Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Vind ik ook hoor, ik was heel opgelucht toen ik Jam uit zijn lijden kon laten verlossen.
Een van de moeilijkste beslissingen die ik ooit heb moeten maken. Maar hij had zo veel pijn, dus ik had er wel vrede mee.
Achterom schreef:Een paar pagina's terug ging het over de wens om te zien hoe een kind van jou er uit zou zien. Nou, dat weet ik van mezelf aangezien ik een nichtje heb dat sprekend op mij lijkt in uiterlijk en gedraglijkt meer op mij dat op mijn zusje (haar moeder). leuk kind is dat, uiteraard
Maar dat doet letterlijk helemaal niets wat betreft het ontbreken van mijn kinderwens hoor, de kinderwens blijft gewoon afwezig
F_Orumster schreef:Ik vind een stopweek zo nu en dan wel prettig als controle. Ik ben altijd nog panisch over dat ene procentje of wanneer je een keer wat later slikt dat ik een soort test wel prettig vind.
Momenteel gebruik ik niks, maar wel aan het oriënteren. Ik zat aan de beruchte diane35 en dat ging me toch wat tegenstaan. Ik voel me mentaal/emotioneel veel stabieler en hoger libido zonder (deze) pil dus een tijdje zonder, maarja dat heeft ook zijn nadelen heIets wat je voor jaren plaatst zoals een staafje of spiraal lijkt me wel handig maar spiraaltjes vind ik eng.
[***] schreef:lovelyfiefy schreef:
bestaan die?
er werd mij dat ik hier van huisarts wisselde wel gevraagd dat ik de pil aanvroeg of ik een stopweek deed of niet.
maar er is mij niet verteld dat er dus zijn die geen stopweek kennen/hebben.
Ja, heet Cerazette.
Werkt bij mij perfect!
lovelyfiefy schreef:F_Orumster schreef:Ik vind een stopweek zo nu en dan wel prettig als controle. Ik ben altijd nog panisch over dat ene procentje of wanneer je een keer wat later slikt dat ik een soort test wel prettig vind.
Momenteel gebruik ik niks, maar wel aan het oriënteren. Ik zat aan de beruchte diane35 en dat ging me toch wat tegenstaan. Ik voel me mentaal/emotioneel veel stabieler en hoger libido zonder (deze) pil dus een tijdje zonder, maarja dat heeft ook zijn nadelen heIets wat je voor jaren plaatst zoals een staafje of spiraal lijkt me wel handig maar spiraaltjes vind ik eng.
Ik doe dan liever een zwangerschapstest om zeker te zijn.
Die bloeding zegt ook niet altijd wat.
Maar momenteel zou ik toch niet zwanger kunnen zijn..
Dus hoef niks te checken![]()
Spiraaltje kan heel pijnlijk zijn & kan ook verkeerd gaan en dat zijn dingen die mij inderdaad niet aanspreken & daarom slik ik inderdaad gewoon de pil
Roodvos schreef:Mijn ex-vriend begon er iedere keer over dat hij het jammer vond dat we elkaar niet eerder hadden leren kennen en dat hij nieuwsgierig was hoe kinderen van ons samen eruit hadden gezien. Note: hij had al een jongvolwassen kind.
Na dit een paar keer het afgeketst te hebben met opmerkingen als "onzichtbaar" en "niet" zei hij dat als we jonger waren geweest hij mij wel geprobeerd zou hebben te overtuigen een kind te krijgen. Waarop ik zei dat ik dat heel respectloos vond om mijn mening daarover niet te accepteren en over andersmans lijf te willen beslissen. Toen kreeg ik nog als argument dat mijn ouders het heel erg leuk gevonden zouden hebben.
Ik vond dat heel vervelend dat hij daar steeds over begon. Op gegeven moment was ik er zat van en heb ik hem gevraagd of hij nog een kinderwens had, en zo ja dat hij dan beter een jongere vriendin kon zoeken. Nou ja, het is niet voor niets een ex.
Plop1997 schreef:Berdien schreef:Ik heb heel regelmatig een zwangerschapstest gedaan toen ik aan de pil wasWilde echt niet het risico lopen dat ik ineens met een kind zou zitten
Nu helemaal niet meer aan de pil, dat voelt echt zoveel beter! Met ex was dat direct een gedoe, want die vond condooms maar niks en als ik zwanger zou raken was dat toch echt niet zijn probleem![]()
Huidige vriend heeft aan één kind genoeg dus hij laat zich steriliseren. Hij wil niet dat ik die grotere (duurdere!) operatie onderga terwijl het bij hem zo gefixt is.
Mijn vriend en een andere vriend van ons vonden het een top idee om zich samen te laten steriliseren. Dan konden ze samen een week lang bijkomen op de bank met games en pizza.
plutolover schreef:hier ook geen kindewens
wat ik wel mis is vrienden om ons heen die zelfde denken. ik wordt scheitziek van dat we altijd maar rekening moeten houden met de kids... de meeste vriendschappen verwateren en dan komt het niet eens vanaf onze kant.
we willen best rekening houden maar moet niet te gek worden..
F_Orumster schreef:Niet van belang![]()
Ik geef het ook vroeg aan (of zelfs in Tinder profiel) maar wordt doodleuk overheen gegaan of gedacht dat je bijdraait. Of types die zeggen dat het ze niet uitmaakt maar vervolgens halve date liefdevol uitspreken over het neefje...
F_Orumster schreef:lovelyfiefy schreef:momenteel staat het dating-site of wat dan ook , op een laag pitje.
even geen zin in
Idem, geen zin om mn tijd aan kwijt te zijn en alles zelf te kiezen en bepalen
lovelyfiefy schreef:momenteel staat het dating-site of wat dan ook , op een laag pitje.
even geen zin in
lovelyfiefy schreef:F_Orumster schreef:
Idem, geen zin om mn tijd aan kwijt te zijn en alles zelf te kiezen en bepalen
Een vriendin van mij zei laatst
Ze zoeken voor first dates nog vrijgezellen.
Haha nee bedankt, ik hoef niet op tv