Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Alles waar je informatie vandaan haalt, is een bron. De reden dat je dingen als eigen onderzoeksresultaten, ruwe data, logboeken, lijsten met inscripties etc. toevoegt als appendix, is a. omdat je het niet in je lopende tekst wilt en b. omdat er geen “extern” gepubliceerd werk is waarnaar je kunt verwijzen.APA is de wijze van verwijzen naar je bronnen, de stijl waarin je dat doet, zeg maar. En daarom begrijp ik de vraag niet helemaal, een logboek is normaal niet echt een bron. Dus misschien kan je iets specifieker zijn in je vraag? Wat wil je exact waar toevoegen in je rapport?
Renee1991 schreef:Ik las in stilte mee, maar kom nu even onder m'n steen vandaan. Zoals ik het heb geleerd volgens de APA verwijsnorm, kun je gewoon naar Bijlage verwijzen, en doet de lengte van deze bijlage er niet toe voor de verwijzing.
Dus je kunt gewoon in je tekst verwijzen naar een bijlage. 'In Bijlage 2 - Logboek heb ik gedurende een periode van ... weken/maanden blablabla....'
axel_1997 schreef:Hoe zijn de japanners ooit op het recept voor kogelvis gekomen?
Geen eten weggooien snap ik.
Maar na de derde poging en de derde begrafenis is de conclusie toch dat het geen eten is?
Misschien een mislukte moordpoging?
Zoolgangster schreef:Waar blijven verdwenen sokken in een wasmachine. Is het een zwart gat, of staat een wasmachine in contact met een parallel universum bijvoorbeeld?
DuoPenotti schreef:Zoolgangster schreef:Waar blijven verdwenen sokken in een wasmachine. Is het een zwart gat, of staat een wasmachine in contact met een parallel universum bijvoorbeeld?
Jou ideeën zijn leuker![]()
https://www.ze.nl/video/247049-video-di ... kken-opeet
Jolliegirl schreef:DuoPenotti schreef:
Hahaha jahoor.. Alsof dat rubber openstaat terwijl de machine draait. Nope!
Zoolgangster schreef:axel_1997 schreef:Hoe zijn de japanners ooit op het recept voor kogelvis gekomen?
Geen eten weggooien snap ik.
Maar na de derde poging en de derde begrafenis is de conclusie toch dat het geen eten is?
Misschien een mislukte moordpoging?
Misschien zijn ze erachter gekomen doordat een ninja het een keertje niet lukte iemand te vergiftigen, doordat per ongeluk het giftige gedeelte uit de vis was gehaald?![]()
Ik vind het ook al zoiets hoe ze erachter zijn gekomen dat je sommige paddenstoelen wel kunt eten, en andere niet ( nou ja, wel, maar dan eenmalig). Zal ook iets van trial and error zijn geweest.