bang dat we hem voor de gek houden :D .

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 22:22

Plotseling moet ik denken aan de begintijd van de watertjes met smaakjes. Ik moest niets hebben van al die zoetige troep en toen zag ik flesjes staan met fruitsmaak ZONDER suiker! Ja, dat kocht, leek mij geweldig! De eerste slok kwam er direct via mond, neus én oren uit, gatverdamme wat was dat zoet want de suiker was - natuurlijk? - vervangen door zoetstoffen! Sindsdien lees ik etiketten... daar wordt je - tenminste ik - niet vrolijk van.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 22:38

herr_balou schreef:
Plotseling moet ik denken aan de begintijd van de watertjes met smaakjes. Ik moest niets hebben van al die zoetige troep en toen zag ik flesjes staan met fruitsmaak ZONDER suiker! Ja, dat kocht, leek mij geweldig! De eerste slok kwam er direct via mond, neus én oren uit, gatverdamme wat was dat zoet want de suiker was - natuurlijk? - vervangen door zoetstoffen! Sindsdien lees ik etiketten... daar wordt je - tenminste ik - niet vrolijk van.

Naar aanleiding van je onderschrift: daar word (zonder t) je niet vrolijk van :P .

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 22:54

:')

Ik heb er nog één: mijn zus had een kaars gemaakt in de vorm van een stukje slagroomtaart, inclusief kers op de toef slagroom.
Kaarsvet is zegmaar niet heel erg lekker…

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 23:14

Ik heb ooit eens een stuk visgeten in de veronderstelling dat het kip was. Brrrr ik ben echt geen vis liefhebber :\ . In de zomer als kind van je ranja drinken en dan ontdekken dat er een vlieg in zit... Ook als kind zijnde een lekker bakje pudding eten en dan een stuk schimmel in je mond krijgen. (van die brokken die er ooit inzitten). Oh en pas terug om mijn werk bleek mijn salade niet meer goed te zijn. Was erg slijmerig toen ik het in mijn mond had. Heb het meteen uitgespuugd, :r :r

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 00:15

Ik kreeg tijdens het autorijden vanaf de achterbank de vraag of ik een pepermuntje wilde. Ik kreeg hem aangereikt en zonder verder te kijken in de mond. Bleek het Stophoest te zijn. Het is een hele rare ervaring als je iets totaal anders eet als dat je verwacht.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 00:33

Een keer was ik op een verjaardag, en zag een bord kleine chocolade taarten staan. Dus ik neem een. Was het pure truffel. En dat is echt goor.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 00:37

Geweldig topic dit :')

Ik ben een miep met eten maar ik kan me dus totaal niet voorstellen dat je zomaar dingen van de bank of uit een la plukt en dat in je mond stopt als je niet heeeeel zeker weet wat het is en dat het nog fris is. :')

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 01:02

Hannanas schreef:
Boterham met kaas en die boterham was aan de binnenkant blijkbaar blauw en groen beschimmeld.
Ik nam een hap van de boterham en proefde allemaal stroeve aarde achtige stof… :7

Getver zeg !

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 01:09

Ik heb er ook 1 :j

Op vakantie in Tunesië een ochtend rit per kameel gemaakt om de zon op te zien komen in de woestijn.

In het volgende dorpje zouden we gaan eten en was benieuwd wat we zouden krijgen.

Tot mijn grote vreugde kreeg ik een bord patat met een groot stuk vlees .

Keek eens goed naar het vlees en vond het er wel erg vreemd uitzien … het was groenig en wat trillerig van substantie.

Op mijn vraag aan de gids wat dit voor vlees was , zei hij “ dit is een kamelen hart “
En weg was mijn eetlust :r

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 02:13

Supervixen schreef:
herr_balou schreef:

Naar aanleiding van je onderschrift: daar word (zonder t) je niet vrolijk van :P .

True, maar het een hoor je het ander niet.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 02:23

pillow schreef:
Ik kreeg tijdens het autorijden vanaf de achterbank de vraag of ik een pepermuntje wilde. Ik kreeg hem aangereikt en zonder verder te kijken in de mond. Bleek het Stophoest te zijn. Het is een hele rare ervaring als je iets totaal anders eet als dat je verwacht.

Ooit kreeg ik in een restaurant een dessert dat leek op een prachtig mooi spiegeleitje. Hoewel er verteld was waaruit het bestond kreeg ik kortsluiting toen ik het aan het eten was.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 02:30

Een keer een blikje pepsi gekregen bij mijn opa, blikje had beetje vreemde kleur en logo maar goed, nam een slok en het smaakte naar pure ijzer, met de textuur van een soort stroop leek wel bloed, kan het nog steeds niet echt omschrijven. Stond blijkbaar al bijna 10 jaar lang achter in de voorraadkast.

Mijn moeder zegt nog kan toch niet zo smerig zijn, en neemt ook een slok, die was ook niet erg gecharmeerd. Sindsdien nooit meer een blikje bij hem aangenomen :')

_Cathalijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 08:39

Mijn moeder had eens spaghettisaus gemaakt. lag nog een lepel met en beetje saus, dus ik dacht wijselijk om die even af te likken (lees ik was een jaar of 6).... Bleek dat er geen spaghettisaus, maar sambal aan de lepel zat :')....