Kaffekapslen.nl, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Re: Kaffekapslen.nl, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 00:12

Heb inmiddels een mail terug gekregen. Het is waarschijnlijk een fout op de site dat ik een uitverkocht product in mijn mandje heb kunnen stoppen. Daardoor is het product daarna verdwenen toen ik door ging naar betalen. Wel balen wilde die graag testen maar om nu weer opnieuw te bestellen voor €50 omdat ik alleen die smaak nog wil..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-22 16:26

Hai allemaal :D vandaag ging ik weer een bestelling plaatsen, kijk nou wat ik vond <3
Koffie advent calendars voor Dolce Gusto! Die heb ik nog nooit eerder gezien, hoe leuk is dit!
Een lichte verpakking
https://www.kaffekapslen.nl/capsule-adv ... gusto.html
En een donkere
https://www.kaffekapslen.nl/capsule-adv ... gusto.html

Van de lichte kan ik alleen geen informatie vinden, ook elders online niet. Op de verpakking van de donkere staat dat er alleen zwarte koffie smaken in zitten, dus sowieso zonder melk. Heeft iemand ze misschien al eens gezien of besteld, weet iemand meer te vertellen over de lichte verpakking? Ik lust alleen koffie met melk dus ik hoop ergens dat de witte verpakking dat misschien heeft... Maar ik vind het wat veel geld om op de gok te bestellen en dan elke dag een vieze kop koffie te hebben _O-
Weet iemand meer?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 16:31

Ik vind het wel leuk, maar ben ook bang voor koffie's ertussen die ik niet lekker vind.

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 17:39

Had er ook nooit van gehoord en toch een dolce gusto gekocht ben dik tevreden

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 18:25

Ik heb twee jaar terug de paarse besteld voor kerst en alles kunnen weggeven omdat het allemaal lungo, espresso en andere sterke koffies waren die ik niet lust. :')
Geen koffiekalenders meer voor mij iig. :+

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 19:30

Had er 2 jaar terug een besteld voor mijn vriend die drinkt bijna alle koffie. Zou zelf niet snel nemen omdat ik idd ook alleen koffies met melk drink.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:08

Even weer omhoog schoppen. Vandaag mijn bestelling binnen gekregen en kon het niet laten. :')
Afbeelding
Iemand ze al een keer uitgeprobeerd? :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 20:20

Oh die mermaid kende ik nog niet! Ik heb iets van 2 weken terug nog een bestelling geplaatst (en ook al ontvangen) maar die heb ik er toen niet bij zien staan. Laat je weten of het wat is? Dragon fruit vind ik zelf wel lekker maar de andere ingredienten kan ik niet echt plaatsen.
De unicorn latte die hebben ze inmiddels al een paar maanden in het assortiment, de koffie is ook echt zo blauw als het voorbeeldplaatje haha. Zelf vind ik hem niet echt lekker, maar het kleurtje is gewoon geweldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 23:45

Ik zoek iemand waarnaar ik een bestelling mag sturen van kaffeekapslen.nl en die dit dan wil sturen naar mij (BE) Iemand die dicht tegen de grens woont mag ook zeker, dan kom ik het halen :D

Situatie: Dolce Vita heeft een contract met enkele lokale, kleine handelaren waardoor Kaffeekapslen dit merk niet mag verkopen naar België :( In de adventkalender zaten echt lekkere smaken en ik wil deze echt heel erg graag :D

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 23:49

Ik weet niet van waar je bent maar ik woon 1 uur rijden vanaf antwerpen. Doorsturen vind ik ook geen probleem. Als jij gewoon alle kosten vergoed.

Zag ook lekkere smaken maar die zijn niet voorraadig momenteel -O- die witte chocolade latte dat klinkt hemels <3 . Ook is mijn chai latte op, en die is ook niet voorradig van hun eigen merk. Dus wacht nog maar even tot het er is met bestellen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-23 00:13

Ik geef je groot gelijk dat je dolce vita wilt proberen, daar heb ik ook elke keer meerdere zakken van :9 mijn favoriet is Dolce Vita Bicuit, en dan een grote mok zodat er 2 cupjes in passen :9

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 07:59

Goedemorgen!
Ik kom hier gezellig mee kletsen.
Ik heb gisteren een dolce gusto apparaat besteld.
Ik drink graag koffie onderweg naar mn werk, en waar beter te halen onderweg dan bij de starbucks.
Dus afgelopen maanden heb ik een godsvermogen weggebracht naar starbucks voor heerlijke koffie, maar t blijft wel erg veel geld.
Dus gisteren de Krups Nescafé Dolce Gusto GENIO S Plus KP3408 besteld bij bol.com
Want ik ben het type dat 10 minuten voor vertrek haar bed uit komt om dan iedere dag te haasten. Dus koffie zetten met ons filter apparaat duurt te lang en de avond van te voren klaarzetten wordt de koffie vies van.
En ik hou ontzettend van lekkere smaakjes koffie, dus gisteren ook een proefpakket met cappuccino, caramel macchiato en latte macchiato mee besteld.
Ik kwam bij het zoeken naar goedkope cups ook de kaffekapseln website tegen dus daar zal ik ter zijner tijd ook wel gaan bestellen :)

Afbeelding

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 08:04

Telpeva schreef:
Oh die mermaid kende ik nog niet! Ik heb iets van 2 weken terug nog een bestelling geplaatst (en ook al ontvangen) maar die heb ik er toen niet bij zien staan. Laat je weten of het wat is? Dragon fruit vind ik zelf wel lekker maar de andere ingredienten kan ik niet echt plaatsen.
De unicorn latte die hebben ze inmiddels al een paar maanden in het assortiment, de koffie is ook echt zo blauw als het voorbeeldplaatje haha. Zelf vind ik hem niet echt lekker, maar het kleurtje is gewoon geweldig

Ik ben bang dat ik de unicorn ook niet lekker vind omdat er gember inzit. Maar door de naam en het kleurtje moest ik hem wel bestellen. :))

De Mermaid heb ik gisteren op. En ik weet het nog niet zo goed. :')
Hij is niet vies, maar ook niet dat je zegt, wow wat lekker!
Moet er misschien even aan wennen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 08:16

Die lattes zien er echt heel chemisch uit :')
Ik hou ook echt niet van gember, dus dat is voor mij geen top denk ik.

Ik baal een beetje, ik bestelde ook altijd vrij goedkoop Lipton ice tea limonade voor de soda stream mee via Kaffekapslen, maar nu hebben ze helaas helemaal geen sodastream producten meer ;(

Mijn vriend is echt helemaal verzot op die smaak, dus nu maar eens kijken of ie ergens anders een beetje betaalbaar is.
Gelukkig hebben ze de Brita (kan) producten nog wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 08:25

fleurtjeuh schreef:
Goedemorgen!
Ik kom hier gezellig mee kletsen.
Ik heb gisteren een dolce gusto apparaat besteld.
Ik drink graag koffie onderweg naar mn werk, en waar beter te halen onderweg dan bij de starbucks.
Dus afgelopen maanden heb ik een godsvermogen weggebracht naar starbucks voor heerlijke koffie, maar t blijft wel erg veel geld.
Dus gisteren de Krups Nescafé Dolce Gusto GENIO S Plus KP3408 besteld bij bol.com
Want ik ben het type dat 10 minuten voor vertrek haar bed uit komt om dan iedere dag te haasten. Dus koffie zetten met ons filter apparaat duurt te lang en de avond van te voren klaarzetten wordt de koffie vies van.
En ik hou ontzettend van lekkere smaakjes koffie, dus gisteren ook een proefpakket met cappuccino, caramel macchiato en latte macchiato mee besteld.
Ik kwam bij het zoeken naar goedkope cups ook de kaffekapseln website tegen dus daar zal ik ter zijner tijd ook wel gaan bestellen :)

[ [url=m/2bftsB.png]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben deze, ga je veel plezier aan hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 13:17

Moestuin schreef:
Ik zoek iemand waarnaar ik een bestelling mag sturen van kaffeekapslen.nl en die dit dan wil sturen naar mij (BE) Iemand die dicht tegen de grens woont mag ook zeker, dan kom ik het halen :D

Situatie: Dolce Vita heeft een contract met enkele lokale, kleine handelaren waardoor Kaffeekapslen dit merk niet mag verkopen naar België :( In de adventkalender zaten echt lekkere smaken en ik wil deze echt heel erg graag :D

Ik weet niet waar je woont, maar ik woon minder dan een kwartiertje van Poppel af.
Wil het ook wel versturen hoor, als ik het vanuit een postkantoor in België doe scheelt dat misschien ook weer centjes voor jou :)) .