SusanH schreef:Volgens mij lassen die alleen af met code rood en oranje.
Hoop dat ze het naar zondag verplaatsen, ondanks dat het voor gelovigen niet mag.
Maar wat is dan erger
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Hoop dat de KNHS en de regio's iets ondernemen voor de kampioenschappen voor morgen en zaterdag...
En ik hoopte dat hier adviezen kwamen over rijden met trailer, maar inmiddels zoveelste weertopic met dingen die niets te maken hebben over trailer rijden met storm
Echwel schreef:SusanH schreef:Volgens mij lassen die alleen af met code rood en oranje.
Hoop dat ze het naar zondag verplaatsen, ondanks dat het voor gelovigen niet mag.
Maar wat is dan erger
Ladygiroc schreef:Echwel schreef:SusanH schreef:Volgens mij lassen die alleen af met code rood en oranje.
Maar wat is dan erger
District kampioenschap mennen is ook gewoon op zondag.
Maar las net dat morgen waarschijnlijk code rood afgegeven wordt, dus dan zou de knhs het vast af gelasten.
Cayenne schreef:Ik zou vooral de officiële sites in de gaten houden en niet zomaar uit gaan van de enthousiaste adviezen van hobby weermannen en dames.
Er wordt nu van alles geroepen over de "Storm Des Doods" wat alle kanten op gaat.
Maar uiteindelijk komen de waarschuwingen wel van de kanalen met de juiste meetapparatuur etc.
En verder vooral verstandig blijven nadenken. Bij twijfel gewoon niet de weg op gaan
Tancreda4 schreef:Knhs is niet zo happig met dingen aflassrn volgens mij en gooit het alrijd op 'moeten de mensen zelf beslissen'. Ook met warmte bijvoorbeeld. Valt me altijd weer tegen.
Daan13 schreef:Advies Plus een dosis gezond verstand.
Zaterdag ga ik zo goed als zeker wel met de trailer weg. Knollie weegt zelf ruim 600 kilo,de auto die ervoor staat is behoorlijk aan het gewicht en we hoeven niet ver.
Maar met een trailer gaan rijden waar een auto voor staat die het net wel net niet mag trekken daar bedank ik voor.
karuna schreef:Cayenne schreef:Ik zou vooral de officiële sites in de gaten houden en niet zomaar uit gaan van de enthousiaste adviezen van hobby weermannen en dames.
Er wordt nu van alles geroepen over de "Storm Des Doods" wat alle kanten op gaat.
Maar uiteindelijk komen de waarschuwingen wel van de kanalen met de juiste meetapparatuur etc.
En verder vooral verstandig blijven nadenken. Bij twijfel gewoon niet de weg op gaan
Omroep gelderland weerman waarschuwde ook al dat vrijdag echt veel erger gaat worden dan gister en vandaag.
JoycexEnya schreef:Ik heb mijn les voor vanavond ook afgezegd. Zegt iemand ja hij zwakt volgens mij af en dan ga ik weer lopen twijfelen, maar nee ik ga niet. Houd dan liever mijn paard heel.
Ik zit echt te kijken hoe dat in elkaar heeft gezeten! Citaat:KNHS Regio Noord-Brabant
Regio kampioenschap dressuur pony's: Rubrieken van vrijdag 18-02-2022 verplaatst naar zaterdag 19-02-2022
De weersvoorspellingen voor vrijdag 18 februari 2022 hebben het bestuur van de KNHS Regio Noord Brabant doen besluiten op deze dag geen kampioenschapsrubrieken te gaan verrijden.
De rubrieken B en L1 dressuur cat. DE worden nu verreden op zaterdag 19 februari 2022 vanaf 17.15 uur.
De bijgewerkte startlijsten zijn gepubliceerd op de website van de KNHS Regio Noord Brabant https://knhsregiobrabant.nl/indoor-kampioenschappen-3/
De deelnemers zijn per mail geïnformeerd.
Wij vertrouwen erop dat u dit besluit begrijpt en zien u graag op zaterdag 19 en/of zondag 20 februari 2022 in Deurne.