Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Ik zag het. Ik weet ook weer niet wat ik daarvan moet vinden. Ze mogen er best wat van leren, al kan dat ook met een restschuld van 10-20k, das al rot genoeg. Laten we dan ook denken aan gedupeerden van de toeslagen affaire, die hebben nog minder schuld aan de ellende die ze is overkomen.
Relaxed schreef:Nu praat je alsof de slachtoffers schuldig zijn, niet terecht
xPareltje schreef:Kunnen we dit soort dingen misschien bespreken in het Tinder Swindler topic?Zodat dit echt een topic blijft voor de tinderavonturen. Niet dat dit hier niet gedeeld mag worden maar er is al een topic gaande over dit onderwerp.
Relaxed schreef:F_Orumster schreef:Ik zag het. Ik weet ook weer niet wat ik daarvan moet vinden. Ze mogen er best wat van leren, al kan dat ook met een restschuld van 10-20k, das al rot genoeg. Laten we dan ook denken aan gedupeerden van de toeslagen affaire, die hebben nog minder schuld aan de ellende die ze is overkomen.
Nu praat je alsof de slachtoffers schuldig zijn, niet terecht
F_Orumster schreef:Relaxed schreef:Nu praat je alsof de slachtoffers schuldig zijn, niet terecht
Ik vind het eigenlijk wel wat flauw dat bij het minste twijfel er gelijk wordt beschuldigd dat iemand aan het andere kant van de zwart-wit zone zit. Ik mag toch best een kanttekening hebben bij een deel van een Crowfund maar het oprecht medelijden hebben met de dames en hem een schoft vinden? Of mag men alleen oeh en ah vinden?xPareltje schreef:Kunnen we dit soort dingen misschien bespreken in het Tinder Swindler topic?Zodat dit echt een topic blijft voor de tinderavonturen. Niet dat dit hier niet gedeeld mag worden maar er is al een topic gaande over dit onderwerp.
Fair point! Al vind ik gezien het via Tinder is gegaan geen ongebruikelijk plek.
Relaxed schreef:xPareltje schreef:Dat kan best kloppen hoor haha. Maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik niet wil dat we hier dadelijk nog een aantal pagina's vol gaan kletsen over Tinder Swindler, want dan is het handiger om het in het andere topic te bespreken.
"Dat ik niet wil"wauw