Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Oh die mermaid kende ik nog niet! Ik heb iets van 2 weken terug nog een bestelling geplaatst (en ook al ontvangen) maar die heb ik er toen niet bij zien staan. Laat je weten of het wat is? Dragon fruit vind ik zelf wel lekker maar de andere ingredienten kan ik niet echt plaatsen.
De unicorn latte die hebben ze inmiddels al een paar maanden in het assortiment, de koffie is ook echt zo blauw als het voorbeeldplaatje haha. Zelf vind ik hem niet echt lekker, maar het kleurtje is gewoon geweldig
fleurtjeuh schreef:Goedemorgen!
Ik kom hier gezellig mee kletsen.
Ik heb gisteren een dolce gusto apparaat besteld.
Ik drink graag koffie onderweg naar mn werk, en waar beter te halen onderweg dan bij de starbucks.
Dus afgelopen maanden heb ik een godsvermogen weggebracht naar starbucks voor heerlijke koffie, maar t blijft wel erg veel geld.
Dus gisteren de Krups Nescafé Dolce Gusto GENIO S Plus KP3408 besteld bij bol.com
Want ik ben het type dat 10 minuten voor vertrek haar bed uit komt om dan iedere dag te haasten. Dus koffie zetten met ons filter apparaat duurt te lang en de avond van te voren klaarzetten wordt de koffie vies van.
En ik hou ontzettend van lekkere smaakjes koffie, dus gisteren ook een proefpakket met cappuccino, caramel macchiato en latte macchiato mee besteld.
Ik kwam bij het zoeken naar goedkope cups ook de kaffekapseln website tegen dus daar zal ik ter zijner tijd ook wel gaan bestellen
[ [url=m/2bftsB.png]Afbeelding[/url] ]
Moestuin schreef:Ik zoek iemand waarnaar ik een bestelling mag sturen van kaffeekapslen.nl en die dit dan wil sturen naar mij (BE) Iemand die dicht tegen de grens woont mag ook zeker, dan kom ik het halen
Situatie: Dolce Vita heeft een contract met enkele lokale, kleine handelaren waardoor Kaffeekapslen dit merk niet mag verkopen naar BelgiëIn de adventkalender zaten echt lekkere smaken en ik wil deze echt heel erg graag