daantjuhhh schreef:En als er iemand anders bevoegdheid heeft dan zal het zijn zus zijn. En zijn zus doet net zo hard mee aan de pesterijen.
Echt, wat een Tokkies.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Kun je niet met die restaurants overleggen dat ze in elk geval de optie voor contant betalen aan de deur (tijdelijk) weghalen? Beetje afhankelijk voor ze hoeveel daar ook door legitieme klanten gebruik van gemaakt wordt natuurlijk, maar dan kan er in elk geval niets meer besteld worden zonder eerst te betalen.
paars schreef:Hoop dat je een goeie oplossing hebt nu. In ieder geval tegen de bezorgingen. Hoop dat er na de verhuizing van de guurman (geen typo) geen vernielingen meer zijn gebeurd?
Broer boft met je. Heel fijn als je iemand in je ‘corner’ weet wanneer je dat zelf niet kunt!
Suzanne F. schreef:Wat een ellende. Is het wel op tijd ontdekt dus voordat het bezorgd werd?
daantjuhhh schreef:Ladyson schreef:Verdorie wat irritant zeg! Hoe wordt de bestelling geplaatst, telefonisch of via een website?
Via een website of thuisbezorgd.
Alleen bij restaurants die contant bij de deur afrekenen als optie hebben.
daantjuhhh schreef:Suzanne F. schreef:Wat een ellende. Is het wel op tijd ontdekt dus voordat het bezorgd werd?
Nee. De begeleiding heeft de bezorging gelukkig onderschept voordat mijn broer het door had.
Bezorger stond al aan de deur.
2 grote pizza’s
2 kinder pizza’s.
En 20 bier.
Sorry, maar als pizzeria kun je ook nagaan dat dit niet klopt lijkt mij.
Kmbrly schreef:daantjuhhh schreef:Nee. De begeleiding heeft de bezorging gelukkig onderschept voordat mijn broer het door had.
Bezorger stond al aan de deur.
2 grote pizza’s
2 kinder pizza’s.
En 20 bier.
Sorry, maar als pizzeria kun je ook nagaan dat dit niet klopt lijkt mij.
Ik vind dit heel erg dat dit telkens bij je broer gebeurt.
Maar ik denk dat je als horeca eigenaar geen aannames kunt doen.
Er zijn er genoeg wat drank bestellen om niet het huis uit te moeten.
germie schreef:Tjonge jonge, ik dacht dat het opgelost was. Dus niet. En ze weten dus ook nog wie het is?
Dan vind ik het wel heel erg dat er niets gedaan wordt.