Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cil_ schreef:muis *knip* muis*knip* muis *knip* Ik heb een nieuwe magnetron gekocht had wel weken gegeten uit die stinkmagnetron…
XxLiEsJuHhxX schreef:No brainer voor mij..
andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)
Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.
nafkedemi schreef:Varekaj schreef:Koriander. Ik vreet nog liever een stuk zeep.
Schijnt voor sommige mensen hetzelfde te smaken....
herr_balou schreef:Plotseling moet ik denken aan de begintijd van de watertjes met smaakjes. Ik moest niets hebben van al die zoetige troep en toen zag ik flesjes staan met fruitsmaak ZONDER suiker! Ja, dat kocht, leek mij geweldig! De eerste slok kwam er direct via mond, neus én oren uit, gatverdamme wat was dat zoet want de suiker was - natuurlijk? - vervangen door zoetstoffen! Sindsdien lees ik etiketten... daar wordt je - tenminste ik - niet vrolijk van.
Supervixen schreef:herr_balou schreef:Plotseling moet ik denken aan de begintijd van de watertjes met smaakjes. Ik moest niets hebben van al die zoetige troep en toen zag ik flesjes staan met fruitsmaak ZONDER suiker! Ja, dat kocht, leek mij geweldig! De eerste slok kwam er direct via mond, neus én oren uit, gatverdamme wat was dat zoet want de suiker was - natuurlijk? - vervangen door zoetstoffen! Sindsdien lees ik etiketten... daar wordt je - tenminste ik - niet vrolijk van.
Naar aanleiding van je onderschrift: daar word (zonder t) je niet vrolijk van.
pillow schreef:Ik kreeg tijdens het autorijden vanaf de achterbank de vraag of ik een pepermuntje wilde. Ik kreeg hem aangereikt en zonder verder te kijken in de mond. Bleek het Stophoest te zijn. Het is een hele rare ervaring als je iets totaal anders eet als dat je verwacht.